Hallo,

ik heb de laatste tijd veel last met mijn internet. Bijvoorbeeld als ik League Of Legends (populaire online MOBA game) en Skype gebruik ongeveer meestal van min. 2 personen. Wat mijn 'last' dan is vervolgens het uitvallen/herstellen van het Skype gesprek wat zeer irritant is, ook als ik dan op League Of Legends speel ik gewoon een tijd met 20 ping(ms) en dan kan het ineens naar 400 ping(ms) springen tot zelfs 999 ping(ms). Meestal zit ik op de 400 ping(ms) want als je 999 ping(ms) haalt dissconnect je automatisch.

Als dit probleem voorkomt (dagelijks meerdere malen) probeer ik altijd mbv. Taak Beheer alle processen af te zetten die internet gebruiken/verbruiken helaas werkt dit, ook ben ik al meerdere malen gaan kijken of mijn ouders niet iets aan het downloaden zijn of dergelijk. Ik heb dus totaal geen idee of het aan mij ligt of gewoon aan onze provider?

Speedtest:

Wat me ook opvalt is dat ons internet trager is dan 80% van België . Maar omdat het probleem niet constant is vind ik het vreemd. Het gaat het altijd van snel(zonder problemen, 20 ping op LoL) naar zeer traag!

Dit is het abonnement dat we hebben:
http://www.edpnet.be/nl_be/thuis/int...nough-internet


Iemand die van dit zeer irritant probleem zou kunnen verhelpen ben ik zeer dankbaar!

Alvast bedankt,

Tom