Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Samsung D900

  1. #1
    Erelid   Simply's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Nijlen
    Berichten
    1.041
    Bedankjes
    279
    Bedankt
    467 keer in 228 posts

    Samsung D900

    Zijn er mensen die reeds ervaringen hebben met het toestel "Samsung D900"???

    Let me know, lijkt me een aankoop waard!
    Grtzzz Simply



  2. #2
    Expert   delinquente's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 November 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    638
    Bedankjes
    268
    Bedankt
    101 keer in 92 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simply Bekijk bericht
    Zijn er mensen die reeds ervaringen hebben met het toestel "Samsung D900"???

    Let me know, lijkt me een aankoop waard!
    Ik heb de Samsung D600, mijn vriendin heeft de E900 (die met touchscreen). Ik heb de D900 vastgehad, beter kwaliteit van scherm. Maar steeds nog altijd dezelfde fouten in de D900 als in de D600: geen vibratie TIJDENS oproep!!! En op de kwaliteit van het materiaal af te gaan, vind ik wel crappy...net zoals de E900. De D600 kan nog tegen een goed stootje, de D900 is zo plat dat je hem haast wel kan breken lol
    FORGET ABOUT TIME AND SPACE, AND WAIT...JUST WAIT!
    Never argue with a fool.. he will drag you down to his level and beat you.

    .. and remember.. if your mind is too open your brains will fall out ..

  3. #3
    Erelid   Simply's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Nijlen
    Berichten
    1.041
    Bedankjes
    279
    Bedankt
    467 keer in 228 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door delinquente Bekijk bericht
    Ik heb de Samsung D600, mijn vriendin heeft de E900 (die met touchscreen). Ik heb de D900 vastgehad, beter kwaliteit van scherm. Maar steeds nog altijd dezelfde fouten in de D900 als in de D600: geen vibratie TIJDENS oproep!!! En op de kwaliteit van het materiaal af te gaan, vind ik wel crappy...net zoals de E900. De D600 kan nog tegen een goed stootje, de D900 is zo plat dat je hem haast wel kan breken lol
    Voor zover ik weet heeft die geen touchscreen hoor, staat ook nergen bij vermeld, wat dat niet trillen tijdens een oproep betreft, da lijkt idd een veel voorkomend probleem bij samsung!
    Grtzzz Simply



  4. #4
    Expert   delinquente's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 November 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    638
    Bedankjes
    268
    Bedankt
    101 keer in 92 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simply Bekijk bericht
    Voor zover ik weet heeft die geen touchscreen hoor, staat ook nergen bij vermeld, wat dat niet trillen tijdens een oproep betreft, da lijkt idd een veel voorkomend probleem bij samsung!
    De E900 heeft wel een touchscreen! http://www.samsung.com/nl/products/m...s/sgh_E900.asp

    De D600 en D900 niet, dat weet ik zelf nu ook wel...
    FORGET ABOUT TIME AND SPACE, AND WAIT...JUST WAIT!
    Never argue with a fool.. he will drag you down to his level and beat you.

    .. and remember.. if your mind is too open your brains will fall out ..

  5. #5
    Erelid   Simply's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Nijlen
    Berichten
    1.041
    Bedankjes
    279
    Bedankt
    467 keer in 228 posts
    Ik moet mijzelf corrigeren, je heb idd gelijk, het heeft het wel! Ik snap alleen niet dat men daar niet meer reclame rond maakt, er zijn maar weinige gsm's die dit hebben!
    Grtzzz Simply



  6. #6
    Expert   delinquente's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 November 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    638
    Bedankjes
    268
    Bedankt
    101 keer in 92 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simply Bekijk bericht
    Ik moet mijzelf corrigeren, je heb idd gelijk, het heeft het wel! Ik snap alleen niet dat men daar niet meer reclame rond maakt, er zijn maar weinige gsm's die dit hebben!
    Omdat het simpelweg rommel is, tegenwoordig merk ik dat het niet altijd voordelig is om een nieuwe gsm te kopen.

    De E900 (van mijn vriendin) is nieuwer dan die van mij - D600. Ok, ze heeft een gemoderniseerde interface (zwarte stijl als achtergrond, de camera wordt nu beschermt achter de Slide-on), de geheugenstatus wordt wat beter weergegeven, en nog zo van die kleine prutskes. Maar voor een man is een touchscreen echt onhandig, als ik in het menu van die GSM zit maak ik veel mee dat ik het per ongeluk sluit omdat ik met de zijkant van mijn duim op de afsluittoets duw! Een negatief kenmerk aan haar GSM is dan ook; ze heeft geen nachtscène: ik kan perfect met mijn GSM in een discotheek wat foto's trekken met de flash aan of wat filmpjes opnemen, bij haar is alles gewoon donker (zelfs met flash aan).

    Om dan terug te komen op die D900, die GSM heeft 3 megapixels...er zullen uiteraard betere foto's getrokken worden dan met een 2 megapixel-toestel: maar ofdat het die dure prijs nu al waard is? Nog iets negatief: je kan verdomme nog altijd niet rechtstreeks op het extern geheugen opslagen van de telefoon, wat als het intern geheugen vol is en je wilt wat video's opnemen? Dan ben je eerst altijd verplicht om alles naar het extern geheugen te verplaatsen, vind ik dikke crap...dat hadden ze toch kunnen wegwerken zenne. En natuurlijk zoals verwacht: je moet je GSM nog altijd steeds zéééér stil houden als je een foto trekt: of die is zo wazig als de nacht . Als die GSM 250-300 € had gekost zou ik die gekocht hebben, maar meer dan 400 € sorry, dat is hij niet waard

    Een goede review (nieuwemobiel.nl) om je te overtuigen: http://www.newmobile.nl/eur/nl/Revie...view_id=abadaa


    om terug te komen op de inkomende gesprekken: trillen en melodie is wel tesamen, dat probleem is al weggewerkt. Er is alleen nog geen vibratie tijdens inkomende berichten...

    Succes
    FORGET ABOUT TIME AND SPACE, AND WAIT...JUST WAIT!
    Never argue with a fool.. he will drag you down to his level and beat you.

    .. and remember.. if your mind is too open your brains will fall out ..

  7. #7
    Geek   Clioke16V's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Laakdal
    Berichten
    1.991
    Bedankjes
    347
    Bedankt
    401 keer in 232 posts
    Simply als je echt geen zever wil met gebeld worden en constant vibreerfunctie > koop u zeker geen Samsung.

    Ik heb de SGH-E770 en die vibreerd zelf niks meer ( zelfs geen optie tot 1 maal trillen ), wanneer je een mp3 bestand of .mmf bestand als ringtone zet.

    Alles aan samsung is goed, maar het bellen/vibreren is zo een groot minpunt voor me dat ik nu na 3 maand al hard aan het overwegen ben om hem te verkopen.

    @ hierboven > 1ne keer was genoeg zunne



  8. #8
    Expert   delinquente's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 November 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    638
    Bedankjes
    268
    Bedankt
    101 keer in 92 posts
    Oei dubbele post, sorry

    Ik zit op smallband en internet vertoont wat problemen:

    gooi dat maar weg
    FORGET ABOUT TIME AND SPACE, AND WAIT...JUST WAIT!
    Never argue with a fool.. he will drag you down to his level and beat you.

    .. and remember.. if your mind is too open your brains will fall out ..

  9. #9
    Erelid   Simply's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Nijlen
    Berichten
    1.041
    Bedankjes
    279
    Bedankt
    467 keer in 228 posts
    Ik heb nu de nokia 6280, helemaal tevreden, mss enkel batterij wat zwak!

    Maar die vertoont al geruime tijd problemen, in de zin van dikwijls volledig uitvallen en terug opstarten

    Staat volledig nieuwe software op en is al eens binnengeweest, heeft het nog steeds!

    Wordt er zot van! En zeker omdat bij elke reparatie het toestel min 3 weken weg is!
    Grtzzz Simply



  10. #10
    Geek   Clioke16V's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Laakdal
    Berichten
    1.991
    Bedankjes
    347
    Bedankt
    401 keer in 232 posts
    Nokia ben ik ook geen voorstaander van, Sony ericsson ( men vorige ) vondt ik super gsm, na 2 jaar verkocht omdat ik hem moe was > batterij ging nog 1 week mee ( nu men nieuwe samsung gaat de batterij 3/4 dagen mee )



Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Samsung 940 BF
    Door Sharpeye in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 25 August 2006, 19:37
  2. samsung sgh x 460 mms
    Door biep in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 3 June 2006, 11:55
  3. samsung gsm
    Door frapat in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 15
    Laatste bericht: 18 December 2005, 10:28
  4. samsung
    Door vraagteken in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 10 December 2005, 18:42

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •