Volledige versie bekijken : Fout in het script voor internet explorer



Bartmen
6 August 2005, 13:15
Zoals de titel het al zegt, dit kom ik telkens tegen als ik mijn msn hoofdvenster open.
Ik heb een bijlage toegevoegd en hoop dat iemand me kan zeggen hoe ik dit wegkrijg.
Ps: heb al geprobeerd opnieuw te instaleren, en in het menu extra--> internet-opties--> de meldingen van scripts uit te schakelen, maar dit werkte desondanks niet.
Kan iemand mij aub helpen; want ik word stilaan gek hiervan.(crash)

J.W.
6 August 2005, 16:21
Zoals de titel het al zegt, dit kom ik telkens tegen als ik mijn msn hoofdvenster open.
Ik heb een bijlage toegevoegd en hoop dat iemand me kan zeggen hoe ik dit wegkrijg.
Ps: heb al geprobeerd opnieuw te instaleren, en in het menu extra--> internet-opties--> de meldingen van scripts uit te schakelen, maar dit werkte desondanks niet.
Kan iemand mij aub helpen; want ik word stilaan gek hiervan.(crash)

En waar is die bijlage??????????

Bartmen
9 August 2005, 11:28
Yeah(h)
heb het gevonden, sorry voor het ongemak
maar in de bijlage staat dus die afbeelding voor die fout in het script voor internet explorer.
Ik hoop dat nu iemand kan helpen.

Groeten Bartmen

PeterN
9 August 2005, 14:10
Bij deze url hier geen probleem: http://rad.msn.com/ADSAdClient31.dll?GetAd?PG=IMSCB2?SC=HF?ID=00067ff e942eb0c9
Dit is een afbeelding van reclame op msn???

Probeer anders eens in IE op extra/internet opties/ en daar tabblad geavanceerd. Onderaan heb je de knop herstel browser instellingen (de tekst kan iets anders zijn, zit hier met een engelse versie momenteel;) ) Dit is dus waar je reeds het niet melden van een script foutmeldinghebt aangevinkt

Bartmen
10 August 2005, 13:06
nope:(

J.W.
10 August 2005, 15:17
Zoals de titel het al zegt, dit kom ik telkens tegen als ik mijn msn hoofdvenster open.
Ik heb een bijlage toegevoegd en hoop dat iemand me kan zeggen hoe ik dit wegkrijg.
Ps: heb al geprobeerd opnieuw te instaleren, en in het menu extra--> internet-opties--> de meldingen van scripts uit te schakelen, maar dit werkte desondanks niet.
Kan iemand mij aub helpen; want ik word stilaan gek hiervan.(crash)

misschien dit: foutopsporingen in scrips uitschakelen aanvinken en/of browser extensies van derden inschakelen uitvinken.

FrankGyproc
17 August 2005, 01:54
ik heb dat ook gehad en heb al mijn chatlogs verwijdert en het was opgelost.
mss helpt dit bij u ook veel suc6
GrTZzZ...