Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 35 van 35
  1. #31
    Expert   reddevel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    519
    Bedankjes
    55
    Bedankt
    21 keer in 16 posts
    thanks, zal het toch een andere schijf moeten worden is te veel om op dvd's te branden ben ik bijna een halve week mee bezig dan.Volgens mij scheelt er niets aan deze HD want heb al gemerkt als ik een dvd in de schrijver laat zitten bij afsluiten start de pc normaal op zonder rare geluiden te maken en herinstallatie is zo niet mogelijk zonder alles te verliezen.
    groetjes reddevel
    je bent nooit te oud om te leren

  2. #32
    Minatica Moderator   Obsessed's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 June 2005
    Locatie
    Hagenland
    Berichten
    3.187
    Bedankjes
    16.879
    Bedankt
    17.680 keer in 7.888 posts
    Ik begrijp het hier niet goed hoor.
    Reddevel heeft toch gelijk. ?
    Als hij Windows opnieuw installeerd, zonder de partitiegegevens tijdens de installatie aan te passen (dus gewoon op de C), dan blijven de gegevens op eventuele D- en E-schijf ongemoeid.
    Dus alle data die op bvb de D-schijf staat kan na de nieuwe installatie gewoon terug ingelezen worden via verkenner.
    Geinstalleerde programma's op die partities zullen daarentegen niet meer werken omdat benodigde files van de C-schijf verdwenen zijn door de nwe installatie.
    * NIL VOLENTIBUS ARDUUM *

  3. De volgende gebruiker bedankt Obsessed voor deze nuttige post:

    reddevel ( 9 December 2007)

  4. #33
    Expert   reddevel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    519
    Bedankjes
    55
    Bedankt
    21 keer in 16 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss_Obsessed Bekijk bericht
    Ik begrijp het hier niet goed hoor.
    Reddevel heeft toch gelijk. ?
    Als hij Windows opnieuw installeerd, zonder de partitiegegevens tijdens de installatie aan te passen (dus gewoon op de C), dan blijven de gegevens op eventuele D- en E-schijf ongemoeid.
    Dus alle data die op bvb de D-schijf staat kan na de nieuwe installatie gewoon terug ingelezen worden via verkenner.
    Geinstalleerde programma's op die partities zullen daarentegen niet meer werken omdat benodigde files van de C-schijf verdwenen zijn door de nwe installatie.
    bedankt Miss_Obsessed eindelijk geeft me toch een beetje hoop, had het voordien al dikwijls horen vertellen daarom dat ik mijn schijf in partities heb ingedeeld maar was een heuze tegenvaller tot op heden. Ik heb dus zoals hierboven ergens te lezen valt alle progjes geinstalleerd op de C-schijf dus van niet werkende programma's ga ik geen last hebben tis trouwens ook de bedoeling dat ik de progjes die ik wil gaan gebruiken opnieuw installeer. Hopelijk komen er nu nog meer positieve reacties die jou hoopvol berichtje bevestigen. Dus reacties zijn nog altijd welkom (ook negatieve).
    groetjes reddevel
    je bent nooit te oud om te leren

  5. #34
    PC-Freak   zariash's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    1.223
    Bedankjes
    111
    Bedankt
    271 keer in 218 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reddevel Bekijk bericht
    dun nu nog even voor alle duidelijkheid ik kan als mijn schijf nu als is ingedeeld in partities en XP geinstalleerd staat op de C niet opnieuw installeren op die C zonder data verlies op de andere partities en zo met een schone installatie herbeginnen???
    waarom zou dit niet lukken ik heb de pc waar ik nu op zit deze morgen opnieuw geinstalleerd en deze was net zoals die van u ingedeeld in partitie's
    en ik heb gewoon de cd erin gedaan opgestart vanaf cd rom wel in de bios veranderd en dan vroeg hij op welke partitie ik deze wilde installeren ik heb gewoon voor c gekozen en ongevoor 50 min later stond deze er terug op .
    dan heb ik nog nero en office geinstalleerd en alles was terug zoals het hoort.
    grtjs

  6. De volgende gebruiker bedankt zariash voor deze nuttige post:

    reddevel ( 9 December 2007)

  7. #35
    Geband  
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    980
    Bedankjes
    21
    Bedankt
    300 keer in 212 posts

  8. De volgende gebruiker bedankt gabriel voor deze nuttige post:

    reddevel (11 December 2007)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. help me dringend
    Door Christof in forum HijackThis
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 27 June 2007, 21:13
  2. dringend
    Door koekeloe in forum Overige software
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 11 September 2006, 11:49
  3. geluid films is nogal echo-achtig
    Door caztan in forum Audiovisueel
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 16 August 2005, 17:09

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •