Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Beginner   makke1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 December 2005
    Locatie
    Herselt
    Berichten
    5
    Bedankjes
    8
    Bedankt
    2 keer in 1 post

    Uitroep updates lukken niet meer

    hoi een heel ernstige vraag ,alles is aangevinkt om mijn updates automatisch te laten gebeuren ,tot voor kort laat hij nog wel zien welke updates hij wil uitvoeren hij begint met installeren en zegt dan sommige updates kunnen niet worden uitgevoerd .Via de web-site van microsoft download breng ik een voor een de kb beveiliging updates in .hij zoekt de desbetreffende kb nr bv kb110608 en hij installeerd hem wel,wel in het nederlands want in het engels gaat niet ,wanneer ik dan op de lijst ga zien na het rebooten staat de gedownloade kb er niet meer bij ,dus het gaat zo wel ;raar ,ik kan toch moeilijk al mijn updates manueel gaan doen ,al gekeken in de firewall ook bij mijn antivirusinstellingen gekeken ,ik ben ten einde raad ,misschien in de instellingen van regedit ? ik weet het niet .Kan er mij iemand helpen

  2. #2
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.732
    Bedankjes
    13.667
    Bedankt
    33.634 keer in 13.865 posts
    Heb je hetzelfde probleem ook bij andere programma's? Bv je antivirusscanner, is die regelmatig geupdate? Zo niet, zit je hoogstwaarschijnlijk met malware.
    We sluiten hier natuurlijk uit dat je windows niet legaal zou zijn.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  3. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    makke1 ( 8 February 2008)

  4. #3
    Beginner   makke1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 December 2005
    Locatie
    Herselt
    Berichten
    5
    Bedankjes
    8
    Bedankt
    2 keer in 1 post
    alvast bedankt voor je reactie ,mijn windows versie is een originele xp home editie en de antivirus is avg en wordt dagelijks geupdate zonder problemen ,ik vermoed dat het puur softwarematig is dat er iets mis is

  5. #4
    Geek   dannyma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2006
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    2.782
    Bedankjes
    762
    Bedankt
    984 keer in 772 posts
    dit heb ik vandaag gelezen .
    80 procent van de Windows-gebruikers moet patchen
    Belangrijke applicaties blijken lek

    Jamie Biesemans
    08 februari 2008
    Bron: ZDNet



    dit artikel


    Windows-gebruikers hebben een zware 24 uur achter de rug. Dat is de conclusie van beveiligingsbedrijf Secunia, dat terugblikt op de patches die Apple, Adobe, Skype en Sun donderdag uitbrachten. Vier van de vijf Windows-gebruikers moesten een patch aanbrengen, becijfert het bedrijf.
    Secunia komt aan dat cijfer aan de hand van gegevens afkomstig van zijn PSI-applicatie. Dit gratis programma draait op de computer van gebruikers en houdt bij of applicaties up-to-date zijn. Ongeveer 282.000 mensen hebben Secunia PSI geïnstalleerd.
    En dat levert interessant cijfermateriaal op. Zo is er op 61 procent van de onderzochte pc's een kwetsbare versie van Acrobat Reader geïnstalleerd en bij 47 procent een lekkend QuickTime. Java is bij bijna 35 procent niet geactualiseerd, terwijl Skype bij twintig procent van de PSI-gebruikers nog aan een kwetsbare versie zit.
    In totaal sukkelen 229.023 van 282.726 onderzochte Windows-machines met een of meerdere kwetsbare machines. "81 procent van alle computers verbonden met het internet moet minstens een security-update aanbrengen. Totdat dit gebeurt, lopen gebruikers risico om slachtoffer te worden van een hacker door gewoon een site te bezoeken, een PDF te openen of een video te bekijken. En dit alles in een periode van 24 uur", schrijft Secunia's chief technology officer Thomas Kristensen op zijn blog.
    Het patchplezier is in elk geval nog niet voorbij. Gisteren kwam het nieuws dat Microsoft op dinsdag 12 februari een twaalftal updates zal uitsturen, voor een varia van zijn toepassingen, waaronder IE7 en MS Office.

  6. #5
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.732
    Bedankjes
    13.667
    Bedankt
    33.634 keer in 13.865 posts
    Dit is al een mogelijkheid, inderdaad, ware het niet dat patchdag pas volgende week is en er dus zo al een filtering mogelijk is.
    Start eens op in veilige modus, (=computer afsluiten, en optie opnieuw starten kiezen; zodra de geheugentelling voorbij is op F8 beginnen tokkelen en in het volgende keuzescherm kiezen voor Veilige modus met netwerkondersteuning). Surf dan (met Internet Explorer!) naar de update site van microsoft en let op dat je niet het bovenstaande ziet opduiken. Mogelijk wordt je gevraagd om ActiveX te installeren, als dat niet al gebeurd is, en kan je de updates eventueel laten binnenkomen. Lukt dit niet, is er méér fout in je systeem en moeten we de malware kant op.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  7. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    alfons (19 April 2008)

  8. #6
    Minatica Moderator   Obsessed's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 June 2005
    Locatie
    Hagenland
    Berichten
    3.188
    Bedankjes
    15.112
    Bedankt
    15.815 keer in 6.982 posts
    Bij installatie van internetexplorer 7 onder XP-Home moet een axtive-X stuurelement worden geactiveerd (mogelijk hetzelfde als waar Compuchrisje melding over maakt hierboven).
    Indien die om één of andere reden niet uitgevoerd wordt, dan zullen de Windows updates niet automatisch geinstalleerd worden.

    Kijk een via de menubalk van uw internet explorer bij: "Tools --> Manage Add-ons --> Enable or disable Add-ons" of daar niets staat dat ge nog moet activeren.
    Laatst gewijzigd door Obsessed; 11 February 2008 om 13:01
    * NIL VOLENTIBUS ARDUUM *

  9. De volgende gebruiker bedankt Obsessed voor deze nuttige post:

    makke1 (12 February 2008)

  10. #7
    Beginner   makke1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 December 2005
    Locatie
    Herselt
    Berichten
    5
    Bedankjes
    8
    Bedankt
    2 keer in 1 post
    het is gelukt ,bij internet opties naar programma en onderaan staat invoegtoepassingen in of uitschakelen ,en daar gaan zien naar microsoft updates ingeschakeld ,alvast bedankt (inderdaad ik moest i e 7 hebben )

  11. De volgende 2 gebruikers bedanken makke1 voor deze nuttige post:

    compuchrisje (12 February 2008), Obsessed (13 February 2008)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 13
    Laatste bericht: 25 June 2007, 20:43
  2. Dvd's willen niet meer lukken
    Door nike125 in forum Opslagmedia
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 28 July 2006, 12:42
  3. Login met registratie script (php) wil niet lukken
    Door kurt0015 in forum Webdevelopment & Programming
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 27 May 2006, 00:23
  4. XP en office branden op 1 dvd wil niet lukken?
    Door rooy29 in forum Audiovisueel
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 13 November 2005, 21:03

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •