Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 26

Discussie: Update

Threaded View

  1. #1
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.084
    Bedankjes
    26.621
    Bedankt
    15.012 keer in 5.620 posts

    Update

    Beste vrienden van ons fotografiehoekje.

    Dit is een bekentenis en ik moest dit reeds vroeger hebben gedaan. Sedert enige tijd gaat het niet goed met mij. Dagelijkse taken kan ik niet doen, de reuma waar mijn mama zaliger aan overleden is, is nu ook mijn handen en andere gewrichten aan het verorberen. Deze polyarthritis tast zowat alle gewrichten aan, van de handen tot de voeten en ook de knieën waar ik voorheen reeds meerdere malen aan geopereerd werd. Vele dagen heb ik niet eens zin meer om te leven laat staan andere dingen te doen, vandaag gaat het beter maar dit is geen garantie voor morgen...gisteren kon ik niet eens stappen en na één enkele nacht herboren blijkbaar, zomaar.
    Ik hoop dat ik morgen of overmorgen of één van de dagen verder, de moed en de inzet vind om aan het vervolg van ons fotografieforum een vervolg te breien. Mijn camera ligt vol verwachting op zijn volgende shoot te wachten maar helaas, wandelen en zo kan ik niet meer dus hij zal met mij verder zitten/liggen roesten.

  2. De volgende 14 gebruikers bedanken peenif voor deze nuttige post:

    Adnilleke ( 5 May 2012), Baloeke ( 5 May 2012), Beatje ( 5 May 2012), eplerra ( 6 May 2012), Fakke_Berto ( 8 May 2012), falco ( 8 May 2012), fryum (11 May 2012), Koshke (15 May 2012), Peter.B ( 8 May 2012), Phil O'Sophe ( 6 May 2012), salmax ( 5 May 2012), theo2602 ( 7 May 2012), Vincent ( 5 May 2012), woepi ( 6 May 2012)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. updates van navman waar te vinden
    Door artuur in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 17 January 2006, 20:50
  2. Spysweeper fingerprints update's
    Door stertje in forum Malware
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 11 May 2005, 10:17

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •