Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 19
  1. #1
    Gevorderd   Perigo17's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 August 2005
    Berichten
    158
    Bedankjes
    133
    Bedankt
    67 keer in 43 posts

    Oefen bestanden Access 2010

    Enkele dagen geleden kocht ik het boek Access 2010 Grand Cru van Easy Computing. Bij dit boek hoort eigenlijk een cd of dvd met oefenbestanden. Die was echter niet bij dit boek bijgevoegd. Nu wordt in het boek regelmatig verwezen naar die cd/dvd. Het is bijna onmogelijk om zonder die oefenbestanden te volgen wat er allemaal bedoeld wordt. Ik ben al terug naar de winkel geweest, maar daar kan men mij niet helpen. Eventueel wel een korting van 10%, maar daar ben ik niet mee geholpen. Ik ben ook al op zoek geweest op de website van Easy Computing. Niets te vinden (tenzij het boek opnieuw kopen). Is er iemand die nog een mogelijkheid ziet om toch aan die oefenbestanden te geraken? Ik ken Access niet voldoende om het zonder deze oefenbestanden te doen. Alle suggesties zijn welkiom. Dank bij voorbaat.
    I would give it all up tomorrow to live in a world without crime

  2. #2
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.084
    Bedankjes
    26.621
    Bedankt
    15.012 keer in 5.620 posts
    Als de bliksem terug naar de winkel, geld terugvragen en elders anders nieuw kopen. Hoezo 10% korting, indien een product uit twee delen bestaat minimaal 50% toch?
    Laatst gewijzigd door peenif; 5 March 2011 om 12:38

  3. De volgende 2 gebruikers bedanken peenif voor deze nuttige post:

    Obsessed (15 March 2011), Perigo17 ( 5 March 2011)

  4. #3
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.851
    Bedankjes
    15.669
    Bedankt
    37.047 keer in 15.359 posts
    Een nieuw product en al onvolledig... Ben op zoek geweest en misschien kan je hier vinden wat daar ontbreekt.
    Ook hier kan je terecht.
    Natuurlijk is het niet zeker of het om de goeie bestanden gaat, hierbij dus meteen een sorry.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  5. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    Perigo17 ( 6 March 2011)

  6. #4
    Erelid   Baloeke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Beverst
    Berichten
    8.375
    Bedankjes
    19.867
    Bedankt
    14.256 keer in 6.986 posts
    Of misschien een contact opnemen met EasyComputing zelf http://www.easycomputing.com/contact.asp
    Groetjes Baloeke
    De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.

  7. De volgende gebruiker bedankt Baloeke voor deze nuttige post:

    Perigo17 ( 6 March 2011)

  8. #5
    Gevorderd   Perigo17's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 August 2005
    Berichten
    158
    Bedankjes
    133
    Bedankt
    67 keer in 43 posts
    Compuchrisje, die had ik ook al gevonden. Het zijn helaas niet de juiste.
    Baloeke, dat zal ik zeker eens proberen. Ik hoop maar dat ze me geloven. Ik ben nog wel in het bezit van het kasticket. Anders laat ik de winkel kontakt nemen met Easy Computing. Maar ik heb gehoord dat Easy Computing zou overgenomen zijn (of ik moeilijkheden zit). Ik weet het ook niet maar het is zekezr een poging waard want zonder die oefen bestanden raak ik niet ver in het boek.Ik hoop dat ik nog een oplossing vind. Bedankt in elk geval.
    I would give it all up tomorrow to live in a world without crime

  9. De volgende 2 gebruikers bedanken Perigo17 voor deze nuttige post:

    Baloeke ( 6 March 2011), peenif ( 6 March 2011)

  10. #6
    PC-Freak   slicky's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    int westen van België
    Berichten
    1.357
    Bedankjes
    380
    Bedankt
    602 keer in 343 posts
    kijk eens achteraan in het boek of er geen website bestaat waar je die oefen bestanden kan downloaden

  11. De volgende gebruiker bedankt slicky voor deze nuttige post:

    Perigo17 ( 6 March 2011)

  12. #7
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    Licht Welke winkel is dat ?

    Ik zou het graag weten want zelf koop ik daar zeker niets meer.

    We kunnen die mensen eens vergasten op een aangehouden klachtenaanval (of zelfs een goed getimde Dos aanval). Met de solidariteit van onze leden, kunnen wij ze goed laten weten hoe wij over ze denken en per email beloven daar nooit (meer) wat te kopen als ze U niet volledig terugbetalen. Ik doe zeker en vast mee !

    Wedden dat ze dan je uw geld teruggeven ?

    Missschien zelfs een korting voor Minatica leden bovenop als ze nog een greintje commercieel verstand hebben !

    Dat zijn toch geen manieren ?

    Van zulke attitudes, daar krijg het echt van.
    ZIJ moeten maar hun plan trekken met EasyComputing en niet de klant.
    Over boeken gesproken, ze kunnen daar eens DEZE met grote aandacht doornemen en hun klanten niet als "kl.t.klanten" meer behandelen.

    Kijk voor alle zekerheid nog eens goed in de verpakking en doorblader heel het boek !
    Je weet maar nooit hoe ze die CD's verpakken en meestal is dat geen voorbeeld van zorgvuldigheid. Misschien ergens geplakt, als bij tijdschriften.

    Uitpakken in de winkel tijdens aankoop blijft dus nog steeds een aangeraden handeling, al staat er een file aan de kassa achter U te wachten ; "Een kat in een zak kopen" is geen nieuwe uitdrukking.
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  13. #8
    Geek  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Hulshout (Antwerpen)
    Berichten
    3.030
    Bedankjes
    59
    Bedankt
    3.145 keer in 2.294 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Merel Bekijk bericht






    Kijk voor alle zekerheid nog eens goed in de verpakking en doorblader heel het boek !
    Je weet maar nooit hoe ze die CD's verpakken en meestal is dat geen voorbeeld van zorgvuldigheid. Misschien ergens geplakt, als bij tijdschriften.

    Uitpakken in de winkel tijdens aankoop blijft dus nog steeds een aangeraden handeling, al staat er een file aan de kassa achter U te wachten ; "Een kat in een zak kopen" is geen nieuwe uitdrukking.
    Die CD/DVD steekt in een papieren verpakking en wordt in de drukkerij tussen de pagina's gestoken en mee met de pagina's vastgelijmd. Er uitvallen kan dus niet, men kan deze er enkel uitscheuren. Als een klant het boek doorbladerd en er stiekem deze CD/DVD uitscheurd is de koper van het boek deze natuurlijk kwijt.
    De fout ligt grotendeels bij de koper, want hij/zij had het boek maar moeten controleren (wat heel gemakkelijk is, want met een weinig plooien voelt men dadelijk of er weerstand is) op het al dan niet aanwezig zijn van de CD/DVD.
    De verkoper had deze controle natuurlijk ook moeten doen, maar als het druk is wordt zoiets als snel weggelaten.

    Na het verlaten van de winkel (en in dit geval zelfs veel later) nog een klacht indienen omdat de CD/DVD niet bij het boek was, heeft niet veel zin, want wie gaat bewijzen dat ze er "echt" niet bij was?
    J.W.
    Google is uw vriend

  14. De volgende gebruiker bedankt J.W. voor deze nuttige post:

    Perigo17 ( 6 March 2011)

  15. #9
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.851
    Bedankjes
    15.669
    Bedankt
    37.047 keer in 15.359 posts
    In elk geval is er nu iemand die wél oefenbestanden heeft maar geen boek. Of die er beter van is geworden, betwijfel ik. Net zoals ik niet zeker ben dat de winkelier je zal kunnen helpen, vermits hij die CD's niet apart binnen krijgt. Meestal zijn de magazines en boekjes met een schijfje erbij ingepakt in plastic, in dit geval waarschijnlijk niet. En ja, een controle vooraf had je mss de miserie kunnen besparen.
    Wel erg dat er mensen zijn die als hobby hebben het treiteren van de medemens.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  16. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    Perigo17 ( 6 March 2011)

  17. #10
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    Man man man !

    J.W.,
    Ik kan uw mening onmogelijk delen, sorry. De klant (de aangeklaagde ?) wordt verondersteld niet schuldig te zijn tot het tegendeel wordt bewezen.

    Daarbij zulke houding getuigt van weinig commeciële zin. Men 'heeft het' ... of men 'heeft het niet' maar dan moet men zeker geen boekhandel of wat ook beginnen.

    Wordt U zelf graag a priori beschouwd als oneerlijk ? Misschien zelf handelaar ?
    Ik zie weinig reden om een klant niet te geloven bij zulk geval. Pure onwil !

    Het is gewoon hebzucht om dat geld te willen behouden, in een zaak waarbij de handelaar de grootse schuld aan heeft.

    Ik wil nog steeds graag weten welke winkel dat is, desnoods per PM als het niet op de topic durft te komen.
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  18. De volgende gebruiker bedankt Merel voor deze nuttige post:

    Perigo17 ( 6 March 2011)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. access bestanden openen zonder access
    Door jaenke in forum Office
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 19 August 2008, 21:59
  2. SQL - Access - ASP
    Door boemans in forum Webdevelopment & Programming
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 14 November 2006, 16:47
  3. access
    Door spruit in forum Webdevelopment & Programming
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 6 October 2006, 17:24
  4. Access
    Door vuurvliegje in forum Office
    Reacties: 13
    Laatste bericht: 3 August 2006, 14:51

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •