Beste forumleden, zijn er onder u die mij kunnen vertellen waar ik klare en duidelijk info kan vinden hoe ik de onkosten verbonden aan mijn smartphone kan beperken? Ik had eerst een abonnement(eerst Belgacom, dan Telenet), nu werk ik met betalen volgens verbruik. Dat ging allemaal heel goed deze maand tot ik vanmorgen na eventjes kort internetten de teller van € 6.75 naar € 24.22 zag springen ! Ik ben me van geen kwaad bewust. Ter verduidelijking: dat internetten gebeurde hier thuis via WIFI. Voor zover ik weet kan dat toch geen geld kosten. Is er onverwacht iets gaan updaten waar ik geen idee van heb en waarvoor toch moet betaald worden? Ik heb al veel gezocht en geprobeerd maar dat leidt alleen tot frustraties als je die kosten niet in de hand kan houden !! Dus als er onder u zijn met gelijksoortige ervaringen ( of ook niet) en die me kunnen wegwijs maken naar een of ander boek, site of om het even wat waar alles klaar en duidelijk in terug te vinden is: laat maar komen....ik ben u ten zeerste dankbaar !!! Mijn toestel is een Motorola .