Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: nix ni meer

  1. #1
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 July 2005
    Berichten
    123
    Bedankjes
    12
    Bedankt
    7 keer in 7 posts

    nix ni meer

    Ja, om te beginnen wist ik ni goe waar ik het moest zetten duis heb ik het maar hier gedaan...
    Ik was gisteren mijn PC een beetje aant opkuisen en wat vrije ruimte aant maken om daar een nieuwe partitie op te zetten met PM 7. Dan kon ik daar Back-Up's maken. Dat allemaal goe en wel, start Partition Magic 7 op en da lukt allemaal. Tot het moment dat mijn PC volledig vastloopt en nix meer doet terwijl hij die partitie aant maken was. Nu ja, mss ni zo verstandig van mij maar ik sluit alles af en probeer terug op te starten.
    Resultaat, da ding doe nix ni meer. Hij start nog wel op en eerst gaf hij het windows xp logo nog maar dan kreeg ik een flits van een blauw scherm te zien en starte hij opnieuw op. Dit herhaalde zich dan ook elke keer weer.
    Nu, vanmorgend deed hij zelfs da opstarten ni meer, om de zoveel sec kreeg ik een piepsignaal te horen maar nix beeld....

    Zit met de handen in het haar want op die harde schijf staan belangrijke dingen, daarom dak die Back-Up's ook wou aanmaken...

    Kan er iemand mij halpen of raden jullie aan om de PC binnen te doen...????

    Alvast bedankt
    Greetz Jefke

  2. #2
    Erelid   Ché's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.020
    Bedankjes
    41
    Bedankt
    61 keer in 59 posts
    Binnenbrengen, want dat zal jou petje te bovengaan. Wel goed je probleem uitleggen en aangeven wat er zoal op die harde schijf stond. Zij zullen vermoedelijk wel een deel (of met wat geluk je volledige data) kunnen recupereren.

  3. #3
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    Ik weet niet in hoe ver je pc kennis staat, maar wat je eventueel kan proberen voor je andere dingen doet is de hd uitbouwen en in een andere pc inbouwen als slave. Dan kan je met de andere pc gewoon opstarten en proberen/zien als je de hd nog kan bereiken om eventueel een backup van uw data als nog te maken...

    Succes

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. meer geheugen
    Door lem in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 3 March 2006, 18:13
  2. Nog meer tips...
    Door zenn in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 14 May 2005, 18:33

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •