Volledige versie bekijken : Mp3 en video bestanden



BosBesBurry
7 August 2005, 00:52
Hallo,
sinds enige tijd heb ik het probleem dat al mijn muziek bestanden ipv het normale mediaplayer icoontje hebben,ofwel een lichtblauw luidsprekertje staan hebben ofwel een wereldbol met een stuk van een fimlrolletje achter (zo lijkt het)
alles veranderde plots toen ik op internet op een fansite een liedje beluisterde.
de bestanden met zo een wereldbol met filmrolletje achter kan ik niet op mijn mp3 speler zetten,ze staan er wel op maar men mp3 slaat ze over
als ik de eigenschappen bekijk van dat met het blauwe luidsprekertje staat er :
Geluid met mp3-indeling en bij dat met het wereldbolletje:Windows Media-geluidsbestand
enkel de weinige videobestanden die ik staan hebben hebben nu nog het windows mediaplayer icoon

weet er iemand hoe het komt dat alles plots veranderde van icoon en hoe ik dat terug kan veranderen????



hartelijk bedankt op voorhand

:verlegen:

Acid
7 August 2005, 01:09
Heb je onlangs een nieuw programma geinstaleer dat relateerd met video en/of muziek?

BosBesBurry
7 August 2005, 01:30
nee zeker weten

bij men moeder op haar pc is alle muziek

MP3-audiobestand (mp3)

raar:cry:

ghost
7 August 2005, 01:45
Kunt je het niet veranderen ,als je op zo een bestand met de rechtermuisknop , op klik dan naar eigenschappen =>wijzigen en daar kiezen met welke player het altijd wilt afspelen ,en ook dat vakje aanvinken?

BosBesBurry
7 August 2005, 01:48
hij speelt alles af met mediaplayer,niet van dat,het is enkel het bestandstyppe waarvan er 3 verschillende dingen zijn,en ik kan die met wereldbol niet op men mp3 spelerke zetten en vele hebben zo een wereldbolleke

ghost
7 August 2005, 01:53
Ok probeer dit eens ga naar verkenner vanboven op extra=>mapopties=> tabblad bestandstypen zoek daar in naar mp3 klik daar op dan kunt je ofwel uit proberen terug zetten of anders op wijzigen en daar het zoeken

BosBesBurry
7 August 2005, 02:05
gedaan,het icoontje in die lijst bij bestandstypen veranderd naar dat icoon van mediaplayer,maar in de map mijn muziek blijft alles hetzelfde :'(

ghost
7 August 2005, 02:15
Dan maar hopen dat er iemand anders met een oplossing komt.

ghost
7 August 2005, 02:17
Of heb je al eens gekeken bij die bestandstypen als dat wereldbolletje erbij stond dan kunt je het daar nog veranderen?

BosBesBurry
7 August 2005, 02:17
idd:(
tog thx :)
en als mn pc nog verder moeilijk doet zal em door de ruit vliegen :D

BosBesBurry
7 August 2005, 02:33
Of heb je al eens gekeken bij die bestandstypen als dat wereldbolletje erbij stond dan kunt je het daar nog veranderen?

het lukt ook niet:cry: (crash) :close
in die lijst van bestandstyppen veranderd het dan wel zoals bij de andere ik deed,maar in de map mijn muziek veranderd het niet:cry:

Acid
7 August 2005, 03:07
Ik zie dat het windows xp is, waarom probeer je eens geen syteemherstel van je computer.
Misschien is het dan wel op gelost. Neem wel een datum dat je zeker weet dat het niet was hé.;)

broske
7 August 2005, 04:24
Je hebt waarschijnlijk de realplayer geinstalleerd of de qucktimeplayer.
Moest dit zo zijn kan je die gewoon verwijderen bij software
start --> configuratie scherm ---> software .

BosBesBurry
7 August 2005, 13:08
systeemherstel *bloos*nog nooit gedaan :D
en kheb idd onlangs dingetje gekregen dat er update was voor quicktime maar da was toen al zo,en toen ik da lied beluisterde opende da eerst met quicktime ;)
en quicktime heb ik toch nodig nee?0

broske
7 August 2005, 19:44
Quicktime player openen boven in de werkbalk bewerken --> voorkeuren --> Quick time voorkeuren... op klikken

in de balk kan je nu bestandskoppelingen selecteren en onder op de knop bestandstypen... klikken

hier kan je kiezen wat je met de quicktime player laat afspelen en wat niet.

om te beginnen Bij mp3 alles uitvinken (leeg laten) en bij diversen ook

BosBesBurry
7 August 2005, 21:05
alles stond al uit:(

broske
7 August 2005, 21:21
En de realplayer heb je die er ook niet opstaan?

Acid
7 August 2005, 21:59
Ga een snaar start > programa's > bureau accecoires > systeemwerkset > systeem herstel

Deze open je, en kies er gewoon een datum uit dat je zeker bent dat het nog niet was. Volg dan gewoon de instructie's opje scherm.

Het is snel gedaan en waarschijnlijk is je probleem dan opgelost. :)

BosBesBurry
8 August 2005, 21:49
Ga een snaar start > programa's > bureau accecoires > systeemwerkset > systeem herstel

Deze open je, en kies er gewoon een datum uit dat je zeker bent dat het nog niet was. Volg dan gewoon de instructie's opje scherm.

Het is snel gedaan en waarschijnlijk is je probleem dan opgelost. :)

ben ik dan alle dingen die ik in die periode dat het al was dan kwijt?en de fotos die ik toen niet had en nu wel?:verlegen:
en realplayer heb ik niet

Acid
8 August 2005, 22:46
Nee hoor je raakt geen bestanden kwijt het herstel gewoon al je instellingen van toen, het is zeker niets om bang van te hebben, je kan er niets lis mee doen. Integendeel een systeem herstel kan alleen je systeem herstellen. Al je foto's en mp3's en programma's zullen nog steeds op je pc zitten. ;)

BosBesBurry
8 August 2005, 23:46
Nee hoor je raakt geen bestanden kwijt het herstel gewoon al je instellingen van toen, het is zeker niets om bang van te hebben, je kan er niets lis mee doen. Integendeel een systeem herstel kan alleen je systeem herstellen. Al je foto's en mp3's en programma's zullen nog steeds op je pc zitten. ;)
ik hoop het echt:cool: ik durf het alleen niet doen,ik kreeg APS er nietmeer op geruime tyd en nu staat het er eindelijk terug op(geen tryout) en kwil het nie kwijt zijn

BosBesBurry
18 August 2005, 20:57
Pc gans geformateerd,service pak eraf enzo,en alles is terug normaal :D