Volledige versie bekijken : Need2find bar



MartijnVDD
2 August 2005, 14:14
Hoi,

Ongeveer een week geleden zat ik op het internet toen er plots een soort "toolbar" onder mijn url-balk kwam te staan.
Ik heb toen bij het configuratiescherm (software) de Need2find bar verwijderd.
Ik opende internet explorer weer en de toolbar was niet verdwenen.
Bij software heb ik toen een andere toolbar verwijderd en de ongewenste toolbar was weg.
Even later merkte ik dat een andere toolbar die al even op de computer staat en waar we nooit problemen mee hebben gehad ook verdwenen was.
Ik vermoed dat het de Need2find bar was dus zocht ik via Google.be een manier om hem opnieuw te installeren.
Zo kwam ik op bepaalde forums terecht (ook op dit forum) en ik las op verschillende plaatsen dat de Need2find bar slecht was en dringend verwijderd moest worden.
Na het verwijderen van deze toolbar krijg ik af en toe ongewenste reclame en telkens ik internet explorer opstart komt er weer een of andere toolbar onderaan mijn scherm te staan.
+ ik kan geen systeemherstellen uitvoeren.

??Wie helpt mij??

Alvast bedankt

Martijnc
2 August 2005, 14:15
Een hijackthis logje plaatsen ;)

MartijnVDD
2 August 2005, 14:17
Hoe doe ik dat?

jurgenv
2 August 2005, 14:18
hoe maak ik een hijackthis logje? (http://users.telenet.be/jurgen1/hijackthis.htm)

MartijnVDD
2 August 2005, 15:50
nog een klein vraagje: Waarom kan ik geen systeemherstel doen?
als ik bij Start=>Programma's=>Bureau-accessoires=>Systeemwerkset op Systeemherstel klik krijg ik het volgende bericht: Systeemherstel is door het groepsbeleid uitgeschakeld. Neem contact met de domeinbeheerder op als u Systeemherstel wilt inschakelen.