Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 38

Discussie: Foute instelling?

  1. #21
    Jule
    Gast
    Als ik gabriel goed begrijp is mijn werkgeheugen de schuldige?
    Ik had Vista ultimate 64 bit, maar daarom werkte ik er nog niet graag in. En onder Ultimate 64 bit mag u meer dan 100 Gb werkgeheugen steken, zoek maar eens op. Of zie hier.

  2. #22
    Geband  
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    980
    Bedankjes
    21
    Bedankt
    300 keer in 212 posts
    @ jule je hebt me niet verkeerd begrepen .............. win xp of vista aanvaarden dit niet zo simpel is het .... er is ergens een nota van MS die dit uitlegd , ik zoek dit voor u wel even maar morgen krijg je dit antwoord ( sorry )

  3. #23
    Geband  
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    980
    Bedankjes
    21
    Bedankt
    300 keer in 212 posts

  4. #24
    Jule
    Gast
    Lees eens goed uw handtekening ...
    Ik vindt nergens terug dat 4 Gb ram verantwoordelijk is voor het slecht functioneren van mijn geluidsrecorder. Kan u (of iemand anders) mij een specifieker bewijs leveren? Kleine programma'tjes zoals proxitext-easytext werken wel goed. Wat loopt er verkeerd met de geluidsrecorder en waarom?

  5. #25
    Geband  
    Geregistreerd
    16 October 2007
    Locatie
    In mijn bed :D
    Berichten
    561
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    141 keer in 112 posts
    zit er geen buffer instelling in je recorder?

  6. #26
    Geband  
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    980
    Bedankjes
    21
    Bedankt
    300 keer in 212 posts
    @Jule je hebt inderdaad gelijk maar je hebt ons in het begin op een verkeerd spoor gezet , het gaat niet om RAM- geheugen maar om uw geluids recorder , of beter gezegd wat hapert er met de geluids kaart ??? nu weet ik ook niet wat je hebt : vista of xp ? je bent vista beu ?? bij xp ga naar configuratie scherm --geluids aparaten en zie wat je er kan vinden - dempen ?? luidssprekers voor buroblad? keer de boel maar eens onderste boven .... het kan enkel erger worden en dan weet je wat je niet mag ....doen........ en zo kom ik terug bij mijn handtekening

  7. #27
    Geband  
    Geregistreerd
    16 October 2007
    Locatie
    In mijn bed :D
    Berichten
    561
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    141 keer in 112 posts
    zag ff dit stukje op:http://users.skynet.be/update.club/N...ari%202007.htm
    over .pps met geluid maken

  8. #28
    Jule
    Gast
    @ Rody2: Waar of wat is een bufferinstelling? Wat bedoelt u precies en hoe kan ik het terug vinden? En ja, ik weet hoe ik een powerpointje kan maken met muziek ingesloten of niet.
    @Gabriel: Ik gebruik de standaard chipset voor geluid van mijn asus P5K moederbordje. Als ik me niet vergis is dit een realtek of zoiets. Ik werk inderdaad onder XP 32 bit zoals aangehaald. Mijn geluidsinstellingen staan goed. Ook met mijn geluidsrecorder kan ik muziek afspelen of opnemen. Ik krijg alleen deze foutmelding als ik de muziek wil bewerken. Dit is nodig om een klein wav-bestand te krijgen die ik kan invoegen in een pps.

  9. #29
    Geband  
    Geregistreerd
    16 October 2007
    Locatie
    In mijn bed :D
    Berichten
    561
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    141 keer in 112 posts
    <dl class="begrippen"><dt dragover="true" id="Geheugen">Geheugen</dt><dd dragover="true">Is opslagcapaciteit. We onderscheiden werkgeheugen: zit met RAM-simms in de computer, en harddiskgeheugen: totale capaciteit van de harddisk. Harddiskgeheugen heb je meestal genoeg. Zoniet dan kun je iets van de harddisk wissen om meer geheugen vrij te maken. Werkgeheugen is moelijker. Als een programma 4MB werkgeheugen nodig heeft om te kunnen draaien, werkt dat programma niet als er maar 2MB werkgeheugen in de computer zit. Dan moet het werkgeheugen uitgebreid worden door extra geheugen modules (simm's) in de computer te plaatsen.</dd><dt id="Geheugen">Geheugen</dt><dd>De elektronische componenten waarop gegevens kunnen worden opgeslagen en waarmee uw PC wordt voorzien van RAM-geheugen (intern- of werkgeheugen). De gegevens blijven in de geheugenchips aanwezig zolang ze van elektriciteit worden voorzien. Dit is niet hetzelfde als schijfopslag, want daarbij gaat het om langdurige magnetische gegevensopslag. De huidige software (Windows 98) vraagt om een geheugen van minimaal 32 Mb, terwijl de modernste PC's op dit moment voorzien worden van 64 of zelfs 128 Mb werkgeheugen. </dd><dt id="Geheugenuitbreiding">Geheugenuitbreiding</dt><dd>Toevoeging van een extra hoeveelheid elektronische geheugenchips aan uw computer. Uw computer heeft geheugen nodig om softwareprogramma's te kunnen draaien. Voor Windows is zoveel mogelijk geheugen nodig. 32 Mb RAM-geheugen is een redelijke hoeveelheid, maar wilt u met grafische software aan de slag dan is 64 beter.</dd></dl>


    laten we is beginnen met welke geluidsrecorder jij werkt
    Laatst gewijzigd door rody2; 4 December 2007 om 01:45

  10. #30
    Jule
    Gast
    De Windows geluidsrecorder. Terug te vinden: Programma's >> Bureauaccessoires >> Entertainment >> Geluidsrecorder.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. ubuntu:instelling evolution
    Door Peter.B in forum Mac OS, Linux en andere
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 17 July 2006, 20:23
  2. disceeper instelling
    Door jxjxw in forum Overige software
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 13 May 2006, 15:06
  3. Pagina instelling
    Door reddevel in forum Office
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 28 December 2005, 23:30

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •