Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Freecom Wlan

  1. #1
    Up-to-date   Elias's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 May 2005
    Locatie
    Aalst
    Berichten
    44
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    4 keer in 4 posts

    Freecom Wlan

    hoi iedereen

    Ik heb een vraagje over deze Freecom wlan!
    Heb deze info over gevonden maar ik begrijp er niets van

    "FREECOM Storage Gateway WLAN. Het brein achter uw netwerk, thuis of op kantoor! Netwerk hard drive met ingebouwde router, firewall en USB-server. Alle data centraal opgeslagen en tegelijk toegang voor alle gebruikers binnen uw netwerk, vanaf elke PC of notebook. Ook vanaf het andere einde van de wereld! Maakt van uw USB standaard printer een collectieve netwerkprinter. Andere USB-apparatuur kan onbeperkt, supergemakkelijk en in een flits worden toegevoegd. Kostenbesparend, multifunctioneel en vooral steeds absoluut veilig dankzij de geïntegreerde firewall!

    Specificaties: ingebouwde harde schijf. File server via LAN of WLAN. Backup server via USB 2.0. Ook te gebruiken als web- en FTP-server, netwerkrouter, USB-server, USB print server, AV server. Met S-ATA interface: sneller en meer uitbreidingsmogelijkheden. Geleverd met universele adapter, LAN-aansluitkabel, wandbevestiging en alle gebruiksaanwijzigen en installatie-CD's.

    Kan iemand me zeggen of ik via dit van thuis uit op iemand anders zijn pc kan internetten bv in nederland? Als ik het goed gelezen hebt wel precies,maar ben niet zeker daarom wou ik het hier eens vragen voor ik mijn geld aan uit geef

    Bedankt alvast voor me hierby bij te staan

    Grts
    Laatst gewijzigd door Elias; 6 August 2007 om 21:51

  2. #2
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elias Bekijk bericht
    Kan iemand me zeggen of ik via dit van thuis uit op iemand anders zijn pc kan internetten bv in nederland?
    Neen dit is iets anders
    Dit is een harddisk die op je thuis netwerk kan plaatsen. Tevens heeft het een ingebouwde router met firewall om meerder apparaten (eventueel via usb, denk aan uw printer)op uw thuisnetwerk toegankelijk te maken. Je kan deze apparaten ook delen op het internet zodat je deze aparaten kan gebruiken over internet. Denk hierbij dat jij in Nederland zit en je wil een bestand van de schijf , dan is dat mogelijk.
    Je kan het dus instellen dat jij van overal, of diegene die je toegeng geeft, deze apparaten kan gebruiken

  3. #3
    Up-to-date   Elias's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 May 2005
    Locatie
    Aalst
    Berichten
    44
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    4 keer in 4 posts
    Bedankt voor de uitleg
    Zal er nog eens goed over nadenken of ik me dit ga aankopen,Zou wel makkerlijker zijn natuurlijk moet ik steeds niet met mijn harde schijf mee zeulen naar een familielid voor muziek op hun pc te zetten

    Hier mag dan een slotje op

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •