Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17
  1. #1
    Sarana
    Gast

    Uitroep Service Pack 2 voor Vista helpt pc om zeep

    Ik post het hier nogmaals om op dit probleem te wijzen. Het hele net staat vol mensen die pc niet meer normaal kunnen opstarten na download (zwarte schermen, witte schermen en 10 minuten duren voor opstart is vervolledigd???) service pack 2 voor Vista.

    Ik vind er echter geen oplossing voor om mijn pc terug goed te krijgen?
    Het zou kunnen dat alle updates van Service Pack 1 opnieuw zijn geïnstalleerd met de SP2 en dus alles dubbel is geplaatst?

    Wie weet raad want ook de update voor IE naar IE 8 geeft problemen. Nu werkt het zoekvak in YouTube niet meer naar behoren. Als je een woord intikt komt wel nog een lijstje met alle namen die dat woord bevatten maar je kan geen enkele aanklikken. Dan gebeurt er niks. Je moet dus alles volledig zelf intypen?

    Help

  2. #2
    Expert   Dopey's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 August 2008
    Locatie
    Schelle
    Berichten
    775
    Bedankjes
    759
    Bedankt
    718 keer in 363 posts
    Hmm, ik heb hier nog geen updates beschikbaar, en al zeker geen SP2. De laatste update van .Net Framework 3.5 dateert bij mij van 24/06 maar heeft hier geen problemen opgeleverd. Laatste update was één van Defender en die is 2 dagen geleden doorgekomen. Mss dat je de pc kan terugzetten naar eerdere datum en dan de updates afzonderlijk bij MS gaat afhalen en één voor één installeren, ipv de hele boel tesamen. Dan lijkt mij de kans op fouten toch wel minder.

  3. #3
    Sarana
    Gast
    Die updates kan je alleen downloaden via Start, windows updates. Ze komen niet automatisch. Het was Bitdefender Total Security die aangaf dat deze moesten gedownload worden.

    1 download KB 951847: Microsoft.NET Framework 3.5 Service Pack 1 (x64-taalpakket)
    wil hij ook niet installeren. Geeft foutcode: 80072EFD
    Dit zou op een conflict met mijn Firewall van Bitdefender Total Security wijzen en ik zou de update site bij toegelaten progs moeten zetten.
    Microsoft Windows zit echter bij toegelaten progs en voor de rest heb ik geen mogelijkheid om er één toe te voegen.

    Pffffffffff ik weet me echt geen raad. Zou ik echt alles hernieuw moeten downloaden, zie ik niet zo zitten maar zal dan wel moeten zeker.
    Laatst gewijzigd door Sarana; 9 July 2009 om 13:06

  4. #4
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    De meesten kunnen dat taalpakket niet downen, inclusief ik. Ik heb het dan maar op de microsoft site zelf gaan halen en geïnstalleerd. Nu een talenpakket is ook niet het belangrijkste denk ik
    Voor de rest gelijk Dopey, geen updates gehad ook de sp2 niet. Als die belangrijk wordt zullen ze hem wel automatisch laten komen veronderstel ik. Btw, is van die sp2 wel al de nederlandstalige versie van uit? Engels wel, maar nederlands?

  5. #5
    Sarana
    Gast
    Potverdekke dan heeft Bitdefender mij een Engelstalige doen downloaden.
    De Nederlandstalige is er pas vanaf vandaag.
    Hoe krijg ik er die nu af?

  6. #6
    Teamlid   vdhee's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 January 2008
    Berichten
    485
    Bedankjes
    485
    Bedankt
    348 keer in 219 posts
    Systeemherstel.

  7. #7
    Geek   Milo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 June 2005
    Locatie
    Zottegem - City
    Berichten
    1.974
    Bedankjes
    469
    Bedankt
    456 keer in 349 posts
    Vista foutcode: 80072EFD

    Deze fouten kunnen de volgende oorzaken hebben:
    • Toepassingen of processen die de internetcommunicatie verstoren
    • Problemen met bronnen op de computer
    • Te veel activiteit op de updatesite
    • Veel internetactiviteit
    • Herstelbare databasefouten
    • Problemen met servertime-outs op de Windows Update- of Microsoft Update-site
    United tegen de Spyware
    Bunnyman
    If you aren't a part of the solution , You almost surely are a part of the Problem

  8. #8
    Sarana
    Gast
    Heb ze eraf gekregen in Windows Update zelf. Kon ze stuk voor stuk verwijderen.
    Met systeemherstel is ook wat aan de hand. Gisteren zag ik duidelijk staan voor elke windows update dat er een systeemherstelpunt werd aangemaakt en telkens ik in systeemherstel kom staat er dat er geen enkel eerder punt is aangemaakt?

    Hoe maak je daar nu zelf een nieuw herstelpunt in aan? In XP maakte dat toch zelf punten aan vroeger dacht ik. Sinds ik Vista heb gaat niks goed.

  9. #9
    Teamlid   vdhee's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 January 2008
    Berichten
    485
    Bedankjes
    485
    Bedankt
    348 keer in 219 posts
    In Vista :

    Configuratiescherm -> systeem en onderhoud -> systeem -> systeembeveiliging -> onderaan : herstelpunt maken.
    Laatst gewijzigd door vdhee; 9 July 2009 om 14:24 Reden: Vista

  10. #10
    Sarana
    Gast
    Maar waar zijn dan de herstelpunten die gisteren aangemaakt werden voor die updates?
    Er staat er echt geen enkel.

    Heb manueel alle laatste windowsupdates kunnen wissen. Hij start nog langdurig op maar had ook met het wissen van die updates te maken. Hopelijk betert het na paar keren opstarten. Gans mijn systeem herinstalleren zie ik echt niet zitten.

    Kunnen jullie in YouTube als je een zoekterm intikt, kiezen uit de lijst die er verschijnt en er daar 1 aanklikken. Dat blokkeert hier altijd dan, het aangeklikte woord of zin verschijnt niet en je moet dan alles zelf intikken.
    Ligt dit aan YouTube zelf?
    Laatst gewijzigd door Sarana; 9 July 2009 om 14:52

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Ik kan windows Vista Service Pack 1 niet downloaden
    Door joren1991 in forum Windows
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 9 April 2009, 02:03
  2. Vista service pack 1 probleem
    Door fosgate in forum Windows
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 2 October 2008, 21:26

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •