Hey allemaal,

Mijn pc is nu niet meer van de jongste, maar behoudens een tragere opstart, ging alles tot vorige week naar behoren eens de pc draaiende was. Nu vertraagt hij na een uur of drie en programmas afsluiten is dan geen optie meer. Vensters sluiten niet meer, laat staan dat programma afsluit. Ik krijg altijd het wachticoontje van de muis en uiteindelijk loopt de pc vast. Nochtans staat niet meer open dan anders: Firefox, word en een muziekspeler en soms Calibre of picasa.

Heb wel ondervonden dat met de recente Firefox update Firefox ook kuren van blokkeren heeft vooral als PDF documenten zijn geopend in de browser of flash toepassingen.
Voorheen bleef internet explorer ook dikwijls hangen.
heb ccleaner al uitgevoerd, geen resultaat. Wanneer pc vertraagt is taakbeheer ook geen hulp: dikwijls start dat niet eens op.

Weet iemand raad? Heb windows Vista 64bit. Firefox al herinstalleren bracht ook geen oplossing of zwier ik volledig Firefox en internet explorer eraf en installeer vanaf 0? Zo ja hoe doe ik dat best? Bij gewone Deinstall blijft er mi nog vazallen hangen.

Alvast bedankt voor de hulp.