Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Beginner  
    Geregistreerd
    13 October 2006
    Berichten
    2
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Ongelukkig bijlage in outlook express bewerkt

    Hi! Een vraagje: heb gisteren een bijlage uit OE bewerkt (Word-document), opgeslagen en nu blijken de wijzigingen niet bewaard te zijn... Het bestand zou in de map 'Tijdelijke internetbestanden' moeten zitten, maar helaas niks terug te vinden. Kan ik dit nog op de ene of de andere manier recupereren? Thx!

  2. #2
    Erelid   Jelle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 April 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    3.061
    Bedankjes
    248
    Bedankt
    4.982 keer in 1.801 posts
    Als het bestand in de tijdelijke internetbestanden map zat, is het een teken dat je het dus eerst op een site of mail hebt bekeken. In die map worden alle bestanden van sites tijdelijk opgeslagen zodat ze snel terug ingeladen kunnen worden als je ze terug opent (een zogenaamde cache).
    Die map heeft echter wel een maximale grootte (instelbaar in Internet Explorer via Extra -> Internet-opties en dan klik je op het tabblad Algemeen op de knop Instellingen) en als die map groter wordt, worden oude bestanden verwijderd. Het is dus niet verstandig om er bestanden van te gaan bewerken dan daar opgeslagen te houden, die moet je dan ergens anders (bv. in Mijn Documenten) opslaan

    Ik vrees dus dat je het bestand definitief kwijt bent. De enige manier om het dan te recupereren is via een zogenaamd recovery programma, maar zekerheid dat dit lukt is er niet. Een gratis recovery programma is bv. Restoration.

  3. #3
    PC-Freak   Mimosa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Oost-Vlaanderen
    Berichten
    1.271
    Bedankjes
    3.478
    Bedankt
    1.329 keer in 741 posts
    Ik kan Jelle bijtreden! Bijlagen in OE die je wil bewerken, moet je eerst opslaan! Standaard doet hij dat (voor Word, Excel in "Mijn Documenten". Voor afbeeldingen en foto's wellicht in "Mijn Afbeeldingen" enz...) Pas dan kun je ze deftig bewerken en de bewerkingen dan ook weer bewaren (opslaan)
    Laatst gewijzigd door Mimosa; 14 October 2006 om 07:08 Reden: Kleine aanvulling ;)
    Groetjes

    Bloemen zijn er om mooi te zijn,
    mensen om goed te zijn.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. bijlage outlook express
    Door minoe in forum Internet
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 11 April 2006, 15:17
  2. Bijlage openen in outlook expres
    Door Nickkenny in forum Internet
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 31 January 2006, 12:48
  3. bijlage outlook express
    Door clickx in forum Internet
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 26 August 2005, 10:58

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •