Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    17 November 2006
    Berichten
    16
    Bedankjes
    13
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    YouTube url's openen niet meer

    Hallo
    Ik kan sedert vandaag geen filmpjes meer bekijken op youtube als ik een url aanklik krijg ik deze melding
    Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player. Get the latest flash player
    Ik heb in mijn internet browser de instellingen van java gecontroleerd en alles staat aangevint het betreft laatste versie 1.5.0_10 .
    De Macromedia Flash player >>> 9.0.28.0 schijnt ook de laatste versie te zijn
    ter info het probleem stelt zich zowel in I.E of in Firefox .

    Weet iemand raad , alle info is van harte welkom.

    Hoi !!

  2. #2
    Gevorderd   lindavancolen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Ruiselede
    Berichten
    157
    Bedankjes
    145
    Bedankt
    175 keer in 117 posts
    Al eens geprobeert met de pagina gewoon te vernieuwen? Heb da ook soms, als ik een link via mail bekijk.
    Even refreshen en dan lukt het. Bij mij toch :-)

  3. De volgende gebruiker bedankt lindavancolen voor deze nuttige post:

    gerritvdb ( 9 February 2007)

  4. #3
    Up-to-date   gwoppy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 August 2005
    Locatie
    Zelzate
    Berichten
    73
    Bedankjes
    19
    Bedankt
    15 keer in 9 posts
    ik heb ook dat probleem en refreshen helpt ook niet.
    ik heb me al suf gezocht maar ik vind geen oplossing.
    iemand?

  5. #4
    Sarana
    Gast
    Hallo

    Heb ook dat probleem vaak gehad. Het vervelende is dat die Flash Player niet echt zichtbaar download. Bij mij was ook elke keer ik YouTube opstartte de FlashPlayer opnieuw inactief.
    Deïnstalleer je FlashPlayer en installeer hem opnieuw. Bij mij werkte het dan terug. Toen ik ook van IE naar Firefox overschakelde heb ik nooit meer opnieuw Flash moeten installeren.

    Je kan dit zo:
    - Ga naar Adobe Flash Player Download Center Windows
    - Ga rechts naar FAQ
    - Klik bij "Support" op: I'm having trouble installing Flash Player. Where can I get support?
    - Scroll naar onder naar "Flash Player Support Center"
    - Klik op: How can I uninstall Flash Player?
    - Kies de juiste uninstall (Windows of Mac)

    Installeer hierna opnieuw Flash Player. Zou nu moeten werken.

    Veel succes!

  6. #5
    Sarana
    Gast
    Iemand al geprobeerd?

    Vond nog dit op een ander forum. Problemen met Flash en Shockwave blijken frequent voor te komen. Vooral bij installatie van nieuwe versies.
    Neem hier maar eens een kijkje:

    http://www.antispywareoffensief.nl/f...tread.php?t=15

    Deze persoon heeft er netjes alle links die je nodig hebt bijgezet. Scheelt al wat zoekwerk.

  7. #6
    Sarana
    Gast
    Sorry link werkt niet. Maar je kan wel op die pagina met die arend volgende link aantikken en daar werkt die wel.

    Nucia.nl/Antispywareoffensief.nl forum

    Kijk in item "Software"

    Die site lijkt heel goed op deze. Hopelijk mag ik daar naar verwijzen, naar de "concurrentie".
    Laatst gewijzigd door Sarana; 10 February 2007 om 19:25

  8. #7
    Up-to-date   gwoppy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 August 2005
    Locatie
    Zelzate
    Berichten
    73
    Bedankjes
    19
    Bedankt
    15 keer in 9 posts
    Mij is het gelukt. Ik heb flash player eerst verwijdert via configuratiescherm -->software. Dan opnieuw flash geïnstalleerd, maar eerst alle openstaande vensters sluiten en dan downloaden en installeren.

  9. #8
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    17 November 2006
    Berichten
    16
    Bedankjes
    13
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    oplossing YouTube

    hallo
    Aan iedereen bedankt om te reageren ik heb alle raadgevingen uitgeprobeerd maar sorry geen oplossing gevonden voor I.E, alles verwijdert van Adobe Flash player en van Sun Java.
    Daarna opnieuw alles geinstalleerd uiteraard de laatste versie's pc opnieuw opgestart en nu werkt het perfect in Mozilla maar niet in I.E versie 6.controle van internet opties >>geavanceerd >> java staat aangevinkt >> geen resultaat . Conclusie probleem zit in I.E versie 6.maar waar !!!

    Gerrit
    Laatst gewijzigd door gerritvdb; 11 February 2007 om 12:16

  10. #9
    Sarana
    Gast
    Hai Gerritvdb,

    Vond nog iemand met gelijkaardig probleem. Had ook steeds voor dat IE de flashplayer niet detecteerde en ben daarom zelf overgeschakeld naar Firefox.
    Ik kopiëerde dit van het net:


    Flash Player werkt niet
    “Als ik de www.planet.nl opstart via Internet Explorer (IE) krijg ik steeds de melding ‘Voor deze site heeft u de Macromedia flash plugin versie 6 ( of hoger) nodig’. Voor zover ik weet heb ik inmiddels alles al gedaan om hier af te komen. Als ik kijk in configuratiescherm/software, dan zie ik daar vermeldt Adobe Flash player 9 ActiveX en ook Adobe Shockwave Player versie 10.1.4.20. Misschien kan u mij hieruit helpen want ik weet het niet meer.”Er is een aantal oorzaken waarom de Flash Player niet werkt.

    1. Vaak is een programma dat pop-ups tegenhoudt de oorzaak. Daarin zit dan ook een Flash Content-filter in die ingeschakeld is. Controleer de instellingen van je pop-uprogramma;
    2. Een andere veel voorkomende oorzaak is dat beveiligingsprogramma’s zoals die van Norton voorkomen dat ActiveX Controls goed functioneren, controleer of instellingen van dergelijke programma’s ActiveX Controls niet blokkeren;
    3. De Flash Player is geïnstalleerd in Windows XP met een beheerdersaccount. De Flash Player werkt echter niet bij accounts met beperkte rechten. Dit geldt Flash Players ouder dan versie 8.0.24.0 die voor april zijn geïnstalleerd 2006, (de vragensteller gebruikt al versie 9 - dit ter aanvulling voor andere lezers die een soortgelijk probleem als deze vragensteller hebben, maar nog een oudere Flash Player-versie gebruiken);



    Misschien zit hier een antwoord tussen. Ik hoop het voor je. ;-)

  11. De volgende gebruiker bedankt Sarana voor deze nuttige post:

    gerritvdb (11 February 2007)

  12. #10
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    17 November 2006
    Berichten
    16
    Bedankjes
    13
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    opgelost

    Hallo
    Na wat zoeken vond ik onderstaand op het net!!
    Probeer het volgende eens:

    Als je SpywareBlaster gebruikt, kijk dan eerst eens in dat programma onder Tools of Flashkiller ingeschakeld is.
    Schakel die uit als dat het geval is en probeer of Flash dan wel werkt.

    Als dat de oorzaak niet is, kun je het best de Flash en Shockwave Flash Players eerst handmatig verwijderen en ze daarna opnieuw downloaden en installeren.
    Dat doe je op de volgende manier:

    Sluit Internet Explorer af als die nog open staat.
    Verwijder via Configuratiescherm > Software de Shockwave Player als die in de lijst te vinden is.
    Ga dan naar Start > Zoeken en zoek het bestand Flash.ocx
    Noteer het volledige pad naar het bestand.
    Voor Windows XP is dat bijvoorbeeld C:\Windows\System32\Macromed\Flash.
    Doe het zelfde voor het bestand Swflash.ocx
    Afhankelijk van de speler(s) die geïnstalleerd is (zijn) vind je één van deze twee bestanden of beide.

    Van de gevonden bestanden moet nu eerst de registratie opgeheven worden, voordat je ze kunt verwijderen:

    Ga naar Start > Uitvoeren en type in het invoervak regsvr32 pad\bestandsnaam /u

    In Windows XP zal dat voor het bestand Flash.ocx dus het volgende worden:

    regsvr32 C:\Windows\System32\Macromed\Flash\Flash.ocx /u

    Klik vervolgens op OK. Je krijgt een venstertje te zien dat aangeeft dat de deregistratie geslaagd is.
    Is dat niet het geval, dan heb je het pad niet helemaal goed ingevuld.
    Herhaal dit voor elk Flash.ocx- en Swflash.ocx-bestand dat je gevonden hebt.

    Nadat op deze manier de registratie is opgeheven, verwijder je de gevonden .ocx-bestanden.

    Ga dan weer naar Start > Zoeken, zoek het bestand Swflash.inf en verwijder dat eveneens.

    Start de computer opnieuw op en download/installeer achtereenvolgens de Flash Player en de Shockwave Player.

    NB: Om tijdens het downloaden/installeren geen problemen met ActiveX-componenten te krijgen, ga je in Internet Explorer naar Extra > Internet-opties > Beveiliging > Aangepast niveau.

    De beveiligingsinstellingen voor ActiveX-besturingselementen en -invoegtoepassingen moeten als volgt zijn:

    - ActiveX-besturingselementen die niet zijn gemarkeerd als veilig: Uitschakelen

    - ActiveX-besturingselementen die zijn gemarkeerd als veilig: Inschakelen

    - ActiveX-besturingselementen en -invoegtoepassingen uitvoeren: Inschakelen

    - ActiveX-besturingselementen met handtekening downloaden: Vragen

    - ActiveX-besturingselementen zonder handtekening downloaden: Uitschakelen





    Ik kreeg de beide ttz Flash.ocx & swflash.ocx bestanden niet weg in uitvoeren zoals hierboven beschreven maar ik heb ze zelf handmatig opgezocht in Windows >>System 32 >>Macromed >> en dan verwijderd met Unlocker >> trouwens ik heb alles verwijderd van Macromed player dan opnieuw opgestart .De laatste nieuwe flash Player gedownload en geïnstalleerd opnieuw opgestart en alles werkt nu perfect in I.E 7 .Voor firefox moet je een kleine plugin halen op hun site .

    Dus ,probleem opgelost alles werkt terug perfect.
    Hartelijk dank voor de mensen die reageerden op dit bericht
    Pr w.e

    Gerrit

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. nzb file's openen niet meer
    Door goodpitcher in forum Overige software
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 25 November 2006, 19:31
  2. kan afbeeldingen in word niet meer openen
    Door pujol88 in forum Office
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 19 October 2006, 18:51
  3. URL's reageren niet in Outlook Express
    Door lisastolat in forum Internet
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 21 January 2006, 19:50
  4. bestand niet meer te openen in powerpoint
    Door walter-1- in forum Office
    Reacties: 19
    Laatste bericht: 4 November 2005, 01:06
  5. kan site bbc.co.uk niet meer openen
    Door glendorfan in forum Internet
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 13 August 2005, 15:44

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •