Volledige versie bekijken : bijlagen gaan niet meer open



Ché
31 July 2005, 20:48
sinds de accountgrootte van haar mailbox gewijzigd werd naar 250MB kan mijn dochter geen bijlagen meer openen of opslaan. stuurt ze die bijlage naar mijn hotmailadres, dan lukt het bij mij wel. iemand een idee?

jurgenv
31 July 2005, 20:52
de firewall eens afleggen?

diedie
31 July 2005, 20:58
vermoedelijk is dit de oorzaak:
U kunt in het hoofdscherm van Outlook Express onder het menu Extra gaan naar Opties, waar u onder het tabblad Beveiliging een vinkje kunt uitzetten bij "Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan".

mvg,

Blackwidowpage
31 July 2005, 21:09
vermoedelijk is dit de oorzaak:
U kunt in het hoofdscherm van Outlook Express onder het menu Extra gaan naar Opties, waar u onder het tabblad Beveiliging een vinkje kunt uitzetten bij "Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan".

mvg,

Ja dat werkt bij outlook express. Maar je kunt je hotmail toch niet openen in firefox tenzij je er een abonnement op hebt?

Ché
31 July 2005, 21:11
vermoedelijk is dit de oorzaak:
U kunt in het hoofdscherm van Outlook Express onder het menu Extra gaan naar Opties, waar u onder het tabblad Beveiliging een vinkje kunt uitzetten bij "Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan".

mvg,

het probleem situeert zich wel in hotmail. het rare is dat ik hier op een reserve laptop wel de bijlages kan openen en in OE staat ook het openen van bijlages niet toestaan aangevinkt. dus dat heeft er volgens mij dan ook niets mee te maken. ik heb een bericht verstuurt naar de helpdesk en hoop op een antwoord. wordt dus vervolgd.

Mimosa
7 August 2005, 13:52
Kijk eens bij de instellingen en de opties in hotmail zelf? Misschien kom je daar iets tegen dat je kan wijzigen? Op een antwoord van hotmail zal je wel lang kunnen wachten vrees ik.

Ché
7 August 2005, 17:08
zonder instellingen te wijzigen kon ze gisteren even de bijlage openen. vandaag weerom niet meer. ligt dus duidelijk aan hotmail.

Snakey
7 August 2005, 17:58
Probeer eens IE te herstellen.

Ivan
7 August 2005, 18:28
Dit is een tool voor IE te herstellen (iefix)
Let er wel op alles word naar standaard geplaats.

Ché
8 August 2005, 19:19
kreeg vandaag een antwoord van hotmail dat het vermoedelijk aan haar w8woord lag.
is niets van aan. het rare is dat we op verschillende pc's werken. ze stuurde de bijlage door naar mijn pc en ik kon ze in eerste instantie openen. voor het ogenblijjk lukt het bij haar nu wel en bij mij niet meer. ???:crazy: :crazy: begrijpe wie kan. de ene dag kan de bijlage wel open de andere niet en dit op andere pc's en zonder iets aan de instellingen te veranderen.

MartijnVDD
8 August 2005, 20:16
kreeg vandaag een antwoord van hotmail dat het vermoedelijk aan haar w8woord lag.

hotmail zevert maar wat om er vanaf te zijn
ook willen ze niet toegeven dat het aan hen ligt

Ché
8 August 2005, 20:28
hotmail zevert maar wat om er vanaf te zijn
ook willen ze niet toegeven dat het aan hen ligt

is ook mijn mening.
dit mag op slot.