Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 35
  1. #21
    Geband  
    Geregistreerd
    16 October 2007
    Locatie
    In mijn bed :D
    Berichten
    561
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    141 keer in 112 posts
    denk dat hij al bezig is gabriel ook niet meer online op msn. sommigen houden gewoon van iets nieuws. en het is toch rot weer dit weekend

  2. #22
    Expert   reddevel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    519
    Bedankjes
    55
    Bedankt
    21 keer in 16 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gabriel Bekijk bericht
    raar maar waar : iedereen wil van xp af om dan achteraf te klagen over de aktivatie
    laat xp waar het is .... doe een repair van wp ( te vinden op de site .. door ons Chrisje ) dus GEEN clean instalatie..... waarom ?? nooit of nooit nodig ...wat er moge gezegd worden .... zelfs met een BSOD !!!!! of heb je een RSOD ???
    een 2e hd ? no probs .... gewoon aansluiten enne win zal u wel vertellen dat er nieuwe hardware is en volg de instukties ... ZO simpel is het .... master of slave ?? = slave
    xp of win welke versie ook STAAT altijd op C:\ windows ...... of ga je klagen over het vele werk om alles te verplaatsen ???
    best even dit alles te overwegen .... ja ??
    je moet wel het hele probleem kennen alvorens te beslissen en commentaar te geven op andermans werken. Ik ben heel dankbaar voor alle hulp die ik tot op heden heb gekregen op deze ene na, je moet niet vergeten dat niet iedereen zo'n expert is, ook moet je de reden weten voor een herinstallatie enz.... Ik heb toch altijd gedacht en al op veel plaatsen gelezen dat als er onherstelbare problemen zijn met een pc dat een cleane installatie nog altijd het beste is maar ik zeg hier nog eens bij dat ik geen expert ben en dit voor mij maar een hobby is. en tenlaatste wil ik helemaal niet van XP af hoe jij er bij komt weet ik niet je moet toch heel slecht of maar de helft gelezen hebben, er staat wel degelijk dat ik XP Home wil herinstalleren en misschien in een latere fase eventueel een Vista er bij maar kan evengoed Linux worden.
    groetjes reddevel
    je bent nooit te oud om te leren

  3. #23
    Expert   reddevel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    519
    Bedankjes
    55
    Bedankt
    21 keer in 16 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rody2 Bekijk bericht
    denk dat hij al bezig is gabriel ook niet meer online op msn. sommigen houden gewoon van iets nieuws. en het is toch rot weer dit weekend
    ben nog niet bezig moet nog belangrijke bestanden wegschrijven en nog een nieuwe schijf halen heb nog even werk, maar pc blokkeert regelmatig zelfs bij het openen van een map wordt steeds erger, al enkel malen geblokkeerd als ie een dvd half gebrand had enz... hopelijk houdt hij het nog even.
    groetjes reddevel
    je bent nooit te oud om te leren

  4. #24
    Geband  
    Geregistreerd
    16 October 2007
    Locatie
    In mijn bed :D
    Berichten
    561
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    141 keer in 112 posts
    Rustig blijven redjuh Computers zijn ook net als mensen

    Maar hoe groot is de hd die je nu hebt dan? Als hij kleiner is dan 500 gig zou ik daar gewoon een frisse installatie op doen. Als jij alleen XP op de c schijf hebt staan kun je hem gewoon op die c partitie verversen. Laat eerst je hd is scannen met hd tune. Dit om te kijken of deze schijf geen fouten o.i.d. heeft.

  5. #25
    Expert   reddevel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    519
    Bedankjes
    55
    Bedankt
    21 keer in 16 posts
    mijn huidige schijf is 300Gb hij is als volgt ingedeeld;

    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk30/-429179.html

    Xp Home staat nu op de C-partitie en wil hem daar ook terug zetten maar ik had gehoopt mijn ander partities te kunnen behouden zodat ik niet alle gegevens zou verliezen. Alle progjes zijn op de C geinstalleerd ik heb deze partitie vrijwillig behouden voor het installeren van programma's daar ik dacht bij een eventuele herinstallatie mijn andere bestande te kunnen laten staan op de andere partities. Ik heb momenteel het progje HDD Health draaien op mijn pc om de HD te controleren weet niet of deze volgens jou ook voldoende is hieronder de info;

    groetjes reddevel
    je bent nooit te oud om te leren

  6. #26
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.842
    Bedankjes
    15.657
    Bedankt
    37.036 keer in 15.353 posts
    Hierop heb je de gegevens van je huidige HD, fabrikagenummer (serial) kan hier soms belangrijk zijn. Maxtor geeft ook online assistentie via kleine tools. 'k Vind het spijtig da'k nie meteen kan vinden of het uit een reeks is. Waarom? Omdat we met de server én tegelijk ook mijn oude pc met een Maxtor diamond 10 in de knoei kwamen, wschl een flutreeks geweest.
    Wat ik wél zie is dat op het tabje Health een vraagteken staat, ik vrees dat je daar je verdict zal kunnen lezen. Dus zeker niet opgeven met data overzetten, branden op cd/dvd is natuurlijk ook processorintensief, ook qua schijfgebruik. Dus ik hoop dat het je nog lukt, of je zou wat usb-stickjes bij elkaar moeten kunnen trommelen.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  7. #27
    Expert   reddevel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    519
    Bedankjes
    55
    Bedankt
    21 keer in 16 posts
    hier de gegevens onder het vraagteken;

    groetjes reddevel
    je bent nooit te oud om te leren

  8. #28
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.842
    Bedankjes
    15.657
    Bedankt
    37.036 keer in 15.353 posts
    Blijkbaar weet de tool het zelf al niet meer (precisie 25%) dus maar voor een kwart betrouwbaar. Rustig verder overhevelen Reddevel.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  9. #29
    Expert   reddevel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    519
    Bedankjes
    55
    Bedankt
    21 keer in 16 posts
    dun nu nog even voor alle duidelijkheid ik kan als mijn schijf nu als is ingedeeld in partities en XP geinstalleerd staat op de C niet opnieuw installeren op die C zonder data verlies op de andere partities en zo met een schone installatie herbeginnen???
    groetjes reddevel
    je bent nooit te oud om te leren

  10. #30
    Geband  
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    980
    Bedankjes
    21
    Bedankt
    300 keer in 212 posts
    het antwoord heb je zelf gegeven

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. help me dringend
    Door Christof in forum HijackThis
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 27 June 2007, 21:13
  2. dringend
    Door koekeloe in forum Overige software
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 11 September 2006, 11:49
  3. geluid films is nogal echo-achtig
    Door caztan in forum Audiovisueel
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 16 August 2005, 17:09

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •