Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16
  1. #1
    Gevorderd   goodpitcher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Ekeren
    Berichten
    397
    Bedankjes
    26
    Bedankt
    47 keer in 36 posts

    twijfel bij aankoop ipad2 of samsung galaxy tabletpc

    Hey
    ik zou graag een tabletpc kopen maar ik weet niet dewelke. ik zou hem graag gebruiken om de klassieke dingen maar ook om via logmein op mijn server te werken ( windows gestuurd ) ook zou ik er met programma's zoals word en exell nieuwe documenten maken of bewerken.Al mijn pc's zijn windows gestuurd.
    Bijkomende vraag ik heb overal een originele acrobat prof en office 2010 erop staan kan ik deze cd's ook op deze tablet pc installeren of werkt dat niet.
    Ik zie wel dat je overal apps en dergelijke kan eropzetten maar ik wil de volledige functies van acrobat en office gebruiken ( zoals op een laptop ).
    Bedankt voor jullie reactie
    goodpitcher

  2. #2
    Games   Mrjraider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 December 2010
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    857
    Bedankjes
    228
    Bedankt
    569 keer in 311 posts
    Je moet eerst kijken naar je budget, een ipad kost meer dan een galaxy tablet. Dan krijg je vaak ook nog de keuze met of zonder 3G, dan nog de keuze hoeveel opslag. Er zijn redelijk wat mogelijkheden.
    Er zitten ook een aantal verschillen in beide tablets, zo draait de galaxy tab op android en de ipad op een iOS. Beide verschillen enorm als het gaat om uiterlijk maar ze hebben na genoeg (corrigeer me als ik me vergis) dezelfde functionaliteit.
    Ook de specificaties van beide toestellen verschillen, deze zijn zeker van invloed op prijs en natuurlijk de prestaties.

    Wat je ook kan doen is het lezen van reviews op het internet. Een voorbeeld kan je hier vinden:
    http://digitallife.nl/gadgets/26781-...eathmatch.html
    (deze link geeft een review met een uitgebreide vergelijking tussen beide tablets wellicht de moeite waard om te lezen)

    Ook moet je gewoon in de winkel eens naar de voor- en nadelen, de verschillen en overeenkomsten van beide tablets vragen. De verkoper kan je er veel meer over vertellen.

    Ik hoop dat je wat wegwijzer bent gemaakt.

    Hulp gevraag voor de gamesectie. Lijkt het je leuk om een steentje bij te dragen aan Minatica en heb je vooral een interesse in games en lijkt het je leuk hier wat over te schrijven? Stuur een Pm naar Compuchrisje.

  3. #3
    Gevorderd   goodpitcher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Ekeren
    Berichten
    397
    Bedankjes
    26
    Bedankt
    47 keer in 36 posts
    inderdaad een hoop info
    maar er staat nergens vermeld hoedat het met office en acrobat zit want die heb ik nodig om te kunnen werken

  4. #4
    Games   Mrjraider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 December 2010
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    857
    Bedankjes
    228
    Bedankt
    569 keer in 311 posts
    Dat moet je echt vragen aan de verkoper.

    Hulp gevraag voor de gamesectie. Lijkt het je leuk om een steentje bij te dragen aan Minatica en heb je vooral een interesse in games en lijkt het je leuk hier wat over te schrijven? Stuur een Pm naar Compuchrisje.

  5. #5
    Gevorderd   goodpitcher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Ekeren
    Berichten
    397
    Bedankjes
    26
    Bedankt
    47 keer in 36 posts
    denk ik ook , ik zal eens naar een echte pc winkel gaan want zo'n winkels zoals een van de borre die mensen helpen wel
    maar het zijn geen pc experten

  6. #6
    Up-to-date   BlackAdder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 December 2011
    Locatie
    A'pen
    Berichten
    16
    Bedankjes
    4
    Bedankt
    15 keer in 7 posts
    Voor zover ik weet gaat Windows zijn Office produkten voor Ios "klaarmaken". (excuses, ik weet geen ander/beter woord atm). Hoe het met acrobat zit, dan kan je best op de site van Apple even uitpluizen. Ik denk wel dat het veilig is om te zeggen dat Android géén Office producten gaat ondersteunen. (toch niet dat ik weet). Nu je een tablet gaat aanschaffen, zou ik ook even willen aangeven, als dit al niet is gezegd, nog even te wachten op de gebruikersrevieuws van ICS. (Android). Maar als office echt een noodzaak is, denk ik dat je beter af bent met Apple.

  7. #7
    Erelid  
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Roeselare, België
    Berichten
    1.623
    Bedankjes
    774
    Bedankt
    818 keer in 492 posts
    Je zal je versie voor windows er niet op kunnen zetten, je zal moeten werken via apps die beschikbaar zijn via de app store en market place.
    Er zijn verschillende apps in de App Store of in de Android market waarmee je office documenten kan openen/bewerken en er zijn ook talloze pdf lezers te vinden. Een aantal voorbeelden zijn Documents to go, Quickoffice, Pages, Keynote, Numbers, goodreader, pdf pro voor iOS (iPad), zoals hierboven vermeld is Microsoft ook bezig met een eigen versie voor iPad.
    Documents to go en Quickoffice is ook beschikbaar voor Android.
    Neem eens een kijkje in de iTunes store en op de android market place als je wilt zien wat voor mogelijkheden er zijn.

  8. De volgende gebruiker bedankt Snakey voor deze nuttige post:

    Baloeke ( 2 January 2012)

  9. #8
    Expert   greg's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 October 2005
    Locatie
    Izegem
    Berichten
    623
    Bedankjes
    83
    Bedankt
    174 keer in 131 posts
    ikzelf heb een galaxy tablet en ben er enorm tevreden mee,immens veel mogelijkheden.
    wat betreft acrobat reader,werkt perfect op de galaxy tab en kan je gratis downloaden in de samsung market.
    Wat office betreft,microsoft office zelf zal niet lukken,een goed alternatief is thinkfree office mobile viewer(ook gratis) die het mogelijk maakt om office documenten te bekijken en bewerken.
    als je de galaxy tab 7" neemt,heb je nog het voordeel(net als ik )dat er een belfunctie aanwezig is,enige aanrader is dan wel een bluetooth oortje,anders wordt het automatisch bellen via luidspreker
    wat dan de opslagcapaciteiten betreft,een 16GB is volgens mij meer dan voldoende,aangezien je nog een extern kaartje tot 32GB kan bijsteken.
    Prijs Ipad 2 wifi:479€
    Prijs Galaxy Tab 7" Wifi+3G:399€
    De andere 3G versie van samsung (10" zonder belfunctie)komt net als de Ipad 2 3G dan op 599€.

  10. #9
    PC-Freak   Spoorzoeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    in een huis met een dak er op
    Berichten
    1.542
    Bedankjes
    120
    Bedankt
    792 keer in 618 posts
    Zoek op internet een lijst met zoveel mogelijk tablets en print deze uit.
    Daarna ga je naar de spercificaties kijken en streep je weg welke niet voldoen.
    (400mhz processor, 256mb geheugen, hele lage resolutie)

    Vervolgens ga je naar een winkel waar ze tablets hebben en ga je kijken naar de overgebleven tablets.
    Het gebruiksgemak is namelijk heel erg verschillend per tablet !!!!!.

    Ook heel belangrijk: wordt Flash ondersteunt, heeft de tablet een usb uitgang, kan er een geheugenkaart in.
    De schuld ligt nooit bij jezelf, maar altijd bij een ander.

  11. #10
    Expert   greg's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 October 2005
    Locatie
    Izegem
    Berichten
    623
    Bedankjes
    83
    Bedankt
    174 keer in 131 posts
    daar kan ik je ook a op antwoorden spoorzoeker
    flash is ondersteund bij galaxy tab,kan je rechtstreeks op tv aansluiten en je kan er een kaartje tot 32 GB bijsteken

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Laatste twijfels bij keuze scherm
    Door kurt002 in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 16 February 2009, 08:41
  2. hulp bij aankoop
    Door Breskuz in forum Volledige systemen, laptops en netbooks
    Reacties: 20
    Laatste bericht: 8 January 2009, 21:45
  3. Hulp gevraagd bij aankoop PC
    Door De Koene in forum Volledige systemen, laptops en netbooks
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 2 November 2008, 22:45
  4. Reacties: 14
    Laatste bericht: 21 July 2008, 19:36
  5. Twijfel bij samenstelling van systeem.
    Door Nammy in forum Volledige systemen, laptops en netbooks
    Reacties: 13
    Laatste bericht: 22 November 2006, 19:37

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •