Volledige versie bekijken : Norton prullenbak



Francis
13 May 2005, 21:32
Ik heb al een tijdje Norton verwijderd maar onder mijn prullenbak staat nog steeds door Norton beveiligd.

Hoe krijg ik dat weg?

grabber
13 May 2005, 22:02
Probeer eens een uninstall tooltje, misschien is het programma niet juist verwijderd.
http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/docid/2001092114452606
ff naar beneden scrollen, onderaan de pagina.

compuchrisje
13 May 2005, 23:08
Klik ergens op een leeg plekje in je bureaublad met de rechtermuisknop, daar krijg je de Eigenschappen voor Beeldscherm, neem het tabblad Effecten. Bovenaan zie je de standaardicoontjes en de aangepaste, je klikt voor prullenbak op de 'normale' prullenbak, toepassen en 't zou ok moeten zijn

jurgenv
13 May 2005, 23:12
alle restjes ook verwijderd van norton regcleaner eens laten runnen? handmatig eens restjes verwijderen in het register van norton?(opletten hiermee!!) als je prullenbak opent, is alles nog hetzelfde zoals vroeger door norton beveiligd? of is ie weer normaal? :)

Francis
14 May 2005, 11:15
OK. IK had Norton antivirus 2004 proff. staan.
-Heb SymNRT.exe verwijdertool laten draaien.
-Bureaublad -eigensch.-bureaublad-bureaubladeigensch.-algemeen-standaardinstellingen herstellen.
-Reg cleaner-cc cleaner-reg supre. pro. gedraaid.
-Prullenbak lijkt normaal.
Onder mijn prullenbak staat nog steeds (door Norton beveiligd).
Alleen handmatig in register zou ik toch graag een beetje hulp hebben.

jurgenv
14 May 2005, 12:14
start==>uitvoeren==> regedit invullen op 'ok' klikken
druk nu op ctrl+F5 en typ in 'norton', verwijder nu alles wat ie vind over norton, probeer ook eens met 'symantec' opletten als je norton ghost hebt dat je degene van ghost niet verwijderd! :)

jurgenv
14 May 2005, 12:24
als dat niet lukt probeer dit eens:

1. Kies Start - Uitvoeren.

2. Typ in het dialoogvenster Uitvoeren de opdracht Regedit en klik op OK of druk op Enter.

3. In de Register-editor kiest u HKEY_CURRENT_USER - Software - Microsoft - Windows - CurrentVersion - Explorer - CLSID.

4. Zoek hier het item {645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E} en klik erop.

5. Dubbelklik op de sleutel (Standaard).

6. Geef deze tekenreeks een nieuwe naam en sluit af.

7. Na het opnieuw opstarten van de PC is de nieuwe naam onder de Prullenbak een feit.

:)

Francis
15 May 2005, 19:56
Dat laatste pcfreakske is perfect gelukt.
Bedankt hoor knap werk.
Groetjes Francis.

jurgenv
15 May 2005, 19:56
graag gedaan :)