Hallo allemaal,

Ik zoek een mediaspeler te installeren aan mijn TV.
Heb zelf al een van Iomega met harde schijf gekocht anderhalf jaar geleden, maar dat is mij slecht bevallen (beeld was niet zo goed, navatiemenu trok op niets, en speelde niet alle formaten af). Doet nu dienst als een backup harde schijf.

Heb wel een PS3, maar die speelt dus geen mkv of wmv files af. En de muziekmogelijkheid is wel volledig (itunes aankopen speelt hij wel niet), maar zeer omslachtig om een album te vinden).

Wat het beestje moet kunnen:
* link maken met internet voor internet content al dan niet via wifi: youtube, facebook, picasa etc.
* verbinding maken met de PC om media te streamen
* harde schijf hebben om media op te slaan (ik overweeg om dan mijn foto's als backup op dat toestel te plaatsen zodat de pc alvast niet aan moet staan om dan foto's te streamen. Idem voor mijn muziekbibliotheek). uiteraard ook uitbreidingsmogelijkheden om bv. een USB stick toe te voegen. Op die manier hoeft de PC niet altijd aan te staan om te streamen.
* uiteraard alle mediaformaten afspelen. Vooral hd content, en geripte DVD's al dan niet in iso files (mijn fotocollecties in diavoorstellingen die ik in een dvd formaat heb omgezet)
* mogelijkheid om afspeellijsten aangemaakt via itunes (al mijn muziek zit in Itunes) af te spelen. Minstens toch de muziek treffelijk rangschikken, zodat ik niet door een eindeloze lijst moet zoeken om dat ene nummer of album te vinden.


Dus na een zoektocht op internet vind ik WD TV Live Hub, Xtreamer, Boxee (bestaat dit met harde schjif?), en LG DP1W wel interessant. Heeft iemand ervaring met die toestellen of kan mij andere aanbevelen?

Alvast bedankt.