Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 18
  1. #1
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts

    favorieten op tablet zetten

    Ik wil mijn bladwijzers uit firefox op mijn tab 3 zetten via chrome maar ik zie de menuknop niet in de adresbalk en als tablet leek weet ik niet hoe dit nu op te lossen. Wie kan me hierbij helpen?

  2. #2
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Waar staat Firefox? Op een laptop, PC, Tablet...
    En chrome staat op uw tablet vermoed ik.

  3. #3
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berger Bekijk bericht
    Waar staat Firefox? Op een laptop, PC, Tablet...
    En chrome staat op uw tablet vermoed ik.
    Op de pc staat Firefox,op de tablet chrome.Op de pc zijn de favorieten oké.
    Op de tablet komen op de één of andere manier favorieten te staan uit Firefox van 2 jaar terug zodra ik inlog bij chrome met mijn Google account.Ik heb allicht ooit chrome eens op de pc geteste maar heb die er af gegooid.De favorieten die ik nu dus krijg, die wil ik weg en vervangen door de favorieten die ik nu op de pc heb staan.
    Hoe kan ik al die favorieten te verwijderen uit chrome en de standaard browser op de tablet, rekening houdende dat ik geen menu knop vind op de tablet bij het gebruik van chrome of de standaard browser..

  4. #4
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.886
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.631 keer in 1.038 posts
    Dit is wel met een acer maar misschien zo http://acer-nl.custhelp.com/app/answ...android-tablet
    Als ik het goe begrijp moet je uw vinger langer op uw favoriet houden tot dat je een menu krijgt
    Mijn leugens zijn de waarheid , jullie logen tegen mij en dat is de waarheid

  5. #5
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts
    De favorieten zijn verwijderd,met het voorbeeld was het simpel uit te voeren.
    Een ander probleem is nu dat ik de favorieten uit Firefox op de pc langs geen kanten in Firefox op de tablet krijg.
    Ik heb Firefox sync op beide geactiveerd staan met alle vinkjes van wat ik wil.Normaal zou je dan verwachten dat de bladwijzers ook op de tablet komen te staan maar dat is iet zo.
    Met een Google import app lukt het mij wel om de favorieten in de standaardbrowser te zetten,maar ook niet in Firefox.
    De menuknop die ik niet vond blijkt de menu toets op de tablet zelf te zijn,dus dat is ook al een zorg minder.
    Hopelijk komt er nog een oplossing voor wat Firefox betreft.

  6. #6
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.886
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.631 keer in 1.038 posts
    Als je vanonder eens op bladwijzers klikt , dan krijg je een venster daar kunt je op (importeren en reservekopie maken ) klikken .
    Dan klik je op bladwijzers exporteren naar html , die zet je op uw bureaublad , dan steek je een usb in die html zet je daar op , dan steek je die usb in uw tablet en je importeerd hem naar firefox . Is maar een suggestie ik weet niet hoe zo ne samsung werkt
    Mijn leugens zijn de waarheid , jullie logen tegen mij en dat is de waarheid

  7. #7
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Voor zover ik weet kun je zoals hierboven gezegd uw bladwijzers in firefox exporteren naar een html bestand. Dat bestand op uw tablet krijgen is eenvoudig : met ee, usb, of als bijlage van mail, ....
    Maar in chrome (ik heb het over een samsung android tablet) kun je enkel bladwijzers importeren die in de android internet browser staan.
    Maar ik zie geen mogelijkheid om een html bestand als favorieten te importeren in uw android browser.

    Om u te trooste : Firefox is niet van google en chrome wel. Vrienden helpen mekaar he!
    Waarom probeer je firefox niet op uw tablet?

    Ik heb op mijn tablet heel wat browsers geprobeerd, maar Chrome is niet door mijn examen geraakt, en is er al lang afgezwierd.

  8. #8
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts
    Het is gelukt maar ik heb denk ik een probleem met die menu knop op de tablet,vandaar dat het me zoveel moeite kost om iets klaar te krijgen.
    Ik kan die menuknop (de linkse onderaan op de tablet) wel 10x opnieuw indrukken en 10x zal de menu verschijnen zonder dat ik iets extra moet doen.Wanneer ik een functie uit die menu aanklik en daarna terugkeer naar mijn internetscherm en dan op de menu knop druk krijg ik geen menu meer.
    Indien ik dus bij mijn eerste druk op de menuknop een keuze maak uit het menu is het er mee gedaan,ik mag daarna nog zoveel drukken als ik wil er komt geen menu,ongeacht of ik op dezelfde pagina blijf dan wel een nieuwe pagina open in Firefox
    Wat ik dan moet doen is de browser afsluiten en opnieuw openen.
    Mij lijkt dit niet normaal,maar ik ken dan ook niet zoveel van een tablet.
    Wie helpt me hier uit?

  9. #9
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Het is nog vroeg in de morgen, daarom versta ik niet veel van uw vorig bericht.
    U zegt : het is gelukt! Maar over wat heb je het dan?
    En over die knoppen : in welk programma zit je dan?

  10. #10
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.886
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.631 keer in 1.038 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silverwing Bekijk bericht
    Het is gelukt maar ik heb denk ik een probleem met die menu knop op de tablet,vandaar dat het me zoveel moeite kost om iets klaar te krijgen.
    Ik kan die menuknop (de linkse onderaan op de tablet) wel 10x opnieuw indrukken en 10x zal de menu verschijnen zonder dat ik iets extra moet doen.Wanneer ik een functie uit die menu aanklik en daarna terugkeer naar mijn internetscherm en dan op de menu knop druk krijg ik geen menu meer.
    Indien ik dus bij mijn eerste druk op de menuknop een keuze maak uit het menu is het er mee gedaan,ik mag daarna nog zoveel drukken als ik wil er komt geen menu,ongeacht of ik op dezelfde pagina blijf dan wel een nieuwe pagina open in Firefox
    Wat ik dan moet doen is de browser afsluiten en opnieuw openen.
    Mij lijkt dit niet normaal,maar ik ken dan ook niet zoveel van een tablet.
    Wie helpt me hier uit?
    Maar moet je wel eigenlijk telkens in die menu zijn ? Is toch meer voor instellingen te veranderen , enz......
    @ Berger lees silverwing zijn posts eens allemaal door , (misschien op een later uur , als je wakker bent)
    Importeren naar firefox is gelukt en die knopjes bedoelt hij op de tablet zelf.
    Mijn leugens zijn de waarheid , jullie logen tegen mij en dat is de waarheid

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Bladwijzers Firefox - Favorieten IE gelijk zetten
    Door Tjoolaere in forum Internet
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 6 July 2009, 11:41

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •