Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16
  1. #1
    PC-Freak   Timon22's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 April 2006
    Berichten
    1.050
    Bedankjes
    56
    Bedankt
    19 keer in 19 posts

    pc aldi, goed of niet??

    hoi

    ze verkopen nu een pc in de aldi en ik zou graag weten of die wel sterk genoeg is?

    • Processor
      AMD Athlon™ 64 X2 7750 Dual Core-processor
    • Authentieke Windows Vista® Home Premium
      inclusief Service Pack 1 met nieuwe Media Center-interface
      (32 Bit Versie vooraf geïnstalleerd, 64 Bit versie daarnaast meegeleverd)
    • 4 GB DDR2 SDRAM werkgeheugen
    • 640 GB harde schijf
    • ATI Radeon™ HD4350 Premium-videokaart
      met 512 MB geheugen en digitale HDMI
      audio-/video-uitgang
    • Multi-standaard dvd/cd-brander
    • 8 Kanaals High Definition Audio
    • Geïntegreerde multikaartlezer

    zou ik met deze pc, die ik eigenlijk niet echt zou gebruiken voor spellen enal goed zitten de dag van vandaag of is het beter om naar een pc winkel te stappen?

    greetz timon

  2. #2
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.843
    Bedankjes
    15.657
    Bedankt
    37.036 keer in 15.353 posts
    Heb de reclame ook gekregen en er ook naar zitten kijken, om te zien dat het systeem al flink wat verder zit dan dat waar ik nu op werk. Klein tikkeltje jaloezie natuurlijk, maar zolang mijn huidige het doet, zoek ik niet naar een andere. Volgens mij is dit al een degelijk stukje pc hoor, maar mogelijk lachen de hardwarekenners me uit met mijn mening.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  3. #3
    Gevorderd   Gertjeeuuhh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 August 2005
    Locatie
    Meerbeke ( Ninove )
    Berichten
    272
    Bedankjes
    91
    Bedankt
    39 keer in 21 posts
    Ik dacht ook dat het goede computers waren maar ik heb stage gedaan in een computerwinkel en het viel op dat er veel medion computers binnen kwamen, zowel laptops als desktops nogtans heb ik al dezelfde stukken van in een medion tegen gekomen in een HP computer, dus denk ik niet echt dat er verschil zit in de hardware.
    Sig was te groot

  4. #4
    Erelid   butskristof's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 September 2007
    Locatie
    Wiekevorst (Heist-op-den-Berg)
    Berichten
    903
    Bedankjes
    317
    Bedankt
    847 keer in 420 posts
    Ik ken ook iemand met een Medion PC, maar deze had de pech van een fabrieksfout. Computer 5 keer weggeweest. Nieuwe gekregen, hij had eht geluk dat ze het model niet meer hadden. Ze hebben gewoon de laatste nieuwe Medion gekregen. Deze keer zonder fouten en is een héél aardige pc voor dat geld.

  5. #5
    Erelid   carl's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 June 2006
    Locatie
    Halle/Gent
    Berichten
    2.409
    Bedankjes
    1.846
    Bedankt
    1.827 keer in 1.102 posts
    Als ik mag vragen hoeveel het systeem in kwestie kost ?
    Dingen die me opvallen:
    processor is niet echt een schitterende uitblinker om over te geen schreeuwen
    (verouderd) DDR2 geheugen
    grafische kaart is budget segment

    De anddere toeters en bellen ga ik me niet echt in verdiepen, dat moet jij wel uitmaken. Kaartlezer, dvd station, ... is allemaal vrij standaard.
    Over het merk ... bij pc's geldt min of meer algemeen dat je krijgt waar je voor betaalt, en medion staat niet echt bekend om zijn kwalitatieve producten, goede service of hoge bouwkwaliteit ...

  6. #6
    Gevorderd   Passant's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 December 2005
    Berichten
    105
    Bedankjes
    4
    Bedankt
    35 keer in 33 posts
    Beestje kost €499 (http://www.medion.com/ms/aldi/md8399/be_nl/flash.html). Voor zo'n bedrag kunnen we moeilijk klagen lijkt me.

  7. #7
    Gevorderd   jurgenv87's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2009
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    95
    Bedankjes
    62
    Bedankt
    154 keer in 77 posts
    Het probleem met pc's die je in Aldi e.d. koopt is niet de prijs, maar vaak de kwaliteit en de service achteraf. Die pc's worden in grotere aantallen tegelijk geproduceerd. In een gewone computerwinkel kan je een pc naar je wensen laten bouwen en ook de service nadien is vaak beter. Als je Aldi-pc stuk is, moet je hem eerst naar, ik weet niet waar opsturen en ben je hem waarschijnlijk lange tijd kwijt. En vaak valt het probleem dan niet onder de garantievoorwaarden.

  8. #8
    PC-Freak   Krikkie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 November 2005
    Locatie
    Mortsel
    Berichten
    995
    Bedankjes
    503
    Bedankt
    835 keer in 614 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jurgenv87 Bekijk bericht
    Het probleem met pc's die je in Aldi e.d. koopt is niet de prijs, maar vaak de kwaliteit en de service achteraf. Die pc's worden in grotere aantallen tegelijk geproduceerd. In een gewone computerwinkel kan je een pc naar je wensen laten bouwen en ook de service nadien is vaak beter. Als je Aldi-pc stuk is, moet je hem eerst naar, ik weet niet waar opsturen en ben je hem waarschijnlijk lange tijd kwijt. En vaak valt het probleem dan niet onder de garantievoorwaarden.
    Ik heb drie Medion's, ééntje draait al zeven jaar (dagelijks meerdere uren)... en kan nog steeds gemakkelijk mee, al is het niet met de laatste nieuwe spelletjes.
    Ik draai programma's hierop zoals Photochop 7.0 en dat gaat vlot.
    Met de drie pc nog maar zelden problemen gehad en als die zich voordeden kwam Taxipost de pc thuis ophalen en binnen de week terug afleveren.
    Eén maal was er niets gebeurt met de pc (men vond geen fout, maar hadden de bijgevoegde brief niet gelezen, was fout in de voeding en die was niet nagezien), maar dit werd snel recht gezet.
    Ook kennissen, vrienden en collega's zijn tevreden over Medion en hun servies, al zal iedereen wel iemand kennen met klachten.

    Eigenlijk is het simpel.
    Wat wil je?
    - Wil je een pc die alles aan kan, niet te veel kost, compleet is, voorgeïnstalleerd met een ruim aanbod van software en makkelijk terug te herinstalleren?
    Dan is een merk-pc, zoals Medion jouw ding.
    - Kick je op het laatste nieuwe, supermegasnelle prestatie's, wil je de laatste nieuwe zware programma's draaien (lees: voornamelijk de laatste nieuwe games) of koop je een pc voor speciale aplicatie's en mag het allemaal veel meer kosten?
    Stel dan zelf je pc samen, al dan niet met behulp van je pc-winkelier.
    - Is het een hobby of gewoon interessant kan je kiezen wat je doet.

    En eigenlijk is het en blijft het een gok, je kan met bijde systemen pech hebben.
    En componenten zullen vroeg of laat de geest geven, Medion of niet.

    Een goede pc is en blijf een pc die je koopt (en je je kan veroorloven) en waarvan je jaren lang plezier, zonder te veel problemen.

    Dus ik denk dat je met die medion-pc, echt niet teleur gesteld zult zijn.


    Groetjes Krikkie
    Het mooiste geschenk is een lach!!!
    Tenzij je de "bedank"-knop wil aktiveren

  9. De volgende 2 gebruikers bedanken Krikkie voor deze nuttige post:

    Noempsy (31 May 2009), strikerfox (28 May 2009)

  10. #9
    PC-Freak   zariash's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    1.223
    Bedankjes
    111
    Bedankt
    271 keer in 218 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jurgenv87 Bekijk bericht
    Het probleem met pc's die je in Aldi e.d. koopt is niet de prijs, maar vaak de kwaliteit en de service achteraf. Die pc's worden in grotere aantallen tegelijk geproduceerd. In een gewone computerwinkel kan je een pc naar je wensen laten bouwen en ook de service nadien is vaak beter. Als je Aldi-pc stuk is, moet je hem eerst naar, ik weet niet waar opsturen en ben je hem waarschijnlijk lange tijd kwijt. En vaak valt het probleem dan niet onder de garantievoorwaarden.
    ik moet de eerste pc winkel nog zien die drie jaar garantie geeft en je pc aan huis komt ophalen en afleveren .
    grtjs

  11. #10
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.843
    Bedankjes
    15.657
    Bedankt
    37.036 keer in 15.353 posts
    Het gebrek aan service komt vooral door de bezuinigingsmaatregelen die ze doen, vroeger was er een filiaal in België, waardoor verzending, reparatie en terugzenden redelijk vlot ging. Door het weghalen van het filiaal is die weg langer, duurder en wordt het soms een ergerlijke tijd voor de rechtmatige bezitter van de pc, die zijn garantieperiode ziet wegsmelten zonder dat hij er iets aan heeft.
    Ik heb hier een HP, onderdelen komen van overal; zo heb ik een moederbord van MSI erin zitten, dat ook volledige samengestelde systemen verkoopt. En toch zitten in mijn laptop van MSI dan weer andere merken in, die je ook bij HP, Acer of eender wat kan terugvinden. In het wereldje van de hardware gelden dus dezelfde regels als bij gewone huishoudtoestellen: een Philips kan even duurzaam zijn als Bosch of Miele, je moet er enkel wat geluk mee hebben.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  12. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    carl (28 May 2009)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. nod32 niet zo goed als men denkt ?
    Door minoe in forum Malware
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 28 June 2008, 14:10
  2. Ik weet niet of ik hier goed ben...
    Door Natazja in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 19
    Laatste bericht: 19 October 2007, 00:45
  3. aldi pc md 8818 start niet op
    Door Jun!ortje in forum Windows
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 21 August 2007, 10:58
  4. Nieuwe pc kopen, goed of niet ?
    Door Emile.H in forum Volledige systemen, laptops en netbooks
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 23 September 2006, 22:19
  5. outlookexpress niet goed geinstalleerd??
    Door fleur in forum Internet
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 14 October 2005, 20:26

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •