Volledige versie bekijken : mail kwijt in outlook express



ginke329
4 August 2005, 23:20
hallo ik was op de computer bezig met opruimen toen outlook mij vroeg om mijn berichten te comprimeren dat heb ik gedaan toen werd mijn scherm heel even zwart en weg waren mijn berichten ik zie nog wel de map waar ze in opgeslagen staan van 118 mb groot maar ik kan het niet meer open krijgen weet iemand hoe ik dit weer terug kan krijgen :cry:

Ché
5 August 2005, 10:55
je kan eens proberen met volgende link

http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=961

ginke329
6 August 2005, 11:06
Hallo che de link geprobeerd maar dat werkte niet want hij kon geen dbx bestanden terug halen en mail bestanden zijn volgens mij dbx bestanden zijn er nog andere oplossingen

diedie
6 August 2005, 12:36
Bestanden met de dbx-extensies worden standaard niet gevonden door de zoekassistent. Bovendien zijn ze niet zichtbaar in Explorer (de Verkenner).



Om dit te wijzigen, kies je in Explorer Extra / Mapopties en dan het tabblad Weergave. Daar zorg je ervoor dat de regels “De inhoud van systeemmappen weergeven” en “Verborgen bestanden en mappen weergeven” zijn aangevinkt. Als je de Zoekassistent gebruikt, vink dan onder Geavanceerde Opties “Systeemmappen doorzoeken” en “Verborgen bestanden en mappen doorzoeken” aan. En zoek vervolgens op “*.dbx” (zonder aanhalingstekens).

Als je je PosvakIN.dbx-bestanden (het zouden er meer kunnen zijn ) hebt gelokaliseerd, pak dan het bestand met de grootste omvang. Dit zal ongetwijfeld het bestand zijn met de verlorengewaande berichten. Dit grote bestand kopieer je naar de map waarin de huidige dbx-bestanden van OE staan, en je vervangt de oude (kleine) PostvakIN.dbx door de nieuwe (de grote). Sluit OE wel eerst even af, voordat je gaat kopiëren. Let op: als in je huidige PostvakIn ook weer nieuwe berichten hebt staan, kopieer die dan in Outlook Express eerst naar een ander folder, anders raak je deze berichten kwijt.
Mocht deze oplossing niet werken, dan zouden je dbx.bestanden beschadigd/corrupt kunnen zijn.

mvg,

ginke329
13 August 2005, 15:12
hallo diedie ik heb het geprobeerd maar ik krijg het niet voor mekaar heeft iemand nog een andere oplossing

spruit
19 August 2005, 20:02
hallo diedie ik heb het geprobeerd maar ik krijg het niet voor mekaar heeft iemand nog een andere oplossing

loer anders eens op volgende link
http://www.oemailrecovery.com/outlook-express-recovery.html