Hoi allemaal, het is al zo lang geleden dat ik hier nog actief was maar door beroepsmatige redenen heb ik daar ook weinig of helemaal geen tijd meer voor.

Misschien kan iemand van jullie me helpen. Recent werd windows 10 gelanceerd en uiteraard heb ik die op mijn oude pc geupgraded. Wat blijkt nu? Office 2010 is plots zijn licentiecode kwijt en ik heb die originele CD niet meer, ik weet niet waar ik daarmee gebleven ben en vind die nergens terug.

Nu ben ik het beu om telkens opnieuw een licentie te moeten kopen en ik stapte over naar openoffice. Dit heeft echter géén mail programma maar er zijn er uiteraard zoveel die je gratis kan gebruiken. Mijn pst bestanden van outlook (met bijhorende mappen) heb ik ondertussen al opzij staan. Weet iemand een methode om deze makkelijk te integreren in een ander mail programma? Mijn office staat blijkbaar terug in een probeerfase van 29 dagen en ik heb niet heel veel tijd om dat op te lossen. Outlook mailbox staat vol met belangrijke mailtjes en ik wil die niet kwijt.

Alvast bedankt