Pagina 4 van 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 92
  1. #31
    Gevorderd   gideon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 March 2006
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    417
    Bedankjes
    143
    Bedankt
    55 keer in 34 posts
    ik heb alle onnodige opstart applicaties uitgeschakeld, alleen staat er iets in wat mij niks zegt.
    pnusbclitray.exe fabrikant onbekend. Is dit schadelijk?
    Check it out!!
    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")

  2. #32
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.732
    Bedankjes
    13.668
    Bedankt
    33.638 keer in 13.865 posts
    Als het een Dell-computer is, is dat normaal. Alleen als het teveel van het werkgeheugen gebruikt, dan is er wat mis mee.
    Er is iemand die daarvoor een fix heeft gemaakt, het staat je vrij om het al dan niet uit te proberen. Je kan het via deze pagina downloaden (scrollen en lezen!)

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  3. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    gideon (11 February 2016)

  4. #33
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.334
    Bedankjes
    414
    Bedankt
    1.229 keer in 971 posts
    In een ander topic vond Rosty niets schadelijks op uw computer, wie ben ik om dat tegen te spreken.
    Maar eerlijk gezegd, ik vind eigenlijk geen simpele uitleg over die pnusbclitray.exe , het zou iets zijn van Quest, en dat zou dan iets zijn van Dell.
    Dat is wat Proces checker daarover zegt, maar is die Proces Checker wel OK? Je krijgt daar direct een link om iets te downloaden, en dat vind ik altijd verdacht. En zo zijn er duizenden sites die daar wel een mening over hebben, maar ik vind daar niet echt een vertrouwelijke tussen.

    PNUSBCLITRAY.exe is known as Quest vWorkspace, it also has the following name or Dell vWorkspace or vWorkspace and it is developed byQuest Software , it is also developed by Quest Software, Provision Networks DivisionDell Inc.. We have seen about 34 different instances of PNUSBCLITRAY.exe in different location. So far we haven't seen any alert about this product. If you think there is a virus or malware with this product, please submit your feedback at the bottom.

    Ik zou dat gewoon eens uitvinken uit de opstart en zien wat er gebeurt. Dat is wat ik op mijn PC zou doen. Ik doe dat met alles wat ik niet ken of gemakkelijk kan vinden. Maar dit die van u.

    Vraag het anders eens aan Rosty in uw ander topic.



  5. De volgende gebruiker bedankt berger voor deze nuttige post:

    gideon (11 February 2016)

  6. #34
    carfran
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gideon Bekijk bericht
    ik heb alle onnodige opstart applicaties uitgeschakeld, alleen staat er iets in wat mij niks zegt.
    pnusbclitray.exe fabrikant onbekend. Is dit schadelijk?
    Als het op een andere locatie dan deze te vinden is : C:\Windows\System32 , is het een virus .

  7. De volgende gebruiker bedankt carfran voor deze nuttige post:

    gideon (11 February 2016)

  8. #35
    Gevorderd   gideon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 March 2006
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    417
    Bedankjes
    143
    Bedankt
    55 keer in 34 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berger Bekijk bericht
    In een ander topic vond Rosty niets schadelijks op uw computer, wie ben ik om dat tegen te spreken.
    Maar eerlijk gezegd, ik vind eigenlijk geen simpele uitleg over die pnusbclitray.exe , het zou iets zijn van Quest, en dat zou dan iets zijn van Dell.
    Dat is wat Proces checker daarover zegt, maar is die Proces Checker wel OK? Je krijgt daar direct een link om iets te downloaden, en dat vind ik altijd verdacht. En zo zijn er duizenden sites die daar wel een mening over hebben, maar ik vind daar niet echt een vertrouwelijke tussen.

    PNUSBCLITRAY.exe is known as Quest vWorkspace, it also has the following name or Dell vWorkspace or vWorkspace and it is developed byQuest Software , it is also developed by Quest Software, Provision Networks DivisionDell Inc.. We have seen about 34 different instances of PNUSBCLITRAY.exe in different location. So far we haven't seen any alert about this product. If you think there is a virus or malware with this product, please submit your feedback at the bottom.

    Ik zou dat gewoon eens uitvinken uit de opstart en zien wat er gebeurt. Dat is wat ik op mijn PC zou doen. Ik doe dat met alles wat ik niet ken of gemakkelijk kan vinden. Maar dit die van u.

    Vraag het anders eens aan Rosty in uw ander topic.


    vWorkspace.... nu dat je dat hebt geschreven weet ik wat het is. Ik gebruik dit namelijk om in te loggen op werk. Dus niks schadelijks?! Gelukkig.
    Check it out!!
    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")

  9. De volgende gebruiker bedankt gideon voor deze nuttige post:

    berger (13 January 2016)

  10. #36
    Gevorderd   gideon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 March 2006
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    417
    Bedankjes
    143
    Bedankt
    55 keer in 34 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Obsessed Bekijk bericht
    Ik begin hier te denken aan defect, of slecht functionerend, werkgeheugen.

    Zitten er toevallig 2 geheugenlatjes in uw pc?
    Dan kan je eenvoudig even testen met telkens 1 van de 2 modules.
    Je kan natuurlijk ook memtest gebruiken maar dat duurt veeel langer

    Ik heb het een nacht laten draaien. uiteindelijk geen fouten gevonden
    Check it out!!
    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")

  11. De volgende gebruiker bedankt gideon voor deze nuttige post:

    Obsessed (14 January 2016)

  12. #37
    carfran
    Gast
    PNUSBCLITRAY.exe is known as Quest vWorkspace, it also has the following name or Dell vWorkspace or vWorkspace and it is developed byQuest Software , it is also developed by Quest Software, Provision Networks DivisionDell Inc.. We have seen about 34 different instances of PNUSBCLITRAY.exe in different location. So far we haven't seen any alert about this product. If you think there is a virus or malware with this product, please submit your feedback at the bottom.
    Als ik aan Dell denk , denk ik ook aan Workstation . Is dit een laptop die dienst doet of dienst gedaan heeft als workstation in een netwerk ?
    http://www.dell.com/be/bedrijven/p/precision-laptops

  13. De volgende gebruiker bedankt carfran voor deze nuttige post:

    gideon (11 February 2016)

  14. #38
    Gevorderd   gideon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 March 2006
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    417
    Bedankjes
    143
    Bedankt
    55 keer in 34 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carfran Bekijk bericht
    Als ik aan Dell denk , denk ik ook aan Workstation . Is dit een laptop die dienst doet of dienst gedaan heeft als workstation in een netwerk ?
    http://www.dell.com/be/bedrijven/p/precision-laptops

    Ik gebruik dit voor werk. Dus is niks schadelijks, maar is het een idee om het foutenlogboek te wissen en dan alles opnieuw te bekijken?
    Check it out!!
    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")

  15. #39
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.732
    Bedankjes
    13.668
    Bedankt
    33.638 keer in 13.865 posts
    Dat kan je inderdaad doen, maar hierdoor zal Windows niet sneller gaan hoor. Je kan het wel even opruimen om een beter overzicht te krijgen in de komende dagen.
    Je kan het ook filteren.
    Open de lijst met services en ga in het rechtderdeel van het venster naar 'Aangepaste weergave maken'. Vink het gewenste niveau aan (kritiek, fout..) en bovenaan in het uitklappaneeltje kies je de periode.
    De aangepaste weergave wordt geladen en die kan je dan links in het lijstje selecteren. Nu krijg je enkel de meldingen te zien waar het fout zit. Dit kan je zowel doen voor de Windows logboeken als voor de toepassingen.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  16. De volgende 2 gebruikers bedanken compuchrisje voor deze nuttige post:

    gideon (11 February 2016), vdhee (15 January 2016)

  17. #40
    Gevorderd   gideon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 March 2006
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    417
    Bedankjes
    143
    Bedankt
    55 keer in 34 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door compuchrisje Bekijk bericht
    Dat kan je inderdaad doen, maar hierdoor zal Windows niet sneller gaan hoor. Je kan het wel even opruimen om een beter overzicht te krijgen in de komende dagen.
    Je kan het ook filteren.
    Open de lijst met services en ga in het rechtderdeel van het venster naar 'Aangepaste weergave maken'. Vink het gewenste niveau aan (kritiek, fout..) en bovenaan in het uitklappaneeltje kies je de periode.
    De aangepaste weergave wordt geladen en die kan je dan links in het lijstje selecteren. Nu krijg je enkel de meldingen te zien waar het fout zit. Dit kan je zowel doen voor de Windows logboeken als voor de toepassingen.

    thanks ga het eens proberen
    Check it out!!
    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Windows vista - Traag opstarten?
    Door Ducktape in forum Windows
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 9 December 2007, 20:23
  2. Windows 98 traag
    Door jekrussek in forum Windows
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 30 April 2006, 12:35

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •