Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Casemod

  1. #1
    Beginner  
    Geregistreerd
    19 June 2005
    Berichten
    4
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Uitroep Casemod

    Hallo,
    Ik wil graag casemodden en heb al enkele dingetjes gekocht: 30cm neon verlichting, 2 fans (1met blauwe leds en 1 met uv lampkes)

    Maar ik heb een kast van Aopen en daar zijn natuurlijk geen zijpanelen in plexiglas voor verkrijgbaar... dus weet er iemand waar ik een nieuw zijpaneel voor mijn case kan bestellen om dan een vorm in uit te zagen en plexi in te steken, of hoe ik een volledig zijpaneel kan maken in plexi, ik heb al plexiglas liggen aleen is 1plaat plexiglas niet groot genoeg voor het hele zijpaneel, dus iemand tips hoe ik het best de lijnen die je ziet van de lijm als ik 2 panelen aan elkaar lijm weg te werken?

    Hier alvast een pic van hoe mijn case eruit ziet zonder zijpaneel:
    http://img89.echo.cx/img89/3770/afb002150od.jpg

  2. #2
    Expert   baronvonkneukel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    768
    Bedankjes
    603
    Bedankt
    775 keer in 351 posts

    Re: Casemod

    http://www.kemeling.nl/product.php?product=35
    Leverancier van Plexiglas. Naden weg werken is nooit mooi ivm de vulcanisatie die optreed bij verlijmen, het blijft zichtbaar.
    Kunst is wat jij er in ziet

  3. #3
    Erelid/Spyware Slayer  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    1.887
    Bedankjes
    111
    Bedankt
    362 keer in 239 posts

    Re: Casemod

    Je case is niet zo erg groot
    Dus ik zou zeker gaan 2 platen aan elkaar plakken je zal dit altijd blijven zijn.

  4. #4
    Gevorderd   pitbull.spikey's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    280
    Bedankjes
    27
    Bedankt
    28 keer in 14 posts

    Re: Casemod

    zit er daar een fan langs de voorkant in van u?
    en die zijpanelen hoe gaan ze erop is het schuiven en dan 2 vijzekes langs achter of zijn ze helemaal gevezen maak eens een fotoke van de boorden die bloot zijn

  5. #5
    Gevorderd   jigs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Antwerpen (Mortsel)
    Berichten
    138
    Bedankjes
    15
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Re: Casemod

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicogeeroms
    Hallo,
    Ik wil graag casemodden en heb al enkele dingetjes gekocht: 30cm neon verlichting, 2 fans (1met blauwe leds en 1 met uv lampkes)

    Maar ik heb een kast van Aopen en daar zijn natuurlijk geen zijpanelen in plexiglas voor verkrijgbaar... dus weet er iemand waar ik een nieuw zijpaneel voor mijn case kan bestellen om dan een vorm in uit te zagen en plexi in te steken, of hoe ik een volledig zijpaneel kan maken in plexi, ik heb al plexiglas liggen aleen is 1plaat plexiglas niet groot genoeg voor het hele zijpaneel, dus iemand tips hoe ik het best de lijnen die je ziet van de lijm als ik 2 panelen aan elkaar lijm weg te werken?

    Hier alvast een pic van hoe mijn case eruit ziet zonder zijpaneel:
    http://img89.echo.cx/img89/3770/afb002150od.jpg
    als je die tweeplaten gaat aan één lijmen dan zal je dit ALTIJD blijven zien "dit is logish"
    beste oplosing zal zijn één volledige plaat kopen
    wat je mischien ook kunt doen is het volgende!
    je ijzere plaat bewerken "een vorm uitsnijden" en dan daar achter een plexiplaat bevestigen als je een mooie vorm hebt kan dit een heel mooi effect geven
    de plaat kan je dan bevestigen met dubbel zijdige tape deze is heel krachtig en komt niet zo snel los
    de tape een beetje verwarmen met een haar droger en dan op de ijzereplaat kleven nadie de strip verwijderen en de plexi plaat er op kleven
    deze tape gebruiken ze in garages om deur lijsten "bagetten"op de deuren van autos te kleven
    hoop dat je hier iets aan hebt


    mvg jigs

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •