Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Beginner   Herma 1950's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 October 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    2
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    2 keer in 1 post

    Wie kan mij wat vertellen?

    Hallo allemaal!

    Ik zit met een groot probleem, heb door een crash mijn pc helemaal moeten formateren, nu ja, laten doen, ben niet zo handig, maar nu komt het, het filter Ulead Textures wil het niet bij mij doen, hij pakt hem tot zover dat ik alleen maar de zwarte afbeeldingen van de originele goudkleur krijg, ik weet nu niet wat te doen, hebben jullie misschien nog een oplossing?
    Heb hem er wel tig keer afgehaald en weer geprobeerd opnieu te instaleren, maar het lukt me niet om de juiste kleuren (goud) dus te krijgen, aub, wie helpt mij hierbij?

    Lieve groet van Herma.

  2. #2
    Erelid   woepi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Peer
    Berichten
    3.924
    Bedankjes
    7.624
    Bedankt
    7.292 keer in 2.608 posts
    Hey, met welke windows werk je en met welke versie van paint shop pro.

    Heb je de filter ook toegevoegd via bestandslocatie's, dan moet je het volledige programma toevoegen niet alleen de filter dus:

    Open Paint shop -> Bestand -> Voorkeuren -> Bestandlocaties -> Insteekfilters -> toevoegen -> Program Files -> Ulead Particle Plugin.
    Laatst gewijzigd door woepi; 6 February 2010 om 11:39


  3. De volgende 4 gebruikers bedanken woepi voor deze nuttige post:

    Adnilleke ( 6 February 2010), eplerra ( 6 February 2010), peenif (10 February 2010), Vincent (10 February 2010)

  4. #3
    Beginner   Herma 1950's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 October 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    2
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    2 keer in 1 post
    Hallo Woepie,

    IK werk onder XP en heb de versies 9 en 12 op de pc staan, maar in geen van beiden krijg ik ze met geen mogelijkheid meer aan het werk!
    Heb onderhand er een punthoofd van, want het is steeds weer een gok wat je aangereikt krijgt, maar ik ben bereid ver te gaan als het om dat filter gaat!
    Wie oh wie heeft er nog een oplossing voor me?
    Lieve groet van Herma.

  5. De volgende 2 gebruikers bedanken Herma 1950 voor deze nuttige post:

    peenif (10 February 2010), Vincent (10 February 2010)

  6. #4
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.724
    Bedankjes
    13.664
    Bedankt
    33.617 keer in 13.857 posts
    Volgens mij moet deze filter geïnstalleerd worden. Ulead zoekt hierbij naar Photoshop, omdat het daar als plugin is bedoeld. 'Help' hem zoeken en leid hem naar je PSP-filtermap in je verkenner, onder Program Files, PaintshopPro.
    Mogelijk is het ook nodig om de dll-bestanden ook opnieuw in je systeemmap te zetten. Hoe je dat kan doen, vind je hier.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  7. De volgende 3 gebruikers bedanken compuchrisje voor deze nuttige post:

    Adnilleke (10 February 2010), peenif (10 February 2010), Vincent (10 February 2010)

  8. #5
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.051
    Bedankjes
    23.757
    Bedankt
    13.474 keer in 5.064 posts
    Ook ik heb PSP X2 Herma 1950 en heb die zopas even geïnstalleerd om U de weg te tonen. Compuchrisje is de juiste richting opgegaan met die verstande dat onder PSP X2 de insteekfilters niet onder Program Files staan maar in een map onder 'Mijn Documenten'. Dus download het filter Ulead Art Texture (At10f.exe) en voer die uit. Op een bepaald ogenblik krijgt U het venster dat er een Ulead map onder Program Files wordt gemaakt > dit is OK ga gewoon verder > nu vraagt hij de bestemmingsmap die per default de Photoshop map is...nu wilt U die echter in PSP dus moet U nu in dit venster 'Browsen' (helpen zoeken zoals CC'tje schrijft) naar je map mijn PSP Files en daar naar de map 'Insteekfilters' - U zult dus op de C/ schijf moeten klikken > Documents en Settings > Eigenaar > Mijn Documenten > PSP Files > Insteekfilters - ga nu gewoon verder met installeren et voila de filter is klaar voor gebruik. Succes - die van mij is in ieder geval klaar voor gebruik .

  9. De volgende 3 gebruikers bedanken peenif voor deze nuttige post:

    Adnilleke (10 February 2010), Koshke (18 February 2010), Vincent (10 February 2010)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Niet verder vertellen!
    Door compuchrisje in forum De Lounge
    Reacties: 14
    Laatste bericht: 3 February 2010, 23:35
  2. kan iemand me vertellen wat er mis is
    Door jaenke in forum HijackThis
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 5 April 2007, 19:16

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •