Ik heb een Dell dimension 4600 met GeForce FX 5200.

Ik ben een fervent gamer maar ben onlangs tegen een muur gelopen met de beperkingen van mijn PC: call of duty 4: modern warfare, werkt niet.

Dus heb ik mij een nieuw grafisch kaart aangeschaft: club3D geforce 7800GS.

Oh, bye the way: ik ken COMPLEET niets van PC's (het technische gedeelte), ik leer maar al doende.

Dus oude kaart er uit, nieuwe erin (de nieuwe is blijkbaar dubbel zo groot als de oude, krijg ze er maar net in). Steek de stekker in en dan .... !!!
Mijn PC begint enorm de piepen. Zo'n onheil spellend alarm achtig iets. Dus onmiddelijk stekker terug uit, voor dat die opblaast ofzo

Ik heb mijn PC nu bijna 4 jaar, en wil nog geen nieuwe kopen. Ik had gehoopt dat ik gewoon even van kaart kon wissel en probleem opgelost: blijkbaar toch niet zo simpel.

Voor zover ik weet of denk te weten heb ik een AGP kaart nodig. Ik dacht met club3D geforce 7800GS een degelijke te hebben (kost genoeg !!) maar nu lukt het niet.

Kan iemand mij helpen?? Wat wil het gepiep zeggen? Is deze kaart wel geschikt voor mijn PC of moet ik de kaart terug verkopen?

Ondertussen zit men oude kaart er terug in, en denk ik mijn PC terug in gang te hebben gekregen (men beeld was even slecht).

PLEASE HELP!! Ik wil beginnen knallen met mijn nieuwe game!