Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14
  1. #1
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts

    favoriet in nieuw tabblad openen in IE 7?

    Heb de stap naar de nieuwe IE dan ook gezet en het valt allemaal wel mee.
    Toch heb ik een vraag,is het mogelijk om een favoriet in een nieuw tabblad te openen ipv eerst een nieuw leeg tabblad te openen en dan de site die ik wil in het tabblad?
    Ik gebruik de menubalk om mijn favorietn te raadplegen ipv via het sterretje.

  2. #2
    Jule
    Gast
    Tja, via het sterretje moet je daarvoor slechts op het pijltje klikken. Via het menu weet ik het niet. Mijn domme vraag is : waarom gebruik je het sterretje niet als je op deze manier wil werken?

  3. #3
    Expert  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    891
    Bedankjes
    194
    Bedankt
    257 keer in 182 posts
    Je kan via tools menubar aanvinken en dan komt uw menubar tevoorschijn zoals in ie6

  4. #4
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juül Bekijk bericht
    Tja, via het sterretje moet je daarvoor slechts op het pijltje klikken. Via het menu weet ik het niet. Mijn domme vraag is : waarom gebruik je het sterretje niet als je op deze manier wil werken?
    Als je het sterretje gebruikt opent de favoriet in de tab die op dat moment actief is,wat ik wil is dat er een nieuwe tab opent als ik op een favoriet klik,of dat nu via het sterretje of via de menubalk gaat.
    Ik gebruik de menubalk omdat ik zeer veel favorieten heb en ze ingedeeld heb in mappen.
    Als ik via het starretje ga is het een kwestie van klikken (eerst de map dan de favorieten)om op de juiste favoriet te komen,via de menubalk schuif ik met de muis direct door naar de favoriet die ik wil openen

  5. #5
    Jule
    Gast
    OK! Klik op je sterretje, klik op de map en klik niet op de link. Ga met je muisaanwijzer op de link staan en rechts van de link komt er een pijltje te staan. Klik op dat pijltje en je favoriete website opent zich in een nieuwe tab. Via het menu kan ik het niet. Iemand anders???

  6. De volgende gebruiker bedankt Jule voor deze nuttige post:

    Silverwing (18 November 2006)

  7. #6
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts
    Juül,je hebt gelijk,je moet effectief op het pijltje klikken,als je de naam aanklikt opent de favoriet in de actieve tab, goed om weten, het zou handiger zijn moest het direct op de naam gaan,dat gaat toch net iets vlotter en dat was toch de bedoeling van de nieuwe explorer niet?!

  8. #7
    Jule
    Gast
    Je kan ook op het huisje (homepage) klikken terwijl je de 'Alt Gr' toets ingedrukt houdt, dan opent je startpagina in een nieuwe tab. Die kan je dan vervangen via het menu. Moest die toets nu werken via het menu, was het idd gemakkelijker. Helaas, ik schrijf geen software. Nu succes ermee en ik ben blij dat je geholpen bent!!

  9. #8
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts
    Als er niemand nog andere tips hierontrent heeft mag hier een slotje op!

  10. #9
    Geek   eventure's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Vrasene
    Berichten
    2.291
    Bedankjes
    540
    Bedankt
    1.100 keer in 526 posts
    Laatst gewijzigd door eventure; 18 November 2006 om 21:32

  11. #10
    Gevorderd   lindavancolen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Ruiselede
    Berichten
    157
    Bedankjes
    145
    Bedankt
    175 keer in 117 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silverwing Bekijk bericht
    Ik gebruik de menubalk omdat ik zeer veel favorieten heb en ze ingedeeld heb in mappen.
    Waarom gebruik je dan geen ander alternatief als je zoveel favorieten hebt? Ik heb al jaren als startpagina MyPip en vind dat héél overzichtelijk en je kan er overal gebruik van maken. Juist even inloggen en je kan je favorieten overal bekijken.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NIEUW TABBLAD VOOR MSconfig!!!!!!
    Door diedie in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 24 November 2005, 11:03

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •