Een vraagje
Sedert geruime tijd bezit ik internet exprtessnet plus.
Nu vindt ik dat de snelheid hiervan de laatste tijd aan de lage kant is in de regio waar ik woon.(Turnhout)
Dus ik stel deze vraag aan de helpdesk van telenet.
deze laten mij vervolgens een test uitvoeren op de site www.speedtest.telenet.be
Het grapige aan deze zaak is dat je de gemeten snelheid niet kan zien. deze word rechtstreeks doorgestuurd naar telenet.
Een dag je later weer bericht van telenet met de mededeling dat mijn gemeten snelheid net onder het gemidelde ligt van de expressnet plus snelheden. Ze beweren bij telenet dat het aan de pc zou liggen en dat er wel een technieker wil langs komen maar dat ze bijna zeker zijn dat het an mijn bekabeling ligt of an de pc die vol spyware zou zitten en virussen
(daar kwam het op neer maar is wel zo bedoeld)
waardoor de gedane verplaatsingskosten en werkuren aan mij zouden worden doorgerekend
Desgevolge zou er moeten betaald worden voor deze interventie.
Wel waren ze zo vriendelijk om te zeggen dat ik anders eventueel de pc of laptop moest binnendoen in een pc zaak om deze eventueel te laten nakijken op bovevernoemde fijten.
Als ik een pc formateer en nadien onmiddelijk een speedtest uitvoer en ik blijf die lage waarde behouden.
Dan is het voor mij duidelijk.
Wat ik nu wil vragen is het volgende
-Zijn er nog leden hier met dergelijke ervaring
-Welke stappen hebben zij ondernomen
-Wat is er tenslote bekomen
Beleefde groeten
Wayne
Favorieten/bladwijzers