Volledige versie bekijken : aanmelden msn



brum
31 July 2005, 06:30
mijn zoontje kan zich niet meer aanmelden bij msn .krijgt steeds de foutmelding dat er een probleem is met zijn microsoft passport. ik heb al geprobeerd met opnieuw wachtwoord in te stellen maar dat gaat ook niet.weet iemand raad?

2B's
31 July 2005, 09:55
Hoe lang is het geleden dat hij zich nog aangemeld heeft. Ik weet dat MSN hier een tijdslimiet heeft ingebouwd. Ik zal eens nakijken of er ergens meer info over te vinden is.

2B's
31 July 2005, 10:03
Heb even rondgekeken oplossing met deze draad? http://www.multidesk.be/forums/000386/

brum
31 July 2005, 13:14
zijn 2 weken op vakantie geweesten nu geraakt hij er niet meer op.ook al eens vanop een andere computer geprobeerd maar dat lukt ook niet.

TheSla4er
31 July 2005, 13:19
als het wachtwoord en de aanmeldingsnaam kloppen, dan ligt het aan je pc ofterwel aan hotmail die bezig zijn met veranderingen.Van die veradneringen ondervind iedereen hinder maar normaal zou e er dan wel de volgende dag op kunnen.Misschien kun je eens proberen c:/documents en settings/Gebruikersnaam/Application data/mircosoft dan de map van msn messenger eruit gooien.En dan nog eens proberen aan te melden.Voor Application data te zien moet je verborgen mappen weergevn aanvinken bij configratiescherm en dan mapopties---geavanceerd en daar staat dat bij.

groetjes

brum
31 July 2005, 13:33
heb het geprobeerd maar het lukt nog niet.

speedy
31 July 2005, 13:46
Hallo,

Wanneer je een nieuw paswoord aangevraagd hebt moet je de eerste keer ook het nieuwe paswoord manueel ingeven bij "aanmelden met een ander emailadres" en niet klikken op automatisch aanmelden want dan neemt hij nog het oude paswoord.

brum
31 July 2005, 14:04
heb password manueel ingegeven.maar krijg dan de melding dat pasword of e-mail niet juist is.

2B's
31 July 2005, 14:24
Onder Accountservices ziet u nog meer handige informatie en kunt u uw profiel bekijken of wijzigen.

ALS U UW WACHTWOORD BENT VERGETEN
U kunt uw wachtwoord opnieuw instellen onder Accountservices. Wij raden u met klem aan een vraag en een geheim antwoord te selecteren evenals een ander e-mailadres waarheen Microsoft Passport u een bericht over het opnieuw instellen van uw wachtwoord kan sturen. Ga naar de pagina E-mailadres en wachtwoord onder Accountservices om deze wachtwoordbeveiligingen te maken.

Als u het wachtwoord opnieuw wilt instellen, gaat u naar Accountservices. Klik vervolgens op Wachtwoord vergeten en volg de aanwijzingen op het scherm.

Het Passport Network doet er alles aan om uw privacy te beschermen. Wij raden u aan de Passport Network-privacyverklaring te lezen op
Neem voor meer hulp contact op met Klantondersteuning op Neem voor meer hulp contact op met Klantondersteuning op https://accountservices.passport.net/CustomerSupport.srf

achter srf moet je (ten minste als je dat weet) je IC code vermelden.


Ik duim voor jullie

DrKucho
9 August 2005, 20:35
nieuw microsoft passport aanmaken is een suggestie

compuchrisje
9 August 2005, 21:00
Op 14 dagen is die account niet verlopen hoor, behalve als je hem hebt afgesloten en zelfs dàn kan je nog minstens 90 dagen die account terugvinden. Als je nu zou proberen om met dezelfde gegevens een nieuw netpasport te vragen, krijg je hoogstwaarschijnlijk de melding dat die al bestaat. Dan volg je gewoon de tips die er daarbij worden gegeven. Hopelijk marcheert het dan weer.