Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
  1. #1
    Up-to-date   white diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    86
    Bedankjes
    44
    Bedankt
    3 keer in 3 posts

    ondertitels branden met nero vision 5

    hey ik wil dvd branden met nero vision 5 + ondertittels.op mijn vorige pc had ik nero vision 2.dan moets ik gewoon de film en het srt bestand in dezelfde map zetten en de ondertittels werden zo mee met de film gebrand.
    nu met nero vision 5 werkt dit niet..
    kan iemand helpen?

  2. #2
    PC-Freak   2B's's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Schelle (Antwerpen)
    Berichten
    1.982
    Bedankjes
    2.082
    Bedankt
    2.797 keer in 1.121 posts
    Tiens, ik meen dat die versie dat ook kan. Misschien iets misgelopen met de installatie of misschien ben je vergeten een FFD of Vob sub op je PC te zetten... je film moet je wel als data branden maar ik neem aan dat je dat al wist.
    Bedankt. Omdat je mij bedankt.

  3. De volgende gebruiker bedankt 2B's voor deze nuttige post:

    white diamond ( 2 June 2008)

  4. #3
    Up-to-date   white diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    86
    Bedankjes
    44
    Bedankt
    3 keer in 3 posts
    neeje da wist ik niet, ik kies gewoon dvd maken bij nero vision..Hoe moet het dan wel juist?

  5. #4
    PC-Freak   2B's's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Schelle (Antwerpen)
    Berichten
    1.982
    Bedankjes
    2.082
    Bedankt
    2.797 keer in 1.121 posts
    Ok, hier even hoe ik dat doe. Je start Nero smart start, je krijgt dan dat vierkantige menutje waar jij gaat kiezen voor Nero Vision. Bovenaan kies je of je een DVD of CD wil branden. Je zit een sterretje - icoontje voor word - muzieknoot... Kies daar voor het icoontje van word. Als je daar met je cursor opkomt dan krijg je daaronder een menu met verschillende mogelijkheden. Klik op data cd/dvd en nero burning rom gaat open. In het menutje bestandsbeheer kan je naar de locatie gaan waar je het filmpje hebt opgeslagen tezamen met je srt bestand. Sleep ze beiden naar de uiterst linkse kolom en je kan je cd of DVD branden. Als je dan je cd in je DVD speler wilt bekijken, dan krijg je ook de ondertiteling mee. Dit is een methode die ik al jarenlang gebruik en tot hiertoe zonder enig probleem. Wil je de film op je PC bekijken, dan moet je vob sub hebben of enig ander programma waarmee je de ondertitels kunt activeren.
    Bedankt. Omdat je mij bedankt.

  6. De volgende gebruiker bedankt 2B's voor deze nuttige post:

    white diamond ( 3 June 2008)

  7. #5
    Up-to-date   white diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    86
    Bedankjes
    44
    Bedankt
    3 keer in 3 posts
    moete diene FFd en vob sup nog iet speciaal mee instellen of op een bepallde plaats instaleren?Kheb nu DVD gebrand met ConvertXtoDVD en het branden luk maar mijn ondertittels staan er opnieuw niet bij

  8. #6
    PC-Freak   2B's's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Schelle (Antwerpen)
    Berichten
    1.982
    Bedankjes
    2.082
    Bedankt
    2.797 keer in 1.121 posts
    gewoon op deze link downloaden en installeren, verder hoef je niks te doen: http://sourceforge.net/projects/ffdshow FFD show zorgt ervoor dat je ondertitels geladen worden tijdens het spelen van je film. FFD bevat ook die VOB sub, dus moet je daar niet naar zoeken op het net. Wat ook héééééél belangrijk is en wat ik eigenlijk vergeten was om te vertellen... zorg ervoor dat de naam van je film en de naam van je ondertitel HETZELFDE is... bv film.mpeg en film.srt... ook dit kan de oorzaak van je probleem zijn.... succes en laat iets weten.
    Laatst gewijzigd door 2B's; 2 June 2008 om 21:06
    Bedankt. Omdat je mij bedankt.

  9. De volgende gebruiker bedankt 2B's voor deze nuttige post:

    white diamond ( 3 June 2008)

  10. #7
    Up-to-date   white diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    86
    Bedankjes
    44
    Bedankt
    3 keer in 3 posts
    Tlukt nog steeds nie...Kheb het al op verschillende manieren geprobeert..Met nero of ConvertXto DVD en het filmbestand en ondertitelbestand staat in hetzelfde mapje en met dezelfde naam.
    Dvd branden met nero lukt, maar zonder ondertitels, of als ik data op dvd wil zetten wil mijn dvd speler het niet afspelen...
    Vroeger met nero vision 2 was het gewoon het filmbestand branden en dan kon je zo eens testen en zeg je dat de ondertitels al bij stonden, en nu doe ik juist hetzelfde met nero vision 5, en dit lukt nie.
    heb wel vista...kweet niet ofdat verschil maakt.
    kweet echt niet wat ik verkeerd doe
    Laatst gewijzigd door white diamond; 3 June 2008 om 16:48

  11. #8
    Up-to-date   white diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    86
    Bedankjes
    44
    Bedankt
    3 keer in 3 posts
    ok ok ok, de ondertitels heb ik er kunnen onderzetten...nu heb ik nog 1 klein probleempje...
    Voor de film is er nog een klein stukje reclame erbij gezet, met als gevolg, dat de ondertittels te vroeg starten..
    wat ik eigenlijk zou moeten doen is da stukje reclame eraf knippen.is dit mogelijk met nero??
    of beter zo en programma voor die ondertitels te synchroniseren?
    Laatst gewijzigd door white diamond; 3 June 2008 om 18:04

  12. #9
    PC-Freak   2B's's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Schelle (Antwerpen)
    Berichten
    1.982
    Bedankjes
    2.082
    Bedankt
    2.797 keer in 1.121 posts
    Je kunt je ondertitels bijwerken met een freeware programma dat eigenlijk heel eenvoudig werkt. Ik weet echter niet of het geschikt is voor vista... dat zul je even moeten uitzoeken op de site zelf. Wat wél is, en da's niet onbelangrijk, je kunt de taal instellen in Nederlands wat meteen ook het werken met dit programma makkelijker maakt. http://www.urusoft.net/downloads.php?lang=1
    Bedankt. Omdat je mij bedankt.

  13. De volgende gebruiker bedankt 2B's voor deze nuttige post:

    white diamond ( 4 June 2008)

  14. #10
    Up-to-date   white diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    86
    Bedankjes
    44
    Bedankt
    3 keer in 3 posts
    Nu versta ik er niet meer van eh
    Nu heb ik wel ondertitels als ik de film afspeel in windows media player bij mijn films.Zelf dubbele ondertiteling omdat ik fddshow en vobsub samen heb geinstaleerd...maar dit is het probleem niet..als ik dan wil branden en nero laat een voorbeeld zien van mijn dvd.dan staan de ondertitels er weer niet bij..kweet het nie echt meer ze...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. nero vision express
    Door hetebelg in forum Overige software
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 5 January 2007, 14:32
  2. Nero vision 3 SE
    Door maro in forum Audiovisueel
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 21 October 2005, 21:17
  3. nero vision express
    Door frapat in forum Opslagmedia
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 30 September 2005, 09:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •