Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12

Discussie: na de crash

  1. #1
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 November 2008
    Berichten
    120
    Bedankjes
    16
    Bedankt
    334 keer in 88 posts

    na de crash

    Ik ben dus één van de AVG slachtoffers.
    Ik heb een man die mijn pc terug aan de praat kreeg, maar die man heeft weinig tijd om mij verder te helpen.
    Nu ben ik gigantisch veel dingen kwijt, zoals al mijn bladwijzers en alles wat op mijn bureaublad stond. Dit is een ramp, want ik zit in de grafische sector en bepaalde software e.d. is ook foetsie.
    Is er nog hoop?
    Ik had nog Recuva gedownload, maar daar kwam niks bruikbaars mee op de proppen.

  2. #2
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Als AVG-slachtoffer hoef je eigenlijk niets kwijt te zijn, het hangt natuurlijk wel af hoe die man jouw PC terug aan de praat heeft gekregen.
    Heb je geen backup van de meeste dingen? Iemand die zijn PC profesioneel gebruikt in de grafische sector zou toch regelmatig een backup moeten maken.
    Bepaalde software is verdwenen : dat is te herstellen vanaf de CD waarop die software staat, eventueel door het downloaden van die software vanaf internet.
    Wat er op uw bureablad staat dat zijn snelkoppelingen : die kunnen aangemaakt worden. Dat kan op verschillende manieren, het hangt af van uw systeem.
    Laatst gewijzigd door berger; 15 November 2008 om 15:59

  3. #3
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 November 2008
    Berichten
    120
    Bedankjes
    16
    Bedankt
    334 keer in 88 posts
    Die man is mijn man en hij heeft een systeemherstel gedaan.
    De software waarover ik spreek zijn plugins die ik wel nog bezit, maar die ik allemaal terug moet zetten, evenals al mijn brushes in Photoshop e.d. een gigantisch werk.
    Hetgeen op mijn bureaublad stond had daar dus niet moeten staan (mapjes met, idd, die gedownloade plugins etc) maar geen tijd gehad om die elders onder te brengen.
    Uiteraard heb ik wel back ups van al mijn werk, ik ben niet gek hahahah.
    En wat over mijn bladwijzers??

  4. #4
    Geek   dannyma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2006
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    2.789
    Bedankjes
    766
    Bedankt
    990 keer in 777 posts
    avg slachtoffer vindt ik wel grappig als je goed wist waarschijnlijk niet hebt gedaan is je voor je dit geinstalleerd hebt de voorwaarde gelezen en vinkje aangeduid om verder te kunnnen gaan met instalatie .
    sorry je moet verstaan dat er altijd iets fout kan gaan zelfs bij de beste en mag je ze geen schuld geven want we zijn en blijven mensen .
    maak volgende keer nu dus en slipstream of cloont je hd op andere hd en bewaar deze dan had je dit kunnnen voorkomen .

  5. #5
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 November 2008
    Berichten
    120
    Bedankjes
    16
    Bedankt
    334 keer in 88 posts
    kun je dat nu eens in begrijpelijke zinnen zeggen want dit is totaal niet leesbaar dannyma

  6. #6
    Geek   dannyma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2006
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    2.789
    Bedankjes
    766
    Bedankt
    990 keer in 777 posts
    google is onze vriend die je meer duidelijkheid geeft en daar bedoel ik mee google is en tik in slipstream en lees dit en tik ook is hd clonen en lees dat ook is .

  7. #7
    Administrator   ultddave's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 June 2006
    Locatie
    Genk
    Berichten
    1.527
    Bedankjes
    5.389
    Bedankt
    2.577 keer in 1.271 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dannyma Bekijk bericht
    google is onze vriend die je meer duidelijkheid geeft en daar bedoel ik mee google is en tik in slipstream en lees dit en tik ook is hd clonen en lees dat ook is .
    Ik denk dat hij/zij de eerste zin bedoelt. Je bent een aantal leestekens en/of woorden vergeten waardoor het inderdaad bijna onleesbaar is :P
    >>> Deze zin:
    avg slachtoffer vindt ik wel grappig als je goed wist waarschijnlijk niet hebt gedaan is je voor je dit geinstalleerd hebt de voorwaarde gelezen en vinkje aangeduid om verder te kunnnen gaan met instalatie
    <<<

    - Dave -
    "Friendship. It's the hardest thing in the world to explain. It's not something you learn in school. But if you haven't learned the meaning of friendship, you really haven't learned anything." ~ Muhammad Ali

  8. #8
    Geek   dannyma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2006
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    2.789
    Bedankjes
    766
    Bedankt
    990 keer in 777 posts
    hallo , hallo , iemand gevraagd aan deze kassa met minder IQ .
    met systeemherstel ben je ook alles kwijt en is eigenlijk de eerste slipstream die gemaakt is door het fabriek .
    systeemherstel is terug zetten van het systeem zoals hij voor de eerste keer was aangekocht krijg je terug deze settings .
    raar want had je beter nieuwe of nog thuis liggende hd er in gestoken en daar terug systeemherstel op gedaan en daarna de defecte windows met avg als 2 de schijf er ingestoken en dit gedaan .

  9. #9
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 November 2008
    Berichten
    120
    Bedankjes
    16
    Bedankt
    334 keer in 88 posts
    het ging mij idd om de zinsconstructies die totaal niet klopten (beroepsmisvorming zeker?)

    Als ik aankondiging huwelijk mensen aflever deze wijze denk niet dankbaar wordt afgenomen uw gedacht hierover dan

    euh, ultddave, dank voor de steun, maar ik ben een zij want ik heb het over mijn man en de meeste zeemeerminnen zijn ook dames LOL

  10. #10
    Administrator   ultddave's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 June 2006
    Locatie
    Genk
    Berichten
    1.527
    Bedankjes
    5.389
    Bedankt
    2.577 keer in 1.271 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frozenmermaid Bekijk bericht
    euh, ultddave, dank voor de steun, maar ik ben een zij want ik heb het over mijn man en de meeste zeemeerminnen zijn ook dames LOL
    True :P, maar als je hier langer zit, zal je zien dat er soms mannen zijn met vrouwelijke nicknames en andersom,, nogal verwarrend :P Maar inderdaad, khad het kunnen weten door dat je zat te praten over je man :P Excuses

    Maar om op je vraag te antwoorden, de kans dat je het terug kan halen na een systeemherstel is klein denk ik. :(
    Volgende keer zeker eerst een backup maken! =)

    - Dave -
    "Friendship. It's the hardest thing in the world to explain. It's not something you learn in school. But if you haven't learned the meaning of friendship, you really haven't learned anything." ~ Muhammad Ali

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Hardeschijf Crash
    Door gerson in forum Opslagmedia
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 16 September 2008, 20:04
  2. laptop crash
    Door DjQue in forum Windows
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 12 June 2008, 17:59
  3. F1: Crash Kovalainen
    Door nojs in forum De Lounge
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 29 April 2008, 19:35
  4. crash
    Door bergop in forum Internet
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 8 August 2006, 17:31

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •