Volledige versie bekijken : DVD Shrink 3.2



GuardedXyph3R
9 August 2005, 13:34
Ik heb (denk ik) de meest recente versie van DVD Shrink, namelijk 3.2
Maar toen ik daarnet een DVD probeerde te kopiëren, lukte alles tot op het moment dat hij alles had bewaard op mijn harde schijf. Normaal gezien werpt DVD Shrink automatisch de DVD uit en vraagt hij om een lege DVD, juist? Nu, bij mij reageerde hij niet echt....dvd werd niet uitgeworpen en hij vroeg al evenmin om een lege dvd. Bijgevolg kon ik niet beginnen branden. Brand het programma normaal gezien niet automatisch de film? Kan iemand mij zeggen wat ik fout doe of wat ik best anders doe? Of is er een beter gratis programma beschikbaar?

Bedankt op voorhand:)
GX

sniffer
9 August 2005, 15:35
ik heb al opgevangen dat je best niet de recentste versie neemt maar een vorige.
ik heb 3.1 en die werkt goed.

ikbenben
9 August 2005, 15:42
Kan je de bestanden die hij op de pc gezet heeft dan niet zo branden met nero?

In een test van clickx hebben ze 3 gratis DVD-rip en kopieertools getest.
DVD Shrink 3.2 (tevens de laatste versie,en er wordt niet meer aan updates gewerkt) kwam als beste uit de test.
Andere zijn nog :
http://www.dvdbackupxpress.com/

http://www.free-codecs.com/download/DVD_Decrypter.htm

GuardedXyph3R
9 August 2005, 15:54
ok bedankt voor de reacties, ik ga denk ik terug de vorige versie installeren, daar had ik geen problemen mee.

mag een slotje op:)

Whiteman
9 August 2005, 16:00
@guard ik heb dvdshrink 3.2 en die brabdt de film direct op een dvd

dat is mijn instelling ga naar backup en bij target device :
- select backup target : en daar zet ge hem op uw dvd brander en dan zou hij hem moeten vragen naar uw lege dvd

GuardedXyph3R
9 August 2005, 16:08
Bedankt Whiteman, ik heb eens gekeken naar wat je net zei en idd, het lukt. Maar als ik me goed herinner kreeg ik die optie niet deze ochtend. Ik kon enkel kiezen tussen ISO en Hard Disk Folder (kan ook mis zijn hoor, weet het niet 100% zeker). Bedankt allemaal!

DrKucho
10 August 2005, 11:46
bij mij is er niks mis hoor miss kun je bij nero kijken of hij het daar doet en als dat niet is dan is het niet van de programma's maar iets in je pc

GuardedXyph3R
10 August 2005, 11:53
Maar 't is al in orde hoor. Mag eigenlijk een slotje op deze topic :)