Volledige versie bekijken : life-update lukt niet



novice
30 July 2005, 14:35
hallo,
bij het zoeken naar beschikbare updates van norton antivirus 2004,kreeg ik de melding
dat volgende update niet kan voltooid worden:

De onderstaande bestanden konden niet door LiveUpdate worden bijgewerkt:
-----------------------------------
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\Navlucbk.dl^
1049712 Bytes 5/12/2004 11:00:06 v10.0.14.2.

ik heb de stappen gevolgd om dit te kunnen oplossen via symantec.
op de site sturen ze je naar de telefoon,als je belt sturen ze je naar de site..:close
wat kan het probleem zijn..mijn na is nog geldig tot 9 september.
een tweetal dagen geleden heb ik een update gedaan van windows.sedertdien als ik de pc opstart,krijg ik enkele seconden de melding dat na niet ingeschakeld is.
als ik ga zien is alles ok...
heeft iemand dit al voorgehad?
groetjes.

J.W.
30 July 2005, 17:58
hallo,
bij het zoeken naar beschikbare updates van norton antivirus 2004,kreeg ik de melding
dat volgende update niet kan voltooid worden:

De onderstaande bestanden konden niet door LiveUpdate worden bijgewerkt:
-----------------------------------
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\Navlucbk.dl^
1049712 Bytes 5/12/2004 11:00:06 v10.0.14.2.

ik heb de stappen gevolgd om dit te kunnen oplossen via symantec.
op de site sturen ze je naar de telefoon,als je belt sturen ze je naar de site..:close
wat kan het probleem zijn..mijn na is nog geldig tot 9 september.
een tweetal dagen geleden heb ik een update gedaan van windows.sedertdien als ik de pc opstart,krijg ik enkele seconden de melding dat na niet ingeschakeld is.
als ik ga zien is alles ok...
heeft iemand dit al voorgehad?
groetjes.

Deze update lukt bij mij ook niet. µik krijg dezelfde foutmelding. Zou volgens Symantec aan mijn firewall (Sygate) te wijten zijn. Niets van aantrekken. Deze updates zijn geen virusdefinities. Uw Norton zal wel blijven werken.

novice
30 July 2005, 19:04
Deze update lukt bij mij ook niet. µik krijg dezelfde foutmelding. Zou volgens Symantec aan mijn firewall (Sygate) te wijten zijn. Niets van aantrekken. Deze updates zijn geen virusdefinities. Uw Norton zal wel blijven werken.

bedankt om even te laten weten!!(y) ;)

J.W.
31 July 2005, 02:41
hallo,
bij het zoeken naar beschikbare updates van norton antivirus 2004,kreeg ik de melding
dat volgende update niet kan voltooid worden:
De onderstaande bestanden konden niet door LiveUpdate worden bijgewerkt:
-----------------------------------
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\Navlucbk.dl^
1049712 Bytes 5/12/2004 11:00:06 v10.0.14.2.
groetjes.

Indien u Spybot Search & Destroy hebt, laat deze eens scannen. Anders eens downloaden en installeren. Indien er iets over het Windows beveiligingscenter in het rood verschijnt laten herstellen en dan nog eens de LiveUpdate van Norton doen. Bij mij werkt deze nu terug.