Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Gevorderd   realrat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 October 2006
    Berichten
    123
    Bedankjes
    31
    Bedankt
    19 keer in 13 posts

    firefox loopt telkens vast

    Sinds een paar dagen kan ik niets meer doen met firefox, ik gebruikte het altijd, heb nooit problemen gehad tot een paar dagen geleden, sindsdien kan ik niets meer doen of hij loopt vast. Als ik op google (m'n homepage) kom en ik klik 1 of 2x in het zoekveld ervan, of in de adresbalk, of op een menuitem, dan loopt firefox vast.
    Na een tijdje kan ik er weer even mee werken maar dan loopt hij weer vast.
    Het rare is dat is nog geen week is en ik daarvoor nooit problemen heb ondervonden ermee. Ik heb al eens via configuratiescherm>software firefox verwijderd en dan terus gedownload en opnieuw geinstalleerd maar dit hielp niet. Weet iemand hoe dit komt en wat ik ertegen moet doen?
    Nota: ik denk eraan om m'n schijf te formatteren, maar hiermee heb ik ook een probleem, dit kan je lezen bij software>windows (op dit forum natuurlijk )

    groeten, Bart

  2. #2
    Erelid  
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Roeselare, België
    Berichten
    1.623
    Bedankjes
    774
    Bedankt
    818 keer in 492 posts
    Heb je extensies geïnstalleerd? Probeer eens de laatst toegevoegde extensies één voor één te verwijderen.

    Wanneer dit niet het geval is, ga eens naar je profielmap van firefox (C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data\Mozilla\Firefox)
    Als je deze mappen niet ziet staan, moet je via Extra > Mapopties > Weergeven, ervoor zorgen dat verborgen bestanden weergegeven moet worden.
    En maak deze profielmap leeg. Start nu firefox op en kijk of je nog steeds een probleem krijgt.

  3. #3
    Gevorderd   realrat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 October 2006
    Berichten
    123
    Bedankjes
    31
    Bedankt
    19 keer in 13 posts
    nee dit helpt niet ik heb de map mozilla gewoon weg gedaan bij application data, daarna firefox terug geinstalleerd en het loopt nog steeds vast..

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. [HELP] Pc Loopt VAST
    Door qxzoR in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 20
    Laatste bericht: 24 October 2005, 23:06
  2. cpu loopt vast...
    Door jerrythealien in forum Opslagmedia
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 1 June 2005, 10:10

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •