Beste,

heeft er iemand hier ervaring met de BlackBerry Curve 8900? Mijn gsm heeft het namelijk onlangs begeven en was aan het kijken naar een nieuwe. Ik heb in het verleden al redelijk wat problemen gehad met gsm's en zou me nu graag eens een deftig toestel aanschaffen. Het zou dus toch zeker een twee-drie jaar (natuurlijk liever langer) moeten meegaan. De BlackBerry Curve 8900 leek me een goed voor die prijs (€199). Het budget gaat zeker niet boven die 200 euro.

Het doel is vooral sms, gebruik van internet (voornamelijk WiFi, occasioneel ook via Proximus Internet) en heel beperkte multimedia. Ik zal dus wel eens een foto maken met mijn gsm, maar verwacht geen professionele kwaliteit. Ook zou ik bv. wel graag een honderdtal liedjes erop kunnen zetten (heb nog een 2GB-geheugenkaart), voor de rest van mijn muziek heb ik een iPod.

Dus, denken jullie dat deze BlackBerry mijn verwachtingen kan voldoen, of heeft er iemand ervaring met een toestel met vergelijkbare mogelijkheden in dezelfde prijsklasse?

Dank bij voorbaat!
Met vriendelijke groeten,
Kristof.