Volledige versie bekijken : van jpeg naar mp3???



druifje
4 August 2005, 23:35
Hallokes

Kan iemand mij mss helpen om muziek van jpeg naar mp3 om te zetten met welk programmatje ofzo dat ik dat moet doen. Alvast bedankt

Groetjes ikke

jurgenv
4 August 2005, 23:39
euh jpeg(beeld) naar mp3(geluid) kan volgens mij niet ;)

druifje
4 August 2005, 23:44
hmmmm tis ni voor mijzelf maar voor een vriendin die heeft zo een spel waar da ge muziek van uwe pc kunt opzetten kweet nimeer just hoe dat da heet maar als ze die muziek op iemand anders zen pc wil zetten zegt ze dat ze da van jpeg naar mp3 moet zetten .kzal het nog is juist vragen dacht ik ook dat da enkel beeld was mja alvast bedankt voor de snelle reactie

woepi
4 August 2005, 23:49
denk dat druifje mpeg bedoelt inplaats van jpeg :D

jurgenv
4 August 2005, 23:51
denk dat ook eerder :)

druifje
4 August 2005, 23:53
jaja woepi hem zegt ook iet zenne hahaha als hem mij maar kan ....... loooooooool
ik vroeg da dernet nog en toen zei ze nee jpeg mor soit zalt morgen nog is vragen ze is gaan slapen tis van zone ipod dinges ksnap ik da ook ni ze hahaha

Icemar
5 August 2005, 00:05
als je de jpeg file vernoemd naar mp3 heb je geluid ;)
dit is gemaakt met een programmatje camouflage om bepaalde dingen te omzeilen .
om het maar zo ff te omschrijven ;)

eddyzor
5 August 2005, 10:46
van een ipod kan je normaal geen muziek halen of het moest al gebeuren via ipod agent

druifje
5 August 2005, 13:28
héhé zij beweerd dus dat ze muziek van eigen cd's op haar pc gezet heeft en die dan zo op hare ipod gezet heeft. Nu wil ze van hare ipod bij ieamnd die muziek op die zen pc zetten en die bestanden zijn dan jpeg en die moet ze dan omzetten naar mp3. ze heeft idd wel iets da omzet van mp3 naar jpeg maar ni andersom.khoop da ge nog een beetje kunt volgen .ik lees het wel thx he guys ;)

eddyzor
5 August 2005, 13:32
volgens my zit hier het probleem :
zij heeft die mp3's geupload naar die ipod ( ik denk ipod foto(heb ik ook :p )) en als ze naar die schijf van die ipod surft ziet ze alleen maar de foto's en denkt da da de muziek is omda ze geen muziek vind ? ( das omda die in hide staat ) trouwens muziek op een ipod staat in acc

druifje
16 August 2005, 14:51
In alle geval bedankt voor de uitleg.Het is gene ipod foto . Ik heb haar zelf deze site aangeraden en als ze iets moet weten dat ze het dan maar moest laten weten of hier zelf tenrade komen.Khoop dat ze ondertussen al een beetje verder geraakt is en anders zullen jullie het wel lezen .Bedankt nogmaals voor jullie snelle reactie's

groeties van die zotte druif ;-)

druifje
17 August 2005, 22:55
hmmm dacht nogthans dak hier al op geantwoord had mja .....:crazy:

In elk geval ge zijt allemaal verschrikkelijk bedankt kheb haar zelf deze site doorgegeven en ze ging het eens bekijken.Als ze dan vragen heeft kan ze het zelf komen vragen .Nogmaal thx voor jullie snelle reactie;)

mag een slotje op voor mij

groetjes

druifje
17 August 2005, 22:56
ja ok kzie het al hahahhaha ikke weer ze NTD whoehahahahahhaha