Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: usb adapter

  1. #1
    Beginner  
    Geregistreerd
    16 February 2010
    Berichten
    2
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    usb adapter

    hallo ik heb bij blueface een netwerk usb adapter gekocht alleen kan ik de software driver (cd) niet installeren als ik deze erin stop vraagt hij of ik de afbeeldingen wil weer geven heeft iemand iedee waar ik voor de wifi 802.11 g software op een simpele maniet kan downloaden? zodat de pc van mijn zoon ook draadloos op de sitecom wl242 kan

  2. #2
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    Welk merk adapter is het? Eventueel type aanduiding?
    Geef ook op welk besturingssysteem je hebt en als het 32 of 64 bit versie is eventueel

    Btw, en als je ja antwoord bij de vraag als hij afbeeldingen mag weergeven? Het kan zijn dat je virusscanner dit blokt uit veiligheid en dat de installatie gewoon een webdocument is waar je moet klikken op een link om te installeren.

  3. #3
    Beginner  
    Geregistreerd
    16 February 2010
    Berichten
    2
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    hoi genk bedakt voor je reactie en bijdeze de gegevens die ik weet er staat op de usb
    802,11b-g 54mbps wireless usb adapter en op de cd ver:W05U de pc draait op windows xp home en ik denk dat het om 32 bit gaat
    als ik de usb erin steek geeft de pc de melding hardware gevonden als ik dan via het web bv de software wil opsporen zegt deze niet gevonden idem als ik het via de cd wil doen gr simone

  4. #4
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    Ai, dit zijn weinig gegevens. Meestal als je zo'n dingen koopt van niet een bekend merk (zo'n wit produkt zal ik maar zeggen) is het moeilijk iets te vinden :s

    Eerst en vooral moet je proberen met de meegeleverde cd. Steek uw usb adapter niet in de pc. Steek wel uw cd in en wacht totdat hij zelf opstart. Zoniet kan je via verkenner naar je cdrom gaan en daar 'setup' of 'install' zoeken en opstarten. Pas als de software is geïnstalleerd mag je de usb stick insteken en zal hij herkent worden. Er wordt dan melding gemaakt dat de driver wordt geïnstalleerd en dat het apparaat gereed is voor gebruik.

    Mocht je zover niet komen met de installatie kan je volgende proberen. Met de weinige gegevens denk ik dat het om een sweex adapter gaat. Je kan dan deze software eens proberen, maar het is dus niet zeker dat het de juiste is :s

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Adapter stuk?
    Door compuchrisje in forum Opslagmedia
    Reacties: 20
    Laatste bericht: 4 May 2009, 22:16
  2. Netwerk adapter
    Door jellabi in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 12 September 2008, 16:26
  3. kapotte ac adapter
    Door dikkeveertiger in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 21 May 2008, 18:49
  4. FireWire - USB adapter
    Door Pjoter in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 30 December 2005, 21:54
  5. usb adapter
    Door robbedoeske_007 in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 11 December 2005, 18:14

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •