Volledige versie bekijken : Spam in outlook



ikbenben
28 July 2005, 22:30
Ik krijg altijd dezelfde mails over aandelen en zo in mijn inbox maar het is telkens verzonden met een ander e-mailadres.Ik heb van mijn norton internet security de spam filter voor outlook ingeschakeld en dit werkt perfect.Hij zwiert telkens die mails in mijn spammap.
Maar hoe kan ik nu er voor zorgen dat die mails gewoon niet meer verzonden worden naar mij?Er staat nergens een link voor uit te schrijven of zo.

Some_body
28 July 2005, 22:50
Hoi .

Ik doe het meestal zo --> Open outlook --> Ga naar bericht ( links boven ) op Klikken en dan Afzender blokkeren , en klaar is kees (y)

Greets Some_body ;)

woepi
28 July 2005, 23:07
http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?p=49306#post49306

J.W.
29 July 2005, 03:27
Hoi .

Ik doe het meestal zo --> Open outlook --> Ga naar bericht ( links boven ) op Klikken en dan Afzender blokkeren , en klaar is kees (y)

Greets Some_body ;)

Zal moeilijk gaan, is iedere keer een andere afzender.

J.W.
29 July 2005, 03:32
Ik krijg altijd dezelfde mails over aandelen en zo in mijn inbox maar het is telkens verzonden met een ander e-mailadres.Ik heb van mijn norton internet security de spam filter voor outlook ingeschakeld en dit werkt perfect.Hij zwiert telkens die mails in mijn spammap.
Maar hoe kan ik nu er voor zorgen dat die mails gewoon niet meer verzonden worden naar mij? Er staat nergens een link voor uit te schrijven of zo.

Een ander E-mail adres aanmaken is de enige mogelijkheid. En zet dat nieuwe adres niet op het Internet zodat iedereen het kan lezen. U uitschrijven op spam, dat is weer iets nieuws zeker. :D :D :D Daar heb ik nog nooit van gehoord.

J.W.
29 July 2005, 03:33
http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?p=49306#post49306

Daar zal hij weinig kunnen mee doen, hij wil gewoon dat die mail niet meer verzonden wordt naar hem.

:D :D

ikbenben
30 July 2005, 12:49
@somebody

inderdaad,afzender blokkeren gaat niet omdat het telkens een ander e-mailadres is ;)

@woepie

een anti-spam programma heb ik niet nodig,mijn norton doet dit al voor mij.
Alleen wil ik verlost geraken van die mails :close

@J.W

Een ander e-mailadres aanmaken zie ik niet echt zitten.Ik verspreid trouwens dit adres nergens tenzij alleen bij kennissen,familie en vrienden.Voor internet gebruik ik mij hotmail adres.
Uitschrijven op spam gaat soms hoor.Soms staat er een link bij waar dit gaat ;)

woepi
30 July 2005, 12:51
Dit is geen anti spam progje,maar een progje dat uw email filtert zoals de gebruiker het wil ;)

Baloeke
30 July 2005, 16:47
Dit is geen anti spam progje,maar een progje dat uw email filtert zoals de gebruiker het wil ;)

Heel juist woepi, heb deze geinstallleerd en je kan zelf je email filteren zoals je aanhaalt.
Thx ook voor de link

J.W.
30 July 2005, 17:48
@somebody

Uitschrijven op spam gaat soms hoor.Soms staat er een link bij waar dit gaat ;)

Wat u bedoelt is uitschrijven op nieuwsbrieven enz. Dat gaat inderdaad. Maar spam is wel wat anders. En u hierop uitschrijven, dat zie ik nog niet gebeuren. Als u uw email adres niet openbaar gemaakt hebt op internet, hoe komt het dan dat u deze spam ontvangt?

rudi d.
30 July 2005, 18:06
is dit ook mogelijk in Outlook Express, want op het eerste zicht vind ik dat niet.

Rudi

J.W.
30 July 2005, 18:24
is dit ook mogelijk in Outlook Express, want op het eerste zicht vind ik dat niet.

Rudi

Waarover hebt u het nu? Op wie reageert u nu? Gelieve steeds te vermelden op wie u reageert.

rudi d.
30 July 2005, 19:13
Hoi .

Ik doe het meestal zo --> Open outlook --> Ga naar bericht ( links boven ) op Klikken en dan Afzender blokkeren , en klaar is kees (y)

Greets Some_body ;)

eskjuseme

dit bedoelde ik

rudi d.
30 July 2005, 19:15
Ik krijg altijd dezelfde mails over aandelen en zo in mijn inbox maar het is telkens verzonden met een ander e-mailadres.Ik heb van mijn norton internet security de spam filter voor outlook ingeschakeld en dit werkt perfect.Hij zwiert telkens die mails in mijn spammap.
Maar hoe kan ik nu er voor zorgen dat die mails gewoon niet meer verzonden worden naar mij?Er staat nergens een link voor uit te schrijven of zo.

of misschien vanaf hier

ik heb dus outlook expres, en m'n vraag was of dat ook met mijn programma gaat.

rudi

J.W.
30 July 2005, 20:21
eskjuseme

dit bedoelde ik

Open Outlook Express - Menubalk - Bericht - Afzender blokkeren.

Om het blokkeren te verwijderen: Menubalk - Extra - Berichtregels - Afzenders blokkeren - Verwijderen

rudi d.
30 July 2005, 20:30
Open Outlook Express - Menubalk - Bericht - Afzender blokkeren.

Om het blokkeren te verwijderen: Menubalk - Extra - Berichtregels - Afzenders blokkeren - Verwijderen


bedankt, al jaren er stijl over gekeken!

rudi

Some_body
30 July 2005, 20:47
Hoi Ikbenben ,

Ik zou het toch zo eens proberen ,gelijk ik 't gezegd heb in vorige post , na een poosje stopt 't wel , spreek uit ervaring :verlegen: heb namelijk hetzelfde voor gehad en bij is't gestopt na een dag of 10 wel iedere mail die je niet wilt blokkeren ;)

Greets Some_body :cool:

ikbenben
31 July 2005, 14:51
Als u uw email adres niet openbaar gemaakt hebt op internet, hoe komt het dan dat u deze spam ontvangt?

Wel,dat zou ik eigenlijk ook wel eens willen weten :close :D

@some_body

wil ik wel proberen maar hij stuurt al 2 weken een 4-tal mails per dag,elke keer hetzelfde maar telkens door een andere afzender (sp) .Tot den duur heb ik 2 pagina's van te blokkeren adressen.
Ik heb al geprobeerd er op te replyen maar dan krijg ik een mail weer dat ik de afzender niet kan bereiken of zo.

J.W.
31 July 2005, 17:16
Ik heb al geprobeerd er op te replyen maar dan krijg ik een mail weer dat ik de afzender niet kan bereiken of zo.

Op spam antwoordt men niet. Men doet het ook niet open. Indien wel, weet de afzender dat het adres dat hij ingeeft in gebruik is en dan krijgt u nog meer spam. Gebruik Mailwasher om de spam direct van de server te laten verwijderen. Na een week of twee vermindert de spam aanzienlijk en na een maand bent u er zo goed als geheel vanaf.

Mailwasher (free version) kunt u hier downloaden:

http://www.pcworld.com/downloads/file_download.asp?fid=20000&fileidx=1

ikbenben
31 July 2005, 17:35
We zullen dat strx eens proberen sie :) Thx;)