Volledige versie bekijken : geluid bij bericht msn



Rosty
9 August 2005, 20:21
Hoi,bij het ontvangen van een bericht op msn krijg ik geen geluid meer!!!Dit is zeer ambetant als je als afwezig staat,maar toch in de buurt van je pc bent!!Laatst heb ik zo 2 belangrijke kontakten gemist.
Heb alles al gecheckt bij opties-geluid en alles is nog steeds zoals vroeger.:verlegen:
Wie weet raad?



Thx,

Rosty.

sniffer
9 August 2005, 20:23
heb je in je msn bij die opties voor geluidsmeldingen gekeken of over je geluid in het algemeen
van je pc?
kijk anders eens bij voorkeuren in je msn ook.

DrKucho
9 August 2005, 20:46
miss is het je pc wel heb ik op dit moment ook door gedownloade games bijv. daar zijn allemaal hele kleine permanente bestandjes om het te spelen en daardoor is ons geluid & msn naar de knoppe en die kun je er niet uithalen

Rosty
10 August 2005, 16:44
miss is het je pc wel heb ik op dit moment ook door gedownloade games bijv. daar zijn allemaal hele kleine permanente bestandjes om het te spelen en daardoor is ons geluid & msn naar de knoppe en die kun je er niet uithalen

Ik heb geen gedownloade games staan!!!En ik heb mijn geluid van zowel de pc zelf als van msn gecheckt en alles staat juist.:cry: :cry:




Grtz,


Rosty.

GuardedXyph3R
10 August 2005, 17:11
Dus als je naar configuratiescherm gaat ->Spraak, geluid en geluidsapparaten->geluiden en audioapparaten->tabblad 'geluiden'-> scrollen naar 'MSN messenger'...zie je daar dan geen luidsprekertje staan dat je geluidjes hebt? Kijk eens of de geluiden daar nog correct ingesteld staan. Als dit niets oplevert, moet je nog eens goed je instellingen in MSN zelf overlopen.
Heb je onlangs iets nieuws geïnstalleerd ivm msn ofzo? Of is het zomaar gebeurd?

Kapstertje
10 August 2005, 22:55
Ik heb hier ook problemen mee .

Buzzer maakt ook geen geluid meer,maar een wink bijvoorbeeld weer wel.:cry:

timberke
11 August 2005, 06:00
(cr) hier van hetzelfde,buzzer geeft geen geluid,winks wel....

Snakey
11 August 2005, 12:20
Als je 7.5 gebruikt, die is in beta-stadium, dus als je die gebruikt, dan die geluidenprobleem een bug zijn daarin die nog moet verholpen worden.

Kapstertje
11 August 2005, 13:59
Ik heb dit eigenlijk al heel lang snakey.

ook toen ik de 7-0 gebruikte:verlegen:

Rosty
12 August 2005, 20:25
Dus als je naar configuratiescherm gaat ->Spraak, geluid en geluidsapparaten->geluiden en audioapparaten->tabblad 'geluiden'-> scrollen naar 'MSN messenger'...zie je daar dan geen luidsprekertje staan dat je geluidjes hebt? Kijk eens of de geluiden daar nog correct ingesteld staan. Als dit niets oplevert, moet je nog eens goed je instellingen in MSN zelf overlopen.
Heb je onlangs iets nieuws geïnstalleerd ivm msn ofzo? Of is het zomaar gebeurd?


Thx maat (y) ,het is me gelukt.



Grtz,

Rosty.