Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: sms berichten

  1. #1
    Up-to-date   red devil's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 November 2007
    Locatie
    dilsen
    Berichten
    32
    Bedankjes
    8
    Bedankt
    3 keer in 3 posts

    sms berichten

    iemand stuurt mij sms berichten, deze berichten krijg ik nooit te zien.
    Die gaan rechtstreeks naar "gefilterde berichten". Daar kan ik die bekijken en ook beantwoorden en verwijderen. Na maanden zoeken heb ik deze sms sen gevonden via toeval. De vraag is hoe komen die daar en hoe kan ik dat uitschakelen zodat ik deze sms sen in mijn inbox rechtstreeks krijg

  2. #2
    Erelid   Baloeke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Beverst
    Berichten
    8.375
    Bedankjes
    19.867
    Bedankt
    14.256 keer in 6.986 posts
    Van een map gefilterde berichten heb ik eigenlijk nog nooit gehoord. Vertel ons eens over welke GSM en type het gaat. Dan kunnen wij verder zoeken
    Groetjes Baloeke
    De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.

  3. #3
    Jule
    Gast
    Die contactpersoon staat normaal gezien geblokkerd. Lees uw handleiding om te zien hoe u hem kan deblokeren?

  4. #4
    Gevorderd   Iced Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 November 2007
    Locatie
    Gent
    Berichten
    438
    Bedankjes
    281
    Bedankt
    248 keer in 182 posts
    het kan idd. zijn omdat (het nummer van) die persoon geblokkeerd staat (kan je ev. zelf gedaan hebben) of dit kan ook automatisch gebeurd zijn door de gsm/maatschappij.

    Ik heb dit voorgehad met mijn vriendin die mij vanuit de VS met een Amerikaanse netwerkkaart (T-Mobile) probeerde te bellen en sms'en.
    De eerste keren lukte dit perfect, maar na een tijdje niet meer. Blijkbaar moet om een of andere reden dat nummer als gefilterd geclassifeerd geweest zijn (wsch een soort anti-fraude/spam beveiliging wegens het buitenlandse nr.??).
    Extinctie door geen ethische drift

    "It is far better to grasp the universe as it really is, than to persist in delusion, however satisfying and reassuring." - Carl Sagan

  5. #5
    Up-to-date   red devil's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 November 2007
    Locatie
    dilsen
    Berichten
    32
    Bedankjes
    8
    Bedankt
    3 keer in 3 posts
    het rare ervan is als die persoon naar mij ene stuurt krijg ik het gewoon binnen, als deze naar mijn vrouw stuurt wordt deze geblokkeerd. haar gsm is een nokia 2610. Blokkeren van deze persoon in kwestie is dan zonder onze weet gebeurd aangezien die in ons adresboek zit en altijd bellen de kwestie is nu hoe deblokkeer ik dit , onze operator is mobistar en van onze smser ook dus waar blijft de fout dan. heel raar

  6. #6
    Jule
    Gast
    Niks raar. Ooit heb ik een maand een Nokia gehad. De toetsenblokkering werd verwijdert terwijl ie in mijn broekzak zat en ik belde overal rond. Op deze manier heb ik ook contactpersonen geblokkeert. Omdat dit geen manier van werken is, heb ik meteen een andere gsm gekocht. Die Nokia heb ik weggegeven. Bij de personen die geblokkeerd waren, stond volgens de nieuwe 'gelukkige' eigenaar, een numerieke code. Maar ik weet niet waar deze stond en wat ze juist inhield. De nieuwe eigenaar was trouwens zelf slachtoffer van het feit dat ik onbereikbaar was. (Lees: hij stond ook geblokkeerd buiten mijn weten om.)

  7. #7
    Beginner  
    Geregistreerd
    4 February 2008
    Berichten
    1
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    Ik heb dit probleem ook gehad. Bij mij werd het gefixt door naar 'contacten' te gaan en daar het betreffende telefoonnummer uit de map 'gefilterde nummers' te verwijderen, daarna ging alles vlotjes

  8. #8
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    25 November 2007
    Berichten
    97
    Bedankjes
    22
    Bedankt
    16 keer in 12 posts
    nu we toch over telefoons bezig zijn: in m'n Nokia zitten al m'n contacten, en als die me opbellen komt hun naam op het scherm. Wil het nu lukken dat m'n thuis tel n° èn de gsm van m'n vrouw die gegevens niet op het scherm komen, enkel het tel n° komt erop. Iemand al iets soortgelijks meegemaakt?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. openen berichten
    Door nosferatu in forum Internet
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 28 September 2007, 18:59
  2. bijlagen in berichten
    Door Yelleken in forum Feedback
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 2 November 2006, 12:41
  3. berichten verzenden
    Door minoe in forum Internet
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 22 August 2006, 14:45
  4. Na 100 berichten
    Door Hellgamer in forum Feedback
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 24 July 2006, 17:50
  5. msn berichten
    Door Qbek in forum Internet
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 26 August 2005, 14:56

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •