Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16

Discussie: logitech muis

  1. #1
    PC-Freak   minoe's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 November 2005
    Locatie
    waregem
    Berichten
    1.429
    Bedankjes
    540
    Bedankt
    171 keer in 134 posts

    logitech muis

    Telkens als mijn jongste dochter de knop van de stekker heeft afgelegd wil mijn logitech muis niet meer werken.Is een logitech mx 1000 laser cordless mouse.Soms lukt het met pc opnieuw op te starten de andere keer dan weer niet.Meestal als ik pc helemaal afsluit en dan terug opnieuw opstart lukt dit wel maar nu niet meer.Besturingssysteem is vista(ook bij xp komt dit voor).Heb al proberen te resetten maar lukt ook niet

  2. #2
    Expert  
    Geregistreerd
    2 August 2005
    Berichten
    497
    Bedankjes
    102
    Bedankt
    44 keer in 40 posts
    Heeft hij zo geen connect knopje?
    Dan moet je daar eens een paar keer op drukken en op de ontvanger.
    Wij halen altijd de batterijen uit onze muis omdat die anders batterijen vreet en als we die er dan weer instoppen moeten wij altijd eerste op die knopjes drukken. ^^

  3. #3
    Gevorderd   Quazie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 December 2005
    Locatie
    Oost-Vlaanderen
    Berichten
    364
    Bedankjes
    56
    Bedankt
    261 keer in 130 posts
    Waarom legt u dan niet zelf de stekkerknop af?
    Zelf gebruikte ik vroeger de Mx700, en zoals Martijn aangeeft deze knaagdiertjes knagen heel wat batterijen aan. Uiteindelijk was ik het wisselen van lege batterijen moe en gebruik nu met grote voldoening het broertje (Mx518) met staart.

  4. #4
    PC-Freak   minoe's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 November 2005
    Locatie
    waregem
    Berichten
    1.429
    Bedankjes
    540
    Bedankt
    171 keer in 134 posts
    Is er eentje met docketstation en dus geen batterijen nodig.
    Mij dochtertje is nog maar 16 maanden en blijkbaar is da lampje van de stekker die brandt zo verleidelijk om deze ui te doen.1 min. uit het oog verliezen en het is zover.
    Da connect knopje had ik ook al verschillende malen geprobeerd maar bied geen oplossing.

  5. #5
    Gevorderd   Quazie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 December 2005
    Locatie
    Oost-Vlaanderen
    Berichten
    364
    Bedankjes
    56
    Bedankt
    261 keer in 130 posts
    Uw dockingstation waar u uw muis moet in plaatsen heeft 2 koperen pennetjes. Uw muis heeft aan de onderkant 2 koperen plaatjes. Wanneer u uw muis in het dockingstation plaatst maken de pennetjes en de plaatjes contact waardoor uw oplaadbare baterijen IN de muis kunnen opladen. Ook aan de onderzijde vindt u een plastieken dekseltje waarachter uw batterijen zitten. Na verloop van tijd verslijten de batterijen en kan u er minder lang mee werken en/of moet u meer opladen. Vervangen van de batterijen is dan de regel. OPGELET gebruik OPLAADBARE batterijen. Bij gebruik van gewone (alkaline) batterijen de muis NOOIT in het dockingstation plaatsen, = BRANDGEVAAR

    Ps. U moet het connectieknopje van het dockingstation en dat van de muis samen en gelijktijdig indrukken en even aanhouden zodat verbinding kan gemaakt worden. Uw gebruiksaanwijzing zal daar zeker melding van doen.
    Laatst gewijzigd door Quazie; 22 July 2007 om 00:33 Reden: aanvulling

  6. De volgende gebruiker bedankt Quazie voor deze nuttige post:

    minoe (23 July 2007)

  7. #6
    Beginner   den_danny's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 July 2007
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    2
    Bedankjes
    9
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    ik gebruik de MX 700 van logitech muis + toetsenbord ik heb dat probleem niet ik zet muis en toetsenbord in beveiligde modus,ik mag de batterijen
    er zo uit halen of de stekker er uit halen dat beestje doet het altijd.
    zelfs op mijn laptop gebruik ik deze muis wel eens.

  8. #7
    Gevorderd   Quazie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 December 2005
    Locatie
    Oost-Vlaanderen
    Berichten
    364
    Bedankjes
    56
    Bedankt
    261 keer in 130 posts
    @den_danny,
    De batterijen die bij mijn MX700 zaten waren van het type NiCa. Het is algemeen bekend dat dit type helemaal leeg moet zijn vooralleer opnieuw op te laden. Dit type heeft nogal wat last van ontladingsgeheugen waardoor het gemakkelijk aan kapaciteit verliest.
    Omwille van deze eigenschap worden de NiCa batterijen tegenwoordig vervangen door het type Nikkel Metaal Hydride. Dit type heeft veel minder last van ontladingsgeheugen en kan daardoor beter zijn capaciteit behouden. Misschien heb ik gewoon pech gehad door een minder goede batterij.

  9. #8
    PC-Freak   PorkyFrost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 August 2005
    Berichten
    1.269
    Bedankjes
    147
    Bedankt
    225 keer in 169 posts
    Ik had ook de MX1000, dat werkt op 'n accu dacht 'k, niet op oplaadbare batterijtjes.

  10. #9
    Beginner  
    Geregistreerd
    20 July 2007
    Locatie
    elverdinge
    Berichten
    4
    Bedankjes
    8
    Bedankt
    3 keer in 3 posts
    ik werk met de VX Revolution van logitech en heb ook soms het probleem dat de muis niet meer lijkt te werken maar gewoon eens de usb ontvanger in en uit pluggen en hij doet het weer en kwa baterijen doet deze muis het nog vrij behoorlijk hoor

  11. #10
    Gevorderd   Quazie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 December 2005
    Locatie
    Oost-Vlaanderen
    Berichten
    364
    Bedankjes
    56
    Bedankt
    261 keer in 130 posts
    @PorkyFrost,
    Kan u mij dan eens het verschil uitleggen tussen een accu en een oplaadbare batterijen?
    Of bedoeld U daarmee een batterijblok uit één stuk. Wat uiteindelijk hetzelfde is als losse batterijen maar dan wel met aaneengesoldeerde contactpunten en ingepakt met een mooi kleedje. Heb vroeger zo eens één uit elkaar gehaald afkomstig van een grote zaklamp die ook permanent aan het stopcontact hing. Leeftijd van deze batterij was 3 à 4 jaar.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Pc wil draadloze Logitech muis niet meer
    Door Silverwing in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 22 June 2006, 21:38
  2. problemen met logitech mx1000 muis
    Door fieldoxide in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 14 March 2006, 09:54
  3. Muis doet vreemd ... nieuwe muis?
    Door Jelle in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 1 July 2005, 17:00

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •