Hallo,

Sinds enkele dagen heb ik het volgende probleem.

Telkens outlook express mijn mails binnenhaalt krijg ik de boven getoonde foutmelding voor mijn inkomende Hotmails.

Echter, de desbetreffende mails (hotmail) worden wel binnengehaald en weergegeven als ongelezen.
Als ik de foutmelding wegdoe met op de "verbergen" toets te drukken, is er totaal niets aan de hand en kan ik gewoon mijn mails lezen.

Echter, wanneer ik de "verbergen" toets niet gebruik, en een 2de keer op de "verzenden en ontvangen" toets druk, krijg ik deze foutmelding niet meer, maar worden al mijn nieuwe, en dus niet gelezen, emailberichten van hotmail gemarkeerd als gelezen. (??)

The best is yet to come,

Ik heb een draadloos netwerk thuis, en wanneer ik mijn mails controleer op mijn laptop, via mijn netwerk, krijg ik dezelfde foutmelding, echter wanneer ik mijn laptop via een ander netwerk (bv. op het werk) mijn mails laat ophalen, heb ik dit niet

Nu heb ik vanacht mijn router ertussen uit gehaald. Mijn netwerk is dus "uit de ether", en toch heb ik hetzelfde probleem.

Ik heb zelfs mijn pc terug heringestalleerd met een image (ghost) van voor de genoemde problemen

Maar niks gekort, prob blijft.

Uiteindelijk is het "maar" een ongemak, en ik kan al mijn mails wel lezen.
Heeft er iemand ook zulks gelijksoortig euvel aan aan de de hand gehad?
Wat er aan te doen?
Doordat er geen foutcode weergegeven wordt, kan ik daar ook niet op zoeken.
Providerprobs? Hotmailprobs? Over het hoofd geziene instellingswijzigingen?

Ik weet het niet meer.

Iemand??

Greetz Gordini