Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Sarana
    Gast

    Adobe Photoshop starter edition 2.0

    Hallo,

    Heb een vraagje. Vroeger werkte ik met Adobe Photoshop st. ed. 2.0
    Dit programma werd geleverd bij mijn digitale camera. Maar nu blijkt op die cd niet dat programma maar een link naar Adobe site te staan waar je nu editie 3.0 kan downloaden.

    Ik ben echter helemaal niet tevreden van die 3.0. Trok alle afbeeldingen en foto's naar zich toe waardoor alles in map Mijn Afbeeldingen niet meer wou openen met Windows. Je kon niet meer scrollend inzoomen op foto's en nog meer van dat. Die 3.0 is te bazig!
    Het download ook automatisch je volledige map met foto's op het scherm. Irritant! Ik wil gewoon de foto die ik wil bewerken inlezen en niet de hele rimram.

    Ik zou zo graag die 2.0 terug hebben en als die echt niet meer te krijgen is dan zoek ik een eenvoudig freeware fotobewerkingsprogramma.
    Fotoformaat bijknippen, anti-rode ogen, contrast, scherptediepte, automatisch bijkleuren...meer moet dat niet kunnen. Mijn foto's zijn al fantastisch genoeg zo en hoeven maar beetje bijwerken

    Nee even serieus, ik ben een amateurfotograaf en veel fotobewerkingsprogramma's hebben teveel opties die ik nooit zou gebruiken. Wellicht omdat ik er te dom voor ben of er mijn zweet niet wil insteken om dat allemaal geleerd te krijgen.

  2. #2
    Gevorderd   Beus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 February 2007
    Locatie
    127.0.0.1
    Berichten
    278
    Bedankjes
    10
    Bedankt
    61 keer in 45 posts
    Laatst gewijzigd door Beus; 11 February 2007 om 16:34

  3. De volgende gebruiker bedankt Beus voor deze nuttige post:

    parasiet (11 February 2007)

  4. #3
    Sarana
    Gast
    Alweer Thanx!
    Heb het meteen gesaved op cd!

  5. #4
    In memoriam   Nostradamus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 October 2005
    Locatie
    Deurne, Antwerpen
    Berichten
    4.153
    Bedankjes
    5.810
    Bedankt
    8.002 keer in 3.122 posts
    Sarana kijk hier ook eens even: http://www.minatica.be/downloads.php?do=file&id=368 en hier in het forum Fotografie http://www.minatica.be/forumdisplay.php?f=224 bij [Tip 02] en [Tip 05]
    Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
    Breng ons hier ook eens een bezoekje:
    Fotografie - Paint-Shop-Pro-(PSP) - Animation-Shop - Powerpoint - Photoshop

  6. #5
    Sarana
    Gast
    Hey Nostradamus,

    Die Faststone lijkt me inderdaad ook een eenvoudig fotobewerkingsprogramma. Voorlopig ben ik wel dolgelukkig dat ik die Photoshop terug heb en ga me daar nog mee amuseren.
    Ben hier ook niet alleen om dat te beslissen. Mijn vriend werkt ook heel graag met die Photoshop. Dus kan nu moeilijk dat programma meteen verwijderen. We hebben er lang naar gezocht (Adobe site boodt enkel nog 3.0 versie aan) tot Beus uit de lucht kwam dwarrelen.
    Faststone en Photoshop allebei downloaden zal waarschijnlijk weer conflicten opleveren tussen beide programma's en dan wordt het weer een soep om onze foto's te kunnen openen vrees ik.

    Toch heel erg bedankt voor de tips. Hou ze zeker in mijn achterhoofd als Photoshop heeft afgedaan.

  7. #6
    In memoriam   Nostradamus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 October 2005
    Locatie
    Deurne, Antwerpen
    Berichten
    4.153
    Bedankjes
    5.810
    Bedankt
    8.002 keer in 3.122 posts
    Graag gedaan hoor Sarana.
    En inderdaad is Faststone een eenvoudig fotobewerkingsprogramma met heel wat in zijn mars en neemt niet veel plaats in op je pc
    Voor eventuele conflicten tussen fotoprogramma's hoef je geen schrik te hebben hoor, ik heb er meerdere draaien.
    Je kan ook altijd kiezen met welk programma je de foto's wil laten openen, klik met rechtermuisknop op een foto en in het menu dat nu verschijnt klik je op > openen met > en daar dan je programma kiezen.
    Ben je natuurlijk volledig tevreden met die Photoshop, hoef je er zeker geen ander programma bij te nemen.
    Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
    Breng ons hier ook eens een bezoekje:
    Fotografie - Paint-Shop-Pro-(PSP) - Animation-Shop - Powerpoint - Photoshop

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. adobe photoshop cs2
    Door sissen in forum Grafisch algemeen
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 20 March 2006, 08:37

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •