Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 38 van 38

Discussie: Foute instelling?

  1. #31
    Geband  
    Geregistreerd
    16 October 2007
    Locatie
    In mijn bed :D
    Berichten
    561
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    141 keer in 112 posts
    Die kende ik ook. maar maybe dat je een andere gebruikte. Heb vanmiddag ff op diverse forums gekeken en kom diverse oplossingen tegen.
    1-je kan last hebben van ?nidiaworm of zoiets.
    2-minstens 30 gig ruimte hebben voor het maken van de wav/pps
    3-je virt. veranderen.

    als alternatieven zag ik:
    http://audacity.sourceforge.net/
    http://www.computeridee.nl/downloads...616&id=2142764

  2. #32
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.848
    Bedankjes
    15.658
    Bedankt
    37.040 keer in 15.355 posts
    Audacity is een prima opensource progje, maar ondersteunt niet àlles. Sommige spelers kunnen het geëxporteerde wav-bestand ervan niet herkennen, met windows geluidsrecorder heb je dat probleem niet. Voordeel is wel dat je véél secuurder kan werken omdat je de geluids grafiek voor je ziet en kan uitvergroten, zodat selecteren maximaal uit te voeren is.
    Geluidsrecorder kàn enkel wav bestanden spelen en opnemen, en die zijn sowieso al heel groot, windows zou er dus zijn bronnen voor beschikbaar moeten maken. Ik denk dat je het eerder in codecs moet zoeken Jule. Kijk es binnen onze downloads of je wat vindt van Jockersoft, met dàt progje weet je meteen welke codecs je nog mist.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  3. #33
    Geband  
    Geregistreerd
    16 October 2007
    Locatie
    In mijn bed :D
    Berichten
    561
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    141 keer in 112 posts
    Audacity is een prima opensource progje, maar ondersteunt niet àlles. Sommige spelers kunnen het geëxporteerde wav-bestand ervan niet herkennen
    Audacity werkt op windhoos geluidsrecorder Tis een kleine verpakking wat er over gaat meer niet.

  4. #34
    Jule
    Gast
    @ Rody2:
    1. Ik zal een hijackthis logje plaatsen.
    2. Mijn oude pc heeft een harde schijf van 20 Gb en ik kan daar perfect mee werken voor alle pps toestanden. Waar haalt u die 30 gigjes?
    3. Geef eens meer uitleg.
    @ Chrisje: Dit is een nieuw pc-tje. Als ik hier geen oplossing vind, mag mijn pc-boer het oplossen. Het is dwaas om alternatieven te gebruiken want die geluidsrecorder zou goed moeten werken. En al naargelang de geinstalleerde codecs kan ik het *.wav-je comprimeren. Dit heeft bij mijn weten niks te zien met de foutmelding.
    U mag wel weten: mijn pc-boer heeft geen tijd. Misschien tussen kerst en nieuwjaar .... Vandaar dat ik het hier probeer.

  5. #35
    Geband  
    Geregistreerd
    16 October 2007
    Locatie
    In mijn bed :D
    Berichten
    561
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    141 keer in 112 posts
    @jule
    1-oki
    2-dat haal ik uit het spitten van forums over de geluidsrecorder
    3- je wissel bestand is laten beheren door m$ inplaats van je ingestelde quota

  6. #36
    Geek  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Hulshout (Antwerpen)
    Berichten
    3.030
    Bedankjes
    59
    Bedankt
    3.145 keer in 2.294 posts
    Wat betreft uw geluidsrecorder:
    (ik werk wel met XP)

    Soms, niet altijd, loopt deze vast als u een groot .wav-bestand tracht te verkleinen (groter als +/- 40 Mb). Waarom weet ik ook niet.
    Daarom verklein ik deze .wav-bestanden eerst met dBpoweramp Music Converter tot ongeveer 10 Mb en werk ik daarna verder met de geluidsrecorder van Windows.
    Als ik zo werk heb ik geen last van een vastlopende of een foutmelding gevenden geluidsrecorder.
    J.W.
    Google is uw vriend

  7. #37
    Jule
    Gast
    Ik werk ook met XP, maar zelfs met kleinere bestanden, krijg ik deze foutmelding.
    @Rody2: ik heb nooit iets geroerd aan dit wisselbestand. Het was standaard 2 Gb.
    Laatst gewijzigd door Jule; 4 December 2007 om 23:54

  8. #38
    Jule
    Gast
    Mijn pc-tje is eens langs geweest bij de pc-boer. Wat is zijn uitleg?: De windows geluidsrecorder is te oud om met het high defenition audio realtec chipset te kunnen werken. Probeer eens of het misschien lukt met audacity.
    Tja, de oplossing die hier werd voorgesteld is dus de enige juiste! Hartelijk dank aan iedereen die heeft willen helpen, blijkbaar was ik weer eens teveel eisend.
    Er mag dus een slotje op.

  9. De volgende gebruiker bedankt Jule voor deze nuttige post:

    Baloeke (21 January 2008)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. ubuntu:instelling evolution
    Door Peter.B in forum Mac OS, Linux en andere
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 17 July 2006, 20:23
  2. disceeper instelling
    Door jxjxw in forum Overige software
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 13 May 2006, 15:06
  3. Pagina instelling
    Door reddevel in forum Office
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 28 December 2005, 23:30

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •