Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Expert   Dopey's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 August 2008
    Locatie
    Schelle
    Berichten
    775
    Bedankjes
    759
    Bedankt
    718 keer in 363 posts

    Beschaamd De vogels zijn gaan vliegen

    Na Itter en Lantin (in 2007) zijn nu ook uit de gevangenis van Brugge criminelen erin geslaagd om te ontsnappen met behulp van een helikopter. En blijkbaar niet de minste... De meest beruchte heeft een bijnaam die niet veel goeds voorspeld: De schrik van de flikken oftewel Ahsraf Sekkaki. Zijn kompanen hadden een privéhelikopter gehuurd, en meteen na opstijgen de piloot gedwongen naar Brugge te vliegen om daar te landen op het binnenplein. Spectaculair plan, en het werkte nog ook. Van de drie ontsnapte gevangenen is nog steeds geen spoor (iets wat de politie ruiterlijk toegaf). Ik ben eens benieuwd of de netten er nu wel overal zullen komen.

  2. De volgende gebruiker bedankt Dopey voor deze nuttige post:

    Obsessed ( 4 August 2009)

  3. #2
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.886
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.631 keer in 1.038 posts
    Ik heb het op het nieuws gezien , wat ik raar vind is dat ze dus nooit dadelijk de foto's laten zien van die mannen . Was toch gemakkellijker geweest , voor ze te herkennen ?
    Mijn leugens zijn de waarheid , jullie logen tegen mij en dat is de waarheid

  4. #3
    Gevorderd   Sinkfun's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 September 2006
    Locatie
    aan de kust
    Berichten
    113
    Bedankjes
    60
    Bedankt
    94 keer in 58 posts
    U wan't picture?

    *Alles hierboven gezegd is eigen mening, en daarom niet gebaseerd op feiten, Bij eventuele vergissingen gelieve mij te corrigeren*
    Sinkfun

  5. #4
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.847
    Bedankjes
    15.658
    Bedankt
    37.039 keer in 15.355 posts
    't Begint een sport te worden, die helikopter-ontsnappingen. En dat terwijl er bij de vorigen al zo'n heisa werd gemaakt en werd voorgesteld om overal de beveiligingsmaatregelen aan te passen.
    't Zal toch spectaculairder zijn dan koffielepel-onstnappingen... Eerlijk gezegd, lijkt in ons land (en misschien nog enkele Europese staten) enkel het belastingstelsel adequaat te werken. Alles wat diensten en de rest aangaat...

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  6. #5
    Sarana
    Gast
    Ja compuchrisje dat vind ik ook. Hier mag 1000 keer hetzelfde opnieuw gebeuren bij de 1001-ste keer vallen ze nog uit de lucht dat het weer gebeurde.
    Dan filmen ze nog de "superveilige" recent gebouwde gevangenis van Hasselt ook vanuit een helikopter en blijkt het daar ook supergemakkelijk te zijn om daar op een open plein te landen!!!
    Is dat nu zo duur om een paar palen of bomen op die pleinen te zetten of er kabels of een net boven te spannen?
    En wat gaan ze doen als ze die criminelen per toeval toch terug kunnen vatten. Gaan ze ze deze keer wel degelijk binnen kunnen houden? Ik betwijfel dat.

  7. #6
    PC-Freak   Fakke_Berto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 June 2005
    Berichten
    1.320
    Bedankjes
    945
    Bedankt
    947 keer in 644 posts
    Goed en goedkoop. Een serieuze paal in het midden van elk plein, gegoten in een blok beton van een paar ton. Zo hoeven ze hem niet eens in te graven maar gewoon laten staan. Bovenop die paal een flink oog om wat kabels aan te bevestigen die naar de muren lopen. En om te voorkomen dat de gevangenen langsdaar zouden proberen ontsnappen zetten ze daar wat voltjes op. Goed voor de reuma .

  8. #7
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.084
    Bedankjes
    26.621
    Bedankt
    15.012 keer in 5.620 posts
    Het is het recht van eenieder die gevangen zit om te ontsnappen - hier is het gelukt, spectaculair dan nog wel, sjapoo...goed gedaan. Over wat er wel of niet zou moeten gedaan worden om dit te voorkomen...eigenlijk reeds driewerf vijgen na Pasen, maar dit zal de gevangenen worst wezen, wie het kan doen ga ervoor zou ik zeggen...'k zou het ook doen.

  9. #8
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.847
    Bedankjes
    15.658
    Bedankt
    37.039 keer in 15.355 posts
    Het ging hier wel om een topman uit de onderwereld... tiens, waarom doen ze niet zoals vroeger? Die 'ondergrondfiguren' ook onder de grond stoppen! Ik ga me kandidaat stellen voor volgende verkiezingen om dàt erdoor te krijgen!

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  10. #9
    PC-Freak   Fakke_Berto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 June 2005
    Berichten
    1.320
    Bedankjes
    945
    Bedankt
    947 keer in 644 posts
    Da's pas een echte straf. In de diepste kerker zonder licht en enkel op water en oud brood. Die zullen daarna niet zo vlug meer hervallen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Wat gaan we nou krijgen ?.
    Door Spoorzoeker in forum Webdevelopment & Programming
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 23 April 2006, 21:46
  2. Reacties: 0
    Laatste bericht: 11 June 2005, 03:11

Tags voor deze discussie

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •