Volledige versie bekijken : Probleem Nieuwsgroepen.



PAUL
10 August 2005, 11:42
Hallo,

Heb een eigenaardig voorval voor: waneer ik naar een nieuwsgroep forum ga;laat ons zeggen "Seniorennet",van bij het aanklikken gaat het HD-ledje branden voor zo'n 30 à 40 seconden en dan word de site geopend, als ik dan ga kijken naar een topic dan is het van hetzelfde.
Dit is vrijwel met alle forums het geval: eigenaardig genoeg niet met Ivanhoe!!!!
Klik ik op stoppen tijdens het werken van de Hd dan krijg ik die irritante dialoogbox dat er een fout in IE is opgetreden ;foutenrapport versturen ,blabla.
"Gewone" sites openen normaal.
Met Firefox heb ik het niet voor.(nu kan je zeggen: laat IE dan voor wat het is)
Spyware,virusscan, systeemherstel brengt geen verbetering.
Raar.
Xp home; IE6
Wat is de remedie hiervoor?
Mvg,

PAUL

J.W.
10 August 2005, 15:36
Hallo,

Heb een eigenaardig voorval voor: waneer ik naar een nieuwsgroep forum ga;laat ons zeggen "Seniorennet",van bij het aanklikken gaat het HD-ledje branden voor zo'n 30 à 40 seconden en dan word de site geopend, als ik dan ga kijken naar een topic dan is het van hetzelfde.
Dit is vrijwel met alle forums het geval: eigenaardig genoeg niet met Ivanhoe!!!!
Klik ik op stoppen tijdens het werken van de Hd dan krijg ik die irritante dialoogbox dat er een fout in IE is opgetreden ;foutenrapport versturen ,blabla.
"Gewone" sites openen normaal.
Met Firefox heb ik het niet voor.(nu kan je zeggen: laat IE dan voor wat het is)
Spyware,virusscan, systeemherstel brengt geen verbetering.
Raar.
Xp home; IE6
Wat is de remedie hiervoor?
Mvg,

PAUL

Extra - Internet-opties -tabblad Algemeen: cookies, bestanden en geschiedenis eens wissen kan misschien helpen.

J.W.
10 August 2005, 15:39
Hallo,

Heb een eigenaardig voorval voor: waneer ik naar een nieuwsgroep forum ga;laat ons zeggen "Seniorennet",van bij het aanklikken gaat het HD-ledje branden voor zo'n 30 à 40 seconden en dan word de site geopend, als ik dan ga kijken naar een topic dan is het van hetzelfde.

PAUL

Naar een nieuwsgroep ga je o.a. met Outlook Express. Naar een forum met o.a. Internet Explorer. Een forum is geen nieuwsgroep.

PAUL
10 August 2005, 15:59
Hallo,

Sorry, het zijn fora.


Mvg,

Paul

J.W.
10 August 2005, 16:21
Hallo,

Sorry, het zijn fora.


Mvg,

Paul

fora: mv. van forum.
Maar wat heeft dat te maken met uw vraag of met mijn antwoord(en)?

PAUL
10 August 2005, 16:30
Hallo,


J.W: je had het bij het rechte eind: cookies en geschiedenis gewist en hij loopt terug als een zonnetje!

Hartelijk bedankt.
Mvg,

PAUL

P.S.: Je laatste post is me niet helemaal duidelijk.

J.W.
10 August 2005, 17:10
P.S.: Je laatste post is me niet helemaal duidelijk.

Nieuwsgroepen: voor telenet:

- news.telenet.be
- newsbin.telenet.be

voor ADSL Skynet: - news.skynet.be
Dit wordt aangemaakt en gelezen in o.a. Outlook Express.



Forum: zoals hier www.Ivanhoejupiler.be (http://www.Ivanhoejupiler.be) wordt gelezen met o.a. Internet Explorer, Firefox, Avant, Opera, Netscape enz.

Welke provider hebt u?